Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

ebi espi BRAND24 S.A. 2024-01-15 08:48

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr1/2024
Data sporządzenia: 2024-01-15
Skrócona nazwa emitenta
BRAND24 S.A.
Temat
Wybrane dane operacyjne Grupy Kapitałowej Brand 24 za IV kwartał 2023 r.
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd Brand 24 S.A. [Spółka, Emitent] informuje, że w związku z zakończeniem w dniu 15 stycznia 2024 r. procesu agregacji danych operacyjnych za IV kwartał 2023 r. Zarząd Emitenta przekazuje do publicznej wiadomości informacje o działalności handlowej Spółki i spółki zależnej w ww. okresie.

Wartość miesięcznych powtarzalnych przychodów [MRR] na koniec IV kwartału 2023 r. wyniosła 572 tys. USD [tj. 2.4 mln PLN], co oznacza wzrost o 156 tys. USD, czyli o 37% w ujęciu rok do roku.

Średni przychód operacyjny przypadający na użytkownika subskrypcyjnego [ARPU] na koniec IV kwartału 2023 r. wyniósł 148 USD [624 PLN] co oznacza wzrost o 40 USD [37%] w ujęciu rok do roku.

W ocenie Emitenta głównymi czynnikami wpływającymi na wskaźniki IV kwartału 2023 r. były:

1] przebudowa cennika dla klientów;
2] kurs USD względem PLN;
3] pojawienie się nowych funkcji aplikacji BRAND24,
4] przesunięcie portfolio klientów w stronę większych marek;
5] coroczna promocja Black Friday;
W ocenie Emitenta głównymi czynnikami, które mogą mieć wpływ na wskaźniki IV kwartału 2023 roku będą:
1] dalsza praca nad dopasowaniem cennika do potrzeb klienta;
2] pogłębiające się przesunięcie portfolio klientów Brand24 w stronę większych marek;
3] pojawienie się nowych funkcji aplikacji Brand24;
4] wpływ kursu USD względem PLN;
5] bieżąca sytuacja makroekonomiczna oraz możliwe spowolnienie gospodarcze.

Wszystkie wyliczenia finansowe zostały wykonane w oparciu o średni kurs dolara w 2023 roku.
Emitent zaznacza, że jego oferta jest skierowana do klientów biznesowych za pośrednictwem serwisów internetowych. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby monitorowanych kluczowych zwrotów.

Termin MRR [ang. Monthly Recurring Revenue] obliczany jest wartość przychodów uzyskanych z miesięcznych płatności abonamentów subskrypcyjnych. Natomiast ARPU [ang Average Revenue Per User] obliczany jest jako wartość przychodów uzyskanych z miesięcznych płatności abonamentów subskrypcyjnych podzielona przez łączną liczbę klientów dokonujących płatności w okresie danego miesiąca. Wskazane powyżej wskaźniki odnoszą się do danych GK Brand 24. Powyższe definicje oraz metodologię jej obliczania są takie same, jak definicje oraz metodologia obliczania tych wskaźników w raportach okresowych Emitenta.






MESSAGE (ENGLISH VERSION)
































































BRAND24 SPÓŁKA AKCYJNA



(pełna nazwa emitenta)



BRAND24 S.A.





(skrócona nazwa emitenta)
(sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie)



54-429
Wrocław



(kod pocztowy)
(miejscowość)



Strzegomska
138



(ulica)
(numer)



+48 71 750 91 71
+48 71 750 91 73



(telefon)

(fax)










(e-mail)

(www)



5252515479
144886667



(NIP)

(REGON)

























PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis

2024-01-15Michał SadowskiPrezes Zarządu


2024-01-15Piotr WierzejewskiCzłonek Zarządu


2024-01-15Bartosz KozłowskiCzłonek Zarządu







Czytaj więcej

Wkrótce pojawią się pierwsze materiały związane z ebi espi BRAND24 S.A. 2024-01-15 08:48

Sprawdź koniecznie materiały, które poleca nasza redakcja: