Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Sprzedaż ubrań online w Hiszpanii może mocno wzrosnąć w 2025 roku. Jak tu wygląda rynek odzieży obecnie?

|
selectedselectedselected
Sprzedaż ubrań online w Hiszpanii może mocno wzrosnąć w 2025 roku. Jak tu wygląda rynek odzieży obecnie?  | FXMAG INWESTOR
pexels.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Import odzieży do Hiszpanii zanotował w latach 2020-2021 średni spadek o 5,0% rocznie do blisko 15,7 mld EUR, na co wpłynęła pandemia COVID-19. Natomiast w 2022 nastąpił znaczny wzrost importu o 23,3% r/r do ponad 19,3 mld EUR.

 

Sprzedaż ubrań online w Hiszpanii może mocno wzrosnąć w 2025 roku. Jak tu wygląda rynek odzieży obecnie?  - 1Sprzedaż ubrań online w Hiszpanii może mocno wzrosnąć w 2025 roku. Jak tu wygląda rynek odzieży obecnie?  - 1

Sprzedaż ubrań online w Hiszpanii może mocno wzrosnąć w 2025 roku. Jak tu wygląda rynek odzieży obecnie?  - 2Sprzedaż ubrań online w Hiszpanii może mocno wzrosnąć w 2025 roku. Jak tu wygląda rynek odzieży obecnie?  - 2

 

Reklama

 

W strukturze hiszpańskiego importu odzieży w 2022 najwyższą pozycję zajmował Bangladesz z udziałem wynoszącym 15,6%, niewiele wyższym od 14,7% przypadającego na drugie w rankingu Chiny. Odzież importowana z Polski o wartości 199,4 mln EUR stanowiła w 2022 1,0% importu odzieży do Hiszpanii, co dało Polsce 16. miejsce wśród dostawców na ten rynek. W skali roku wartość importu odzieży z Polski wzrosła ponad 3,3-krotnie, co zapewniło skok w zestawieniu o 5 pozycji.

Sprzedaż ubrań online w Hiszpanii może mocno wzrosnąć w 2025 roku. Jak tu wygląda rynek odzieży obecnie?  - 3Sprzedaż ubrań online w Hiszpanii może mocno wzrosnąć w 2025 roku. Jak tu wygląda rynek odzieży obecnie?  - 3

 

 

Rynek odzieży w Hiszpanii

Sprzedaż ubrań online w Hiszpanii może mocno wzrosnąć w 2025 roku. Jak tu wygląda rynek odzieży obecnie?  - 4Sprzedaż ubrań online w Hiszpanii może mocno wzrosnąć w 2025 roku. Jak tu wygląda rynek odzieży obecnie?  - 4

Reklama

W latach 2018-2019 wartość rynku odzieży w Hiszpanii obniżała się średnio o 1,1% rocznie. Pandemia COVID-19 przyniosła pogłębienie tempa spadku sprzedaży do 4,6% średnio rocznie w kolejnych trzech latach (CAGR 2020-2022). Statista przewiduje, że w następnych latach dynamika będzie dodatnia i osiągnie średnio 5,6% rocznie (CAGR 2023-2027). Segment odzieży damskiej, którego sprzedaż w 2023 w Hiszpanii jest przewidywana na 13,7 mld EUR, będzie stanowił 55,0% całkowitej sprzedaży branży.

Sprzedaż ubrań online w Hiszpanii może mocno wzrosnąć w 2025 roku. Jak tu wygląda rynek odzieży obecnie?  - 5Sprzedaż ubrań online w Hiszpanii może mocno wzrosnąć w 2025 roku. Jak tu wygląda rynek odzieży obecnie?  - 5

Sprzedaż ubrań online w Hiszpanii może mocno wzrosnąć w 2025 roku. Jak tu wygląda rynek odzieży obecnie?  - 6Sprzedaż ubrań online w Hiszpanii może mocno wzrosnąć w 2025 roku. Jak tu wygląda rynek odzieży obecnie?  - 6

 

Według szacunków Statisty, 25% przychodów ze sprzedaży odzieży w Hiszpanii w 2022 pochodziło ze sklepów online.

 

Zobacz także: Sektor z GPW rozgrzany do czerwoności, wystarczył jeden news

Reklama

 

 

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


PKO Bank Polski - Analizy Rynkowe

PKO Bank Polski - Analizy Rynkowe

PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. Wg wstępnych danych na koniec 2020 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 2,65  mld zł a wartość aktywów 382 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,51 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec 2020 r. miała ponad 5 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. 


Reklama
Reklama