Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Turniej PKO Bank Polski Ekstraklasa Games startuje z partnerem tytularnym i dedykowanymi kanałami social media

|
selectedselectedselected
Turniej PKO Bank Polski Ekstraklasa Games startuje z partnerem tytularnym i dedykowanymi kanałami social media | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Czwarty sezon największego turnieju w grze FIFA 22 w Polsce startuje już 30 listopada. Partnerem tytularnym rozgrywek został PKO Bank Polski, którego logo znalazło się w identyfikacji wizualnej turnieju. Ekstraklasa uruchamia także dedykowane kanały social media poświęcone esportowej rywalizacji – można je śledzić zarówno na Facebooku jak i TikToku.

Ekstraklasa wspólnie z partnerami organizuje Ekstraklasa Games od 2018 roku. W ciągu trzech dotychczasowych edycji odnotowano łącznie ponad 44 tysiące rejestracji do zmagań online, a wszystkie transmisje na antenach Polsat Games i TVP Sport odnotowały około 4,6 miliona wyświetleń.

- Dzięki naszej determinacji projekt z sezonu na sezon stale się rozwija i nie inaczej będzie w najbliższej edycji. Chcąc poprawić dotarcie z komunikacją do fanów esportu i z myślą o nich, postanowiliśmy uruchomić dedykowane kanały social media. To za ich pośrednictwem i bez ograniczeń będzie można obserwować cały rozgrywany turniej. Facebook jest nam niezbędny do prowadzenia transmisji online wspólnie z klubami Ekstraklasy, natomiast TikTok zapewnia największą dynamikę wzrostu wśród młodej grupy docelowej, na której szczególnie nam zależy

– mówi Marcin Mikucki, Dyrektor Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży w Ekstraklasie SA.

- Tegoroczna rywalizacja, po raz pierwszy od inauguracji projektu, odbywać się będzie pod marką partnera tytularnego. Współpraca przy PKO Bank Polski Ekstraklasa Games to rozszerzenie partnerstwa obowiązującego od dwóch lat przy rozgrywkach piłkarskich. – PKO Bank Polski jest partnerem który intensywnie dba o rozwój marketingowy naszej współpracy i wiele inwestuje w kontakt z kibicami. Od kilkudziesięciu miesięcy realizujemy projekty sponsoringowe w ramach ligi, a teraz nasza kooperacja obejmie dodatkowo obszar esportu. Jestem przekonany, że będziemy na tym polu odnosić wspólnie kolejne sukcesy

Reklama

– dodaje Marcin Mikucki.

- Od samego początku widzieliśmy spory potencjał w inicjatywie Ekstraklasa Games. Pierwsze edycje utwierdziły nas w przekonaniu, że wspieranie esportu, szczególnie w okresie pandemii Covid-19 było działaniem jak najbardziej słusznym, a w dzisiejszych okolicznościach połączenie sportu tradycyjnego i elektronicznego jest już krokiem naturalnym, zarówno z punktu widzenia biznesowego, jak i marketingowego. Chcemy być obecni w świadomości różnych grup społecznych, także wśród najmłodszych. Dokładamy razem z naszymi partnerami z Ekstraklasy SA wszelkich starań, by przygotować produkt o najwyższej jakości

– mówi Robert Kudelski, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w PKO Banku Polskim.

Formuła i przebieg turnieju

Turniej – podobnie jak poprzednia edycja – daje szansę rywalizacji w dwóch oddzielnych formatach zarówno profesjonalistom (Ekstraklasa Games Pro) jak i amatorom (Ekstraklasa Games Open).

Ekstraklasa Games Open rozpocznie się od trzech turniejów eliminacyjnych odbywających się w dniach 30 listopada - 29 grudnia. Start każdego z nich będzie ogłaszany za pośrednictwem social mediów i strony internetowej. Zapisy prowadzone będą poprzez stronę EkstraklasaGames.org oraz konsolę PS4. Z każdego turnieju wyłonionych będzie sześciu najlepszych zawodników, którzy awansują do fazy zasadniczej formuły Open. Pomiędzy 4 stycznia a 2 marca odbędzie się siedemnaście kolejek z udziałem osiemnastu zawodników. W efekcie ośmiu najlepszych awansuje do finałów Ekstraklasa Games Open, gdzie 12 i 13 marca w turnieju LAN rywalizować będzie o dwa ostatnie miejsca w Wielkim Finale.

Ekstraklasa Games Pro - rywalizacja profesjonalnych esportowców reprezentujących wszystkie osiemnaście klubów Ekstraklasy wystartuje w fazie zasadniczej po Nowym Roku. Natomiast od 30 listopada obowiązywać będzie okno transferowe, podczas którego dopuszczalne są wypożyczenia między zespołami. Kluby nieposiadające zakontraktowanych graczy, samodzielnie lub ze wsparciem organizatorów będą rekrutować swoich przedstawicieli w turnieju. Faza zasadnicza Ekstraklasa Games Pro rozstrzygnie się w trakcie 17 kolejek. Mecze „każdy z każdym” wyłonią czterech najlepszych graczy, którzy wejdą do Wielkiego Finału. Zawodnicy z miejsc 5-12 awansują z kolei do barażów, które rozegrane będą w dniach 26-27 marca. Ośmiu zawodników zmierzy się w turnieju LAN o dwa ostatnie miejsca w Wielkim Finale.

Reklama

Ośmiu najlepszych zawodników (sześciu z Pro i dwóch z Open) zmierzy się w walce o tytuł mistrza Ekstraklasa Games oraz o awans do zmagań międzynarodowych FIFA eWorld Cup. W dniach 9-10 kwietnia gracze rywalizować będą o pulę nagród w wysokości 10 000 euro. Tytułu sprzed roku bronić będzie Legia Warszawa.

Rozgrywki transmitowane będą na antenie telewizji Polsat Games oraz na YouTube, Twitchu i Facebooku. Cała rywalizacja odbywać się będzie na konsoli Sony PlayStation. Zawodnicy biorący udział w Ekstraklasa Games Open mierzyć się będą na PS4 (zarówno w fazie zasadniczej jak i Finale Ekstraklasy Games Open), natomiast w spotkania Ekstraklasa Games Pro rozegrane będą na PS5 (zarówno w fazie zasadniczej jak i w barażach). Wielki Finał rozegrany zostanie również na konsoli nowej generacji (PS5).

W projekt zaangażowane jest grono partnerów, doskonale znających świat esportu i mających ogromne doświadczenie w realizacji najważniejszych projektów w polskim gamingu. Strategicznym partnerem medialnym jest Frenzy / Polsat Games, w którego studiu odbywać się będą wszystkie eventy nagraniowe. Kluczowa jest także współpraca z wydawcą gry FIFA 22 – Electronic Arts. Agencją esportową odpowiedzialną za koordynację turnieju jest ESL Gaming Polska. Nad całością projektu oraz jego komercjalizacją czuwa agencja marketingu sportowego Sportfive Polska. Agencją odpowiedzialną za komunikację social media na dedykowanych kanałach jest Webtalk. 

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


PKO Bank Polski

PKO Bank Polski

Niekwestionowany lider polskiego sektora bankowego. W 2019 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 4,03 mld zł a wartość aktywów sięgnęła 348 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,2 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec 2019 r. miała 4,2 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najcenniejszą spółką notowaną na GPW w Warszawie.


Reklama
Reklama