Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Rzemieślnicze produkty polskiej marki Akardo świetnie przyjęte przez klientki Quiosque

|
selectedselectedselected

Marka Akardo wdarła się na krajowy rynek, a dołączenie do rodziny Quiosque nadało nowej dynamiki. Obuwie, torebki i galanteria  Akardo są już dostępne w 80 sklepach stacjonarnych Quiosque oraz internetowych kanałach sprzedaży 

Rzemieślnicze produkty polskiej marki Akardo świetnie przyjęte przez klientki Quiosque
GK IMMOBILE
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Rodzina Quiosque rośnie w siłę

Akardo to marka obecna na polskim rynku od 2013 roku. - Wychowałem się w rodzinie z szewskimi tradycjami, miłość do butów rozpalił we mnie związany od zawsze z branżą obuwniczą ojciec. Miałem okazję obserwować ten rynek od najmłodszych lat. Szybko zauważyłem, że małe zakłady szewskie tracą perspektywę na rozwój. Wielu fachowców, wykształconych szewców, nie potrafiło znaleźć rynków zbytu. Mimo imponujących umiejętności rzemieślniczych i długoletniego doświadczenia szewcy zmieniali branżę. Postanowiłem połączyć miłość do butów z pasją do sprzedaży internetowej i tak powstało Akardo – mówi Adam Kubarski, założyciel Akardo.

Rok 2023 był przełomem dla rzemieślniczej marki – Akardo dołączyło do rodziny Quiosque. Ta polska firma z 30-letnią tradycją, wiodąca na krajowym rynku odzieży damskiej, posiada ponad sto sklepów, głównie w galeriach handlowych w dużych i średnich miastach. Od 2021 roku głównym udziałowcem PBH, właściciela Quiosque, jest giełdowa Grupa Kapitałowa Immobile. Dzięki wejściu do giełdowego konglomeratu, Quiosque dynamicznie się rozwija i stabilnie spogląda w przyszłość. W skład rodziny Quiosque wchodzi nie tylko Akardo, ale także takie marki jak odzieżowa Laurella, biżuteryjna Mara SimSim czy producent polskich zegarków Błonie.

 

 

Akardo – po pierwsze, jakość!

Reklama

Związek z Quiosque to dla Akardo możliwość zdecydowanego poszerzenia kanałów sprzedaży. Produkty Akardo (wysokiej jakości obuwie; skórzane torebki w jakości premium oraz galanteria skórzana) są już obecne w ponad 80 sklepach stacjonarnych Quiosque w całej Polsce, w kanałach internetowych marki Quiosque oraz na innych sieciowych platformach sprzedażowych.

Jak klientki Quiosque przyjęły produkty Akardo? - Zainteresowanie jest duże, a odbiór jakości naszych produktów – niezwykle pozytywny – mówi Karolina Kubarska, specjalistka ds. produktów galanterii skórzanej. – Klientki doceniają jakość, to jest nasz znak rozpoznawczy. Współpracujemy z najlepszymi kaletnikami w Polsce, w 2023 roku otworzyliśmy własną produkcję. W  sezonie wiosna/lato 2024 oprócz  obuwia oferujemy klientkom najwyższej jakości torebki i galanterię skórzaną. Nasze projektantki oddały kaletnikom autorskie projekty, na podstawie których powstały torebki, portfele czy paski. Wszystkie te produkty oprócz świetnej formy łączy również funkcjonalność, skupienie na detalu oraz wysoka jakość półproduktów z których zostały wykonane.

 

Plany na rozwój

Akardo już niebawem poszerzy swoją ofertę o kolejne produkty. - Dzięki naszym szewcom w najbliższym sezonie będziemy mogli zaoferować szeroki asortyment obuwia męskiego stworzonego z najlepszych surowców – zapowiada Karolina Kubarska. -  Kolekcja obuwia damskiego będzie opierać się na klasyce, którą od lat kochają nasze klientki: baleriny czy mokasyny w odświeżonych odsłonach to każdego roku hit sprzedażowy Akardo. Z wielkimi nadziejami patrzymy w przyszłość. Rok 2024 przyniesie nowe wyzwania dla naszego zespołu, na które jesteśmy gotowi. Planujemy np. otwarcie sklepu stacjonarnego. Już teraz zapraszamy do odwiedzin, szczegóły – niebawem.  

 

Zobacz także: Maszyny PJP Makrum mają wzięcie. Od platform parkingowych po 60-tonowe ładowarki

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Grupa Kapitałowa IMMOBILE

Grupa Kapitałowa IMMOBILE

Jedyna taka spółka na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Konglomerat spółek z pięciu segmentów. W portfolio Grupy znajduje się kilkanaście marek z różnych branż: przemysłowej (PJP Makrum), budownictwa, automatyki elektroenergetyki (Atrem), developingu, hotelarstwa (Focus Hotels) oraz mody.


Reklama
Reklama