Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Koniunktura konsumencka w lutym 2022. Pytania dodatkowe w związku z sytuacją epidemiologiczną (zagrożenie koronawirusem COVID-19)

|
selectedselectedselected
Koniunktura konsumencka w lutym 2022. Pytania dodatkowe w związku z sytuacją epidemiologiczną (zagrożenie koronawirusem COVID-19) | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Koniunktura konsumencka w lutym 2022. Pytania dodatkowe w związku z sytuacją epidemiologiczną (zagrożenie koronawirusem COVID-19) - 1Koniunktura konsumencka w lutym 2022. Pytania dodatkowe w związku z sytuacją epidemiologiczną (zagrożenie koronawirusem COVID-19) - 1

Wpływ obecnej sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej

Spośród respondentów deklarujących wpływ sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej, 51,5% określiło go jako umiarkowany, a 23,1% jako znaczny. Dla 25,4% respondentów obecna sytuacja nie mała żadnego wpływu na odpowiedzi.

Koniunktura konsumencka w lutym 2022. Pytania dodatkowe w związku z sytuacją epidemiologiczną (zagrożenie koronawirusem COVID-19) - 2Koniunktura konsumencka w lutym 2022. Pytania dodatkowe w związku z sytuacją epidemiologiczną (zagrożenie koronawirusem COVID-19) - 2

 

 

Obawa utraty pracy lub zaprzestania prowadzenia własnej działalności w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną

Reklama

Spośród osób pracujących (58,9% respondentów), zdecydowaną obawę utraty pracy lub zaprzestania prowadzenia własnej działalności odczuwa 2,5% respondentów. W przypadku wariantów odpowiedzi „możliwe” i „raczej nie” odsetek odpowiedzi wynosił odpowiednio 11,3% oraz 35,9%. Odsetek osób pracujących, które nie mają obaw, wyniósł 46,7%. Niewielka liczba respondentów pracujących (3,6%) nie miała zdania.

Koniunktura konsumencka w lutym 2022. Pytania dodatkowe w związku z sytuacją epidemiologiczną (zagrożenie koronawirusem COVID-19) - 3Koniunktura konsumencka w lutym 2022. Pytania dodatkowe w związku z sytuacją epidemiologiczną (zagrożenie koronawirusem COVID-19) - 3

 

 

Jakim zagrożeniem jest obecna sytuacja epidemiologiczna dla zdrowia populacji Polski jako całości

Dla 30,8% respondentów obecna sytuacja epidemiologiczna stanowi duże zagrożenie dla zdrowia populacji Polski jako całości. Przeciętne zagrożenie odczuwa 51,4% odpowiadających na pytania. Małe zagrożenie deklaruje 16,4%, zaś brak zagrożenia stwierdziło zaledwie 1,4% respondentów.

Koniunktura konsumencka w lutym 2022. Pytania dodatkowe w związku z sytuacją epidemiologiczną (zagrożenie koronawirusem COVID-19) - 4Koniunktura konsumencka w lutym 2022. Pytania dodatkowe w związku z sytuacją epidemiologiczną (zagrożenie koronawirusem COVID-19) - 4

Reklama

 

 

Jakim zagrożeniem jest obecna sytuacja epidemiologiczna dla osobistego zdrowia

Dla 23,3% respondentów obecna sytuacja epidemiologiczna stanowi duże zagrożenie dla ich osobistego zdrowia. 53,0% odpowiadających na pytania odczuwa przeciętne zagrożenie. Małe zagrożenie deklaruje 19,9%, natomiast brak zagrożenia stwierdziło 3,8% respondentów.

Koniunktura konsumencka w lutym 2022. Pytania dodatkowe w związku z sytuacją epidemiologiczną (zagrożenie koronawirusem COVID-19) - 5Koniunktura konsumencka w lutym 2022. Pytania dodatkowe w związku z sytuacją epidemiologiczną (zagrożenie koronawirusem COVID-19) - 5

 

 

Jakim zagrożeniem jest obecna sytuacja epidemiologiczna dla gospodarki w Polsce

Reklama

Według 46,9% respondentów obecna sytuacja epidemiologiczna stanowi duże zagrożenie dla gospodarki w Polsce. Przeciętne zagrożenie dla gospodarki odczuwa 43,2% odpowiadających na pytania. Małe zagrożenie deklaruje tylko 8,6%, natomiast brak zagrożenia stwierdziło zaledwie 1,3% respondentów.

Koniunktura konsumencka w lutym 2022. Pytania dodatkowe w związku z sytuacją epidemiologiczną (zagrożenie koronawirusem COVID-19) - 6Koniunktura konsumencka w lutym 2022. Pytania dodatkowe w związku z sytuacją epidemiologiczną (zagrożenie koronawirusem COVID-19) - 6

 

 

Jakim zagrożeniem jest obecna sytuacja epidemiologiczna dla osobistej sytuacji finansowej

W przypadku 14,4% respondentów obecna sytuacja epidemiologiczna stanowi duże zagrożenie dla ich osobistej sytuacji finansowej. Przeciętne zagrożenie odczuwa 38,8% odpowiadających na pytania dotyczące koniunktury konsumenckiej. Małe zagrożenie deklaruje 30,6%, natomiast brak zagrożenia stwierdziło 16,2% respondentów.

Koniunktura konsumencka w lutym 2022. Pytania dodatkowe w związku z sytuacją epidemiologiczną (zagrożenie koronawirusem COVID-19) - 7Koniunktura konsumencka w lutym 2022. Pytania dodatkowe w związku z sytuacją epidemiologiczną (zagrożenie koronawirusem COVID-19) - 7

Reklama

 

 

Jakim zagrożeniem jest obecna sytuacja epidemiologiczna dla codziennego życia w lokalnej społeczności

Dla 16,9% respondentów obecna sytuacja epidemiologiczna stanowi duże zagrożenie dla codziennego życia w lokalnej społeczności. Przeciętne zagrożenie odczuwa 57,0% odpowiadających na pytania dotyczące koniunktury konsumenckiej. Małe zagrożenie deklaruje 22,5%, natomiast brak zagrożenia stwierdziło 3,6% respondentów.

Koniunktura konsumencka w lutym 2022. Pytania dodatkowe w związku z sytuacją epidemiologiczną (zagrożenie koronawirusem COVID-19) - 8Koniunktura konsumencka w lutym 2022. Pytania dodatkowe w związku z sytuacją epidemiologiczną (zagrożenie koronawirusem COVID-19) - 8

Koniunktura konsumencka w lutym 2022. Pytania dodatkowe w związku z sytuacją epidemiologiczną (zagrożenie koronawirusem COVID-19) - 9Koniunktura konsumencka w lutym 2022. Pytania dodatkowe w związku z sytuacją epidemiologiczną (zagrożenie koronawirusem COVID-19) - 9

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


GUS

GUS

Główny Urząd Statystyczny - urząd centralny administracji rządowej zajmujący się zbieraniem i udostępnianiem informacji statystycznych na temat większości dziedzin życia publicznego i niektórych stron życia prywatnego. 


Reklama
Reklama