Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

PMPG Polskie Media S.A.: Umowa najmu przez Media Point Group sp. z o.o. lokalu na studia TV w Centrum Handlowym Blue City - 3,8 mln zł (2007-04-01)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 17:Wynajem przez Media Point Group Sp. z o.o. lokalu na studia TV w Centrum Handlowym BLUE CITY

Firma: PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP SA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO









Raport bieżący nr 17 / 2007





Data sporządzenia: 2007-04-01
Skrócona nazwa emitenta
PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP
Temat
Wynajem przez Media Point Group Sp. z o.o. lokalu na studia TV w Centrum Handlowym BLUE CITY
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
Treść raportu:
Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. (PMPG, Emitent) informuje, iż w dniu 31 marca 2007 roku Zarząd Media Point Group Sp. z o.o., wchodzącej w skład grupy PMPG przekazał Emitentowi zawiadomienie o podpisaniu w dniu 30 marca 2007 roku umowy ze spółką Blue City Sp. z o.o., której przedmiotem jest najem 586,8 metrów kwadratowych powierzchni w Centrum Handlowym BLUE CITY w Warszawie. Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Łączna wartość wynikających z niej świadczeń na okres 5 lat wynosi ok. 3 828 tys. zł.

Umowa stanowi, iż Media Point Group Sp. z o.o. będzie realizowała w wynajmowanych pomieszczeniach działalność wydawniczą, radiową i telewizyjną. Media Point Group Sp. z o.o. której udziały w 100% należą do Platformy Mediowej Point Group S.A. pracuje obecnie nad stworzeniem innowacyjnego, rozrywkowego i międzynarodowego formatu telewizyjnego MachinaTV, którego emisja ma rozpocząć się jeszcze w bieżącym roku. Umowa zawiera warunek zapewnienia przez Media Point Group Sp. z o.o. możliwości oglądania przez klientów Centrum Handlowego BLUE CITY działalności prowadzonej w wynajmowanych pomieszczeniach.

Ponadto na dzień 3 kwietnia 2007 r. planowana jest premiera programu telewizyjnego "Czułe dranie", który będzie emitowany w TV4. Stałym partnerem programu jest magazyn "Machina" " – wydawany przez Media Point Group sp. z o.o. Autorem scenariusza i producentem programu jest Michał Figurski. Założeniem programu jest komentowanie absurdów rzeczywistości oraz prezentowanie tematów nietuzinkowych. Program będzie nadawany na żywo, we wtorki i środy od godz. 22:30.

Powyższe informacje są istotne z punktu widzenia Emitenta ze względu na fakt, iż rozpoczęcie działalności telewizyjnej przez spółkę zależną od PMPG stanowi rozpoczęcie realizacji kolejnego etapu strategii rozwoju grupy PMPG.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)






PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2007-04-01 Michał M. Lisiecki Prezes Zarządu

Cena akcji Pmpg

Cena akcji Pmpg w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Pmpg aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Pmpg.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama