Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

PKO Bank Polski i LOTTO z Ekstraklasą na kolejne dwa sezony

|
selectedselectedselected
PKO Bank Polski i LOTTO z Ekstraklasą na kolejne dwa sezony | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Ekstraklasa i PKO Bank Polski podpisały nową umowę, dzięki której bank pozostanie partnerem tytularnym ligowych rozgrywek w sezonach 2021/22 i 2022/23. Współpracę z Ekstraklasą na taki sam okres przedłużył też Totalizator Sportowy i jego marka LOTTO. Wyższa łączna wartość dwuletnich kontraktów sponsorskich idzie w parze z rozbudowanymi świadczeniami Ekstraklasy dla obu partnerów.

- Ogromnie cieszymy się, że obaj nasi najwięksi partnerzy postanowili zostać z nami na kolejne dwa lata. Przeszliśmy razem przez najtrudniejszy okres w historii ligi, z wieloma ograniczeniami wynikających z pandemii i kilkumiesięczną grą przy pustych trybunach. Ten czas pokazał, że mimo trudności jesteśmy w stanie dostosować formułę świadczeń i wprowadzić nowe pomysły, tak by współpraca była dla naszych partnerów w pełni efektywna. Wymiernym potwierdzeniem tego jest 321 mln zł w postaci ekwiwalentu reklamowego, które wygenerowały w roku pandemii nasze rozgrywki na rzecz PKO Banku Polskiego.

– mówi Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.

- Przedłużenie kontraktów odbieramy jako wysoką ocenę wystawioną przez partnerów i wiarę w możliwości zapewnienia im jeszcze większej promocji. Planujemy już wspólnie wiele nowych projektów, eksponujących zarówno PKO Bank Polski, jak i markę LOTTO. Co ważne, nowe umowy zapewnią wyższe wpływy dla wszystkich klubów, a zespoły odnoszące sukcesy w europejskich pucharach mogą liczyć na dodatkowe środki od naszego sponsora tytularnego, po wejściu do fazy grupowej lub pucharowej.

– dodaje Marcin Animucki.

Reklama

Nowy sezon PKO Bank Polski Ekstraklasy ruszy 23 lipca. Weźmie w nim udział 18 zespołów, które rozegrają 306 meczów. W każdej z 34 kolejek odbędzie się dziewięć spotkań. Obecna sytuacja epidemiczna w kraju pozwala zakładać, że w startującym latem sezonie mecze będą rozgrywane przy obecności kibiców na trybunach.

Nowe umowy sponsorskie to zacieśnienie współpracy Ekstraklasy z wieloletnimi partnerami ligi. W przypadku umowy z PKO Bankiem Polskim będzie to oznaczało dalszą pracę na rzecz umacniania rozpoznawalności partnera tytularnego poprzez obecność na wszystkich stadionach Ekstraklasy i w transmisjach meczowych. Równolegle bank wciąż będzie rozwijał kanały „PKO Bank Polski Grajmy Razem” w social mediach, promował młodzieżowców wręczając nagrody dla najlepszych, kontynuował projekt ”Kanapa Kibica”, a także organizował szereg innych akcji marketingowych, zapewniających nowe konteksty promocji.

- Zapowiadaliśmy, że inwestycja w polską Ekstraklasę jest dla PKO Banku Polskiego projektem długoterminowym i dotrzymujemy danego słowa. Widzimy, w którym kierunku rozwija się nasza piłka nożna, dlatego nie możemy pozostać obojętni na wyzwania, przed jakimi stoimy zarówno pod kątem organizacyjnym, jak i czysto sportowym. Mamy wiele nowych pomysłów, które chcemy wraz z naszymi partnerami wprowadzić w życie. Jeszcze mocniej będziemy angażować się w popularyzację piłki młodzieżowej, a także zadbamy o szkolenie kadry menadżerskiej, by również na tym odcinku zmniejszać dystans do bogatszych krajów Zachodu. Chcemy jeszcze mocniejszymi więzami łączyć kibiców z własnymi drużynami i całą ligą.

– mówi Zbigniew Jagiełło, prezes zarządu PKO Banku Polskiego

- Jesteśmy największym bankiem w Polsce, a ostatnie lata udowodniły, że mecenat jaki podjęliśmy nad krajowym futbolem był słuszną decyzją. Weryfikacją najtrudniejszą z możliwych okazała się pandemia Covid-19, ale razem z naszymi partnerami, Ekstraklasą S.A. oraz instytucjami rządowymi wypracowaliśmy mechanizmy, które uchroniły kluby przed problemami finansowymi. Mamy nadzieję, że ogłoszenie decyzji o przedłużeniu umowy PKO Banku Polskiego z Ekstraklasą na kolejne dwa lata, wraz z systematycznym otwieraniem się gospodarki, wpisze się w ogólnospołeczny optymizm, którego efektem będzie sukcesywny powrót – także na stadionach – do rzeczywistości sprzed pandemii.

– dodaje Zbigniew Jagiełło

Reklama

Większe spektrum współpracy zakłada także nowy kontrakt z Totalizatorem Sportowym i marką LOTTO jako partnerem głównym Ekstraklasy. Marka będzie szerzej obecna w komunikacji ligi, a wspólne projekty mają zapewniać dotarcie do graczy zarówno w tradycyjnym przekazie meczowym, jak i poprzez kanały elektroniczne. Marka LOTTO będzie promowana m.in. za pośrednictwem oficjalnej aplikacji Ekstraklasy oraz kolejnego sezonu Fantasy Ekstraklasa. W sezonie 2021/2022 w ramach współpracy z LOTTO pojawi się też nowa kategoria piłkarza miesiąca - Numer Miesiąca. Na bazie powstałej w ten sposób klasyfikacji na koniec rozgrywek ogłaszany będzie Numer Sezonu.

– Historia wsparcia piłki nożnej przez Totalizator Sportowy sięga początków naszej spółki, która właśnie obchodzi jubileusz 65-lecia nieprzerwanej działalności. Jedną z najnowszych odsłon tej współpracy jest partnerstwo z Ekstraklasą S.A., które trwa już od sezonu 2014/2015. Jako partner główny Ekstraklasy w nadchodzącym sezonie chcemy być jeszcze bliżej polskich rozgrywek i kibiców. Wszyscy odczuwamy głód sportowych emocji i jestem przekonany, że mecze Ekstraklasy dostarczą kibicom wielu wrażeń.

– podkreślił Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego

 

 

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


PKO Bank Polski

PKO Bank Polski

Niekwestionowany lider polskiego sektora bankowego. W 2019 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 4,03 mld zł a wartość aktywów sięgnęła 348 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,2 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec 2019 r. miała 4,2 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najcenniejszą spółką notowaną na GPW w Warszawie.


Tematy

Reklama
Reklama