Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Santander Bank Polska wprowadza zawieranie umów o konto na biometrycznym tablecie

|
selectedselectedselected
Santander Bank Polska wprowadza zawieranie umów o konto na biometrycznym tablecie | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Santander Bank Polska jako pierwszy w Polsce, wdrożył innowacyjną usługę podpisywania umów z nowymi klientami na tablecie biometrycznym. Klienci, którzy chcą zdalnie otworzyć konto, mogą potwierdzić tożsamość podczas wideo rozmowy z doradcą, robiąc zdjęcie lub realizując przelew z innego banku. Mogą także wybrać kontakt z kurierem, który potwierdzi tożsamość i dostarczy umowę. Teraz umowę wystarczy podpisać rysikiem na tablecie podczas wizyty kuriera.

Santander Bank Polska wprowadza tablety biometryczne do zawierania umów z nowymi klientami. To innowacyjne rozwiązanie, realizowane przy udziale InPost, nazywa się e-SmartCourier. Kurier, zamiast z papierową umową, przyjeżdża do klienta z tabletem biometrycznym. Gdy klient wpisze na tablecie kod do odszyfrowania dokumentów (otrzymuje go wcześniej SMS-em), umowa zostaje wyświetlona. Klient może ją przeczytać na tablecie, a następnie podpisać rysikiem. Dokument w formie cyfrowej trafia do banku, a klient otrzymuje umowę mailem. Rozwiązanie jest nie tylko praktyczne ze względu na brak konieczności wizyty klienta w oddziale, ale także ekologiczne – eliminuje konieczność druku dokumentów.

Dodatkowo, gdy klient podpisuje umowę, zapamiętywane są cechy biometryczne podpisu (np. szybkość, siła nacisku). Dzięki temu można jednoznacznie stwierdzić, czy podpis należy do osoby, która podpisała dokument.

Biometria to wygodny i coraz popularniejszy sposób na potwierdzenie tożsamości nowego klienta i zawieranie umów. W Santander Bank Polska, w listopadzie 2020 r, uruchomiliśmy możliwość otwierania konta na zdjęcie. Teraz wprowadzamy kolejną cyfrową ścieżkę podpisywania umowy o konto. Dzięki nowej usłudze kurierskiej zaoszczędzimy tony papieru, jednocześnie dbając o jak najlepsze doświadczenie nowych klientów – czas zawarcia umowy znacząco skróci się. - mówi Sara Woźniak z Santander Bank Polska.

To już kolejne ekologiczne rozwiązanie w ofercie Santander Bank Polska. W lutym 2020 roku bank wprowadził autoryzację smsKodem wybranych transakcji w oddziałach. Od tego czasu klienci skorzystali z tego rozwiązania prawie 2 miliony razy.

Reklama

Przyszli klienci Santander Bank Polska mogą złożyć wniosek o konto szybko, bezpiecznie i w pełni zdalnie. Mogą to zrobić poprzez zdjęcie dowodu i twarzy, wideo rozmowę z doradcą, przelew z konta w innym banku lub przez kuriera, który dostarcza dokumenty i potwierdza tożsamość. Aktualnie podpisanie umowy na tablecie biometrycznym dostępne jest w formie pilotażu na terenie Warszawy.

Na koniec ubiegłego roku Santander Bank Polska miał 4,8 mln klientów detalicznych, z czego 2,4 mln to klienci aktywni cyfrowo. W ubiegłym roku liczba klientów bankowości mobilnej wzrosła o prawie 18% i wyniosła 1,7 mln osób.

Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdują się na santander.pl/PAD. Konto to rachunek płatniczy, aplikacja Santander mobile to usługi bankowości elektronicznej.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Santander Bank Polska

Santander Bank Polska

Jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, usługi maklerskie, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring. Naszym celem jest pomaganie ludziom w spełnianiu marzeń, realizacji planów i osiąganiu założonych celów, dlatego we wszystkim, co robimy kierujemy się naszymi podstawowymi wartościami.


Tematy

Reklama
Reklama