Wywodząca się z Polski giełda kryptowalut zondacrypto, branżowy lider Europy Środkowo-Wschodniej, została pierwszą kryptowalutową organizacją, która będzie miała swoje spoty promocyjne podczas największych sportowych transmisji na krajowych antenach telewizji CANAL+.
zondacrypto jest pierwszym podmiotem z branży walut wirtualnych, której reklamy będą emitowane w programach CANAL+ Polska. Rozpoczynająca się w lipcu współpraca obejmuje obecność zondacrypto z przekazem reklamowym przy meczach tenisowego cyklu WTA, czy w najważniejszych rozgrywkach piłki nożnej na antenach stacji, w tym polskiej PKO BP Ekstraklasy.
– Jesteśmy liderem regionu CEE, w globalnym sporcie współpracujemy m.in. z Juventusem FC, Rakowem Częstochowa czy Giro d’Italia. Nasza wiarygodność i skala działania sprawiły, że jesteśmy pierwszą giełdą kryptowalut, która będzie docierać do fanów sportu w Polsce podczas setek najbardziej prestiżowych światowych transmisji. CANAL+ był pierwszą telewizją profesjonalnie transmitującą w Polsce sport na najwyższym międzynarodowym poziomie. To duża satysfakcja dla mnie nie tylko z punktu widzenia biznesowego, ale też jako kibica – podkreśla Przemysław Kral, CEO zondacrypto.
– CANAL+ Polska transmituje na swoich antenach największe i najważniejsze dla polskich kibiców wydarzenia sportowe, w tym m.in. mecze PKO BP Ekstraklasy czy tenisowe z udziałem Igi Świątek. Dobór właśnie tych transmisji i zakres obecności zondacrypto w ramach CANAL+ wskazuje, że firma poważnie myśli o dotarciu do kibiców tych sportów i o budowaniu rozpoznawalności swojej marki, w tym komunikacji zaangażowania firmy w lokalny i globalny sport – mówi Marek Buklarewicz, dyrektor działu projektów specjalnych w CANAL+ Polska.
Setki emisji podczas największych meczów piłki nożnej i tenisa
Spoty reklamujące zondacrypto emitowane będą ponad 500 razy podczas turniejów tenisowych WTA, a także ponad 300-krotnie przy najważniejszych meczach w ramach praw piłkarskich CANAL+. zondacrypto będzie również obecna przy transmisjach piłkarskiej PKO Bank Polski Ekstraklasy To działania spójne z szerokim globalnym zaangażowaniem zondacrypto w sponsoring sportu. Giełda kryptowalut o polskich korzeniach jest już bowiem sponsorem m.in. Juventusu FC i czołowej tenisistki Magdaleny Fręch.
Oprócz tego, zondacrypto współpracuje z największymi kolarskimi wyścigami: Giro d’Italia (w tym Giro d’Italia Women i Il Lombardia), Tour de Pologne oraz z piłkarskim Rakowem Częstochowa, czy mistrzem świata Gran Fondo w kolarstwie Wojciechem Szczepanikiem. Jako ambasadorzy marki, działania z zondacrypto podejmowali były piłkarski mistrz świata - Francuz David Trezeguet i były mistrz Europy - Włoch Giorgio Chiellini, a aktualnie także reprezentant Polski - Wojciech Szczęsny.
Pierwszym spotem wyemitowanym na antenach CANAL+ będzie wideo nakręcone w ramach współpracy zondacrypto z Juventus FC na słynnym Stadionie Allianz w Turynie.