Passus, notowany na NewConnect producent i integrator specjalistycznych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa oraz wydajności sieci i aplikacji, został laureatem prestiżowego konkursu Diamentów Forbesa 2021. W zestawieniu znalazły się firmy, które w trzech ostatnich latach najszybciej zwiększyły swoją wartość.
Ranking Diamenty, magazyn Forbes przygotowuje, co roku, od 14 lat. W zestawieniu promowane są polskie firmy, które niezwykle dynamicznie się rozwijają i mają wpływ na polską przedsiębiorczość i rozwój gospodarczy kraju.
- Przyznanie tytułu Diament Forbesa jest dla nas bardzo ważnym wyróżnieniem. Cieszymy się, że rozwój naszej firmy został zauważony i doceniony. Dołożymy wszelkich starań by utrzymać tę dynamikę wzrostu w kolejnych latach. Jestem przekonany, że jako firma mamy do tego odpowiedni potencjał, w najbliższej perspektywie czeka nas m.in. ekspansja na rynki zagraniczne z naszymi własnymi produktami. Korzystając z okazji szczególnie dziękuję wszystkim naszym pracownikom i klientom, bez których tak dynamiczny rozwój nie byłby możliwy. – komentuje Tadeusz Dudek, prezes zarządu Passus.
Więcej szczegółów na temat rankingu
O Passus:
Passus to grupa kapitałowa, w skład której wchodzi Passus (APM/NPM, bezpieczeństwo IT), Chaos Gears (technologie cloudowe), AISecurity i WiseNet (cyberbezpieczeństwo, usługi doradztwa oraz profesjonalnego wsparcia 24/7). Unikalne kompetencje poszczególnych spółek pozwalają dostarczać klientom sprofilowany produkt spełniający najwyższe standardy. Passus i jego inżynierowie posiadają liczne certyfikat, w tym certyfikat bezpieczeństwa przemysłowego, które pozwalają realizować projekty dla służb mundurowych oraz strategicznych gałęzi przemysłu. Ponad to z usług grupy korzysta ponad 300 największych polskich firm i instytucji, w tym spółki paliwowe, banki i telekomy. Rozwiązania Passus pozwalają m.in. wcześnie wykryć i powiadomić o problemach związanych z wydajnością sieci i aplikacji oraz zagrożeniami z obszaru cyberbezpieczeństwa, nie doprowadzając do ich eskalacji, której konsekwencją byłyby przestoje, zatory i tym samym koszty finansowe i niefinansowe.