Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Jak zmieniły się oczekiwania pracowników przy wyborze pracy

|
selectedselectedselected
Jak zmieniły się oczekiwania pracowników przy wyborze pracy | FXMAG INWESTOR
pexels.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Innowacyjność jest ważnym aspektem przy wyborze miejsca pracy dla 84% wyższej kadry zarządzającej. Jest kluczowa także dla 77% inżynierów i osób pracujących w marketingu. Innowacyjność, jako nie ważny aspekt przy wyborze pracodawcy najczęściej wskazują prawnicy (20%), HR (13%) oraz administracja (13%).

Przedsiębiorstwem innowacyjnym określa się przedsiębiorstwo inteligentne, jak można przeczytać w raporcie Antal i Sodexo. Przedsiębiorstwo przyszłości charakteryzujące się dużą elastycznością, zaangażowaniem w sprawy jednostki, pełnym wykorzystaniem potencjału pracy zespołowej, silnymi kompetencjami podstawowymi, zamiłowaniem do różnorodności. Przez innowacyjność podmiotów gospodarujących rozumie się ich zdolność i motywację do ciągłego poszukiwania i zastosowania w praktyce wyników badań naukowych, prac badawczo-rozwojowych, nowych idei, pomysłów i wynalazków.

- Aż 90% pracodawców uważanych za innowacyjnych dba o dobrostan swoich pracowników, oferując rozwiązania poprawiające komfort pracy – mówi w rozmowie z MarketNews24 Grzegorz Rybacki, Business Development Manager Sodexo Polska. - W biurach pojawiają się fotele do masażu, wyodrębnione pomieszczenia do uprawiania jogi i medytacji, a także pokoje do gier.

 

Reklama

 

Te działania mają zachęcić do przychodzenia do biur i pogłębić innowacyjność.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


MarketNews24

MarketNews24

MarketNews24 to zespół ludzi z wieloletnim doświadczeniem w pracy w mediach. Dziennikarze, operatorzy, montażyści, graficy, animatorzy, dźwiękowcy, lektorzy, copywriterzy... i wielu innych specjalistów od multimediów.


Reklama
Reklama