Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

IdoSell i Packeta pomogą wyjść sprzedawcom na zagraniczne rynki

|
selectedselectedselected
IdoSell i Packeta pomogą wyjść sprzedawcom na zagraniczne rynki | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

IdoSell i Packeta ogłaszają integrację. Dzięki tej współpracy kilka tysięcy polskich sklepów internetowych będzie mogło wejść na zagraniczne rynki lub rozwinąć swój biznes w Europie, Rosji czy USA.

Polska platforma sklepowa IdoSell łączy siły ze świadczącą globalne usługi logistyczne Packetą. Dzięki tej integracji, ponad 6 tys. sklepów internetowych otrzyma możliwość szybkiej i taniej przesyłki do 34 krajów z Europy, Azji i Ameryki. Packeta zaoferuje merchantom dostęp do 8 tys. własnych punktów odbioru, 92 tys. partnerskich oraz inne możliwości dostarczania przesyłek za granicę (platforma współpracuje z 70 firmami kurierskimi).

- Packeta oferuje całą logistykę i automatyzację w jednym miejscu, dzięki czemu e-sklep nie musi szukać dostawców na własną rękę, negocjować z nimi cen, a następnie podpisywać kilku różnych umów. Proszę sobie wyobrazić, ile czasu zajęłoby wejście na kilka rynków, na których jest co najmniej kilka firm kurierskich, które dostarczają przesyłki w różne regiony danego kraju. Każdą taką firmę trzeba nie tylko znaleźć, ale też sprawdzić i wynegocjować warunki współpracy. Natomiast Packeta dostarcza całą infrastrukturę, wsparcie oraz elastyczne formy dostawy w przystępnych cenach w zintegrowanym module, który wystarczy tylko uruchomić – wyjaśnia Dawid Bednarek, Dyrektor ds. sprzedaży w Packeta Polska.

W ciągu ostatnich miesięcy wiele działań IdoSell koncentruje się wokół cross-border. Współpraca z Packetą ma pomóc sprzedawcom, którzy korzystają z platformy, w nawiązywaniu relacji z zagranicznymi partnerami biznesowymi i organizowaniu kampanii marketingowych.

- Sprzedaż cross-border jest jednym z dominujących kierunków we współczesnym e-commerce. W IdoSell staramy się wspierać sprzedawców i umożliwiać im podążanie za najnowszymi trendami. Integracja z Packetą może pomóc naszym klientom w rozwoju biznesu oraz zwiększeniu sprzedaży. Cieszymy się, że dzięki tej współpracy jesteśmy w stanie usprawnić proces sprzedaży zagranicznej naszych merchantów – mówi Piotr Wawer, head działu marketingu z IdoSell.

Reklama

***

Packeta to globalna, cyfrowa platforma e-commerce. Założona w 2010 roku w Czechach przez Simonę Kijonkovą jako spółka Zasikovna. W ciągu dekady przekształciła się w holding funkcjonujący pod nazwą Packeta Group, zrzeszający 14 podmiotów. Firma świadcząc kompleksowe usługi logistyczne dla sklepów internetowych szybko zyskała pozycję lidera w branży. Obecnie Packeta działa w 8 krajach, realizuje dostawy do 34 krajów, posiada ponad 8 000 własnych punktów odbioru, 92 000 punktów partnerskich i współpracuje z ponad 30 000 sklepów internetowych. W 2020 roku obsłużyła 40,5 mln przesyłek. Firma pomaga także swoim Partnerom rozwijać biznes za granicą, dostosowując elastycznie usługę do ich potrzeb.

IdoSell to platforma sklepowa firmy IAI. Od ponad 20 lat współtworzy sklepy internetowe, których sprzedaż rośnie dwa razy szybciej niż średnia rynkowa. IdoSell to także zaawansowane technologicznie narzędzie, które pozwala na dużą sprzedaż i nieustanny rozwój. Obecnie obsługuje ponad 6 tys. e-sklepów. Ich GMV w 2020 roku osiągnęło przeszło 12,5 mld zł. IdoSell współpracuje z takimi partnerami jak Packeta, Facebook, Google, InPost, Wish, Amazon czy Frisbo.

 

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw.


Tematy

wiadomości rynki zagraniczne idosellInformacje biura maklerskie rynki zagraniczne ing makler rynki zagraniczne ing dom maklerski rynki zagraniczne idosell shop opinie idosell shop allegro idosell opinie idosell szablony idosell booking aplikacja idosell integracja idosell darmowa wysyłka od ilości client idosell idosell sms strategie wejścia na rynki zagraniczne firmy ikea idosell shop idosell booking idosell cennik idosell sklep idosell booking logowanie idosell kontakt idosell booking opinie idosell booking and shop idosell sp. z o.o idosell com idosell logo Rynki zagraniczne akcje packeta pl packeta strategie wejścia na rynki zagraniczne pdf emakler rynki zagraniczne ekonomia rynki zagraniczne ekspansja na rynki zagraniczne konto maklerskie rynki zagraniczne strategie wejścia na rynki zagraniczne ekspansja polskich firm na rynki zagraniczne formy wejścia na rynki zagraniczne bariery wejścia na rynki zagraniczne dom maklerski rynki zagraniczne szablony idosell channel manager idosell idosell channel manager idosell scanner idosell allegro idosell szczecin idosell integracje z hurtowniami idosell smarty strategie wejścia na rynki zagraniczne i kryteria ich wyboru strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne wyjście na rynki zagraniczne 5. marketingowe strategie wchodzenia na rynki zagraniczne dm boś rynki zagraniczne motywy wchodzenia korporacji na rynki zagraniczne etapy wejścia na rynki zagraniczne strategia wejścia na rynki zagraniczne lpp rynki zagraniczne gino rossi rynki zagraniczne ing securities rynki zagraniczne dm bzwbk rynki zagraniczne
Reklama
Reklama