Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Hybrydowa sprzedaż aut dominuje, ponieważ nie kończy się w internecie

|
selectedselectedselected
Hybrydowa sprzedaż aut dominuje, ponieważ nie kończy się w internecie | FXMAG INWESTOR
pexels.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Niemal 100% zamierzających kupić używany samochód zaczyna poszukiwania od internetu. Transakcję można sfinalizować także w internecie, dominuje jednak hybrydowy model sprzedaży. Tym bardziej, że pole do negocjacji cenowych jest bardzo dogodne.

Poszukiwania coraz częściej zaczynamy od zapoznania się z opiniami użytkowników wybranych marek i modeli samochodów. To bardzo dobry sposób, aby poznać m.in. koszty eksploatacji.

Trend robienia zakupów wszystkiego poprzez internet zmienił handel samochodami używanymi, a dzięki temu możemy dowiedzieć się i sprawdzić bardzo wiele nie ruszając się z własnego domu.

 

Reklama

 

Dealerzy muszą poprzez interent umożliwić klientom jak najlepsze poznanie konkretnego samochodu.

- Rynek samochodów używanych jest coraz bardziej zdominowany przez hybrydowy model sprzedaży -  mówi w rozmowie z MarketNews24 Paweł Molasy, Business Country Manager PL w AUTOCENTRUM AAA AUTO sp. z.o.o. – W takim modelu handlu finał transakcji ma nadal miejsce na placu u dealera, ponieważ tam klient może wykonać jazdę próbną i negocjować ostateczną cenę.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama
Reklama