Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Jak poradzić sobie z prowadzeniem firmy on-line?

|
selectedselectedselected
Jak poradzić sobie z prowadzeniem firmy on-line?  | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Podczas pandemii COVID-19 wiele firm i urzędów przeniosło swoje usługi całkowicie lub w przeważającej większości do internetu. Z powodu obostrzeń oraz pracy zdalnej również małe i średnie firmy muszą dostosować się do nowych warunków funkcjonowania. Aby to ułatwić Santander Bank Polska organizuje bezpłatny webinar, na którym przedsiębiorcy dowiedzą się jakie rozwiązania zdalne są pomocne w prowadzeniu działalności.

Na webinarze, który odbędzie się 15 kwietnia o godzinie 11.00 na kanale YouTube Santander Bank Polska, eksperci podzielą się praktyczną wiedzą na temat e-usług. Klienci dowiedzą się jak bezpiecznie zawierać umowy on-line, jak zdalnie prowadzić księgowość, a także czym jest faktoring oraz jak odzyskać pieniądze z niezapłaconych faktur.

– Pandemia pokazała, że on-line można nie tylko sprzedawać towary, ale także świadczyć usługi czy prowadzić skomplikowane projekty. Wiele rzeczy, które do tej pory załatwialiśmy w punktach stacjonarnych przeniosło się do sieci, dotyczy to zarówno sfery prywatnej jak i zawodowej. Duża liczba funkcjonalności ułatwiających prowadzenie działalności gospodarczej zdalnie była dostępna już przed pandemią, jednak to właśnie teraz przeżywają one swój „boom”. Chcemy pomóc przedsiębiorcom i pokazać jak w sposób bezpieczny i szybki można korzystać z usług on-line, które upraszczają codzienne prowadzenie firmy – mówi Adrian Kaczmarek, Menedżer Segmentu MŚP z Santander Bank Polska.

O wszystkich wymienionych zagadnieniach, podczas webinaru, będą opowiadać eksperci, praktycy w poszczególnych dziedzinach – zwierania umów zdalnie, księgowości on-line, faktoringu i windykacji:

  • Bartłomiej Majchrzak – współtwórca aplikacji Umownik, służącej do zawierania umów online
  • Anna Pisu – Head of Business Development w firmie księgowej inFakt
  • Emanuel Nowak – menedżer Departamentu Sprzedaży i Produktów firmy faktoringowej NFG
  • Katarzyna Gulbicka – Business Development Manager w firmie Payhelp, która jest liderem windykacji na polskim rynku

Wymienieni partnerzy dostarczają e-usługi dla klientów firmowych Santander Bank Polska w usługach bankowości internetowej Mini Firma.

Reklama

Udział w webinarze jest bezpłatny i dostępny dla wszystkich zainteresowanych przedsiębiorców. Transmisja na żywo odbędzie się 15 kwietnia o godzinie 11:00 na kanale YouTube banku, będzie ją można znaleźć pod tym adresem: link.

 

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Santander Bank Polska

Santander Bank Polska

Jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, usługi maklerskie, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring. Naszym celem jest pomaganie ludziom w spełnianiu marzeń, realizacji planów i osiąganiu założonych celów, dlatego we wszystkim, co robimy kierujemy się naszymi podstawowymi wartościami.


Tematy

Reklama
Reklama