Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Bank Polska Kasa Opieki S.A.: Zmiany w RN (2006-05-05)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

UNI-PL 65:Powołanie Członków Rady Nadzorczej Banku Pekao S.A. na nową wspólną kadencję

Firma: BANK POLSKA KASA OPIEKI SPÓŁKA AKCYJNA
Spis treści:
1. RAPORT
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD









RAPORT UNI - PL nr 65 / 2006





Data sporządzenia: 2006-05-05
Skrócona nazwa emitenta
BANK PEKAO SA
Temat
Powołanie Członków Rady Nadzorczej Banku Pekao S.A. na nową wspólną kadencję
Rynek oficjalnych notowań giełdowych - podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Inny rynek regulowany - podstawa prawna
Treść raportu:
Zarząd Banku Pekao S.A. informuje, że następujące osoby:
Paweł Dangel,
Paolo Fiorentino,
Fausto Galmarini,
Oliver Greene,
Andrea Moneta,
Enrico Pavoni,
Leszek Pawłowicz,
Jerzy Starak,
Jerzy Woźnicki
zostały powołane przez Zwyczajne Walne Zgromadzenie Banku Pekao SA w dniu 4 maja 2006r. w skład Rady Nadzorczej Banku Pekao S.A. na okres wspólnej kadencji, trwającej trzy lata, rozpoczynającej się dnia 5 maja 2006r.
Paweł Dangel
Ur. 9 czerwca 1955r. w Warszawie
Członek Rady Nadzorczej Banku Pekao S.A. od 10 września 1999r.
Posiada wykształcenie wyższe. Tytuł magistra sztuki uzyskał na Wydziale Reżyserii w Państwowym Instytucie Sztuki Teatralnej w Moskwie. Odbył liczne kursy z zakresu zarządzania, ubezpieczeń i finansów m.in. w Bacon & Woodrow, Swiss RE, Lincoln National, ING Financial Services, Allianz Management Institute, IMD Executive Learning.
Przebieg pracy zawodowej:
W latach 1980-1984 pracował jako reżyser m.in. w Teatrze Wybrzeże w Gdańsku oraz w Teatrze Rozmaitości i Nowym w Warszawie, a od roku 1984 jako reżyser oraz wykładowca
w szkołach teatralnych w Londynie, teatrach i firmach medialnych m.in. The Rose Bruford College of Speech & Drama, Guildhall School of Music & Drama, Radio BBC i RWE.
Od 1986r. pracował w brytyjskich towarzystwach ubezpieczeniowych w charakterze konsultanta ds. ubezpieczeniowo-finasowych, Menedżera Sprzedaży i Dyrektora Terenowego w Cannon Assurance Ltd., Dyrektora Naczelnego Elite Eastern Company Ltd., przedstawiciela Towarzystwa Ubezpieczeniowego MGM Assurance oraz Naczelnego Dyrektora Administracyjnego ds. Ubezpieczeń w Manley Hopkins, Son & Cookes Ltd.
W latach 1994-1997 był Wiceprezesem Zarządu oraz Dyrektorem ds. Sprzedaży i Marketingu w Towarzystwie Ubezpieczeń na Życie Nationale Nederlanden Polska SA.
Funkcje pełnione w organach spółek kapitałowych i innych organizacjach:
Od 1997r. do chwili obecnej pełni funkcję Prezesa Zarządów Towarzystwa Ubezpieczeniowego Allianz Polska S.A. oraz Towarzystwa Ubezpieczeniowego Allianz Życie Polska SA.
Jest aktualnie Przewodniczącym Rady Nadzorczej PTE Allianz Polska S.A., Wiceprezesem Zarządu Polskiej Izby Ubezpieczeń oraz Wiceprezesem Zarządu Polskiego Związku Pracodawców Prywatnych Towarzystw Ubezpieczeniowych, PTE i TFI przy PKPP "Lewiatan".
Działalność pana Pawła Dangla nie jest konkurencyjna w stosunku do działalności Banku Pekao SA.
Pan Paweł Dangel nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Paolo Fiorentino
Ur. 23 stycznia 1956r. w Neapolu we Włoszech.
Wiceprzewodniczący, Sekretarz Rady Nadzorczej Banku Pekao S.A. od 4 listopada 2003r.
Ukończył z wyróżnieniem Uniwersytet w Neapolu, gdzie uzyskał tytuł magistra ekonomii
i biznesu (1981).
Przebieg pracy zawodowej:
Pracę zawodową rozpoczął w 1981 r. w Credito Italiano. Podczas pracy w oddziałach Banku zdobył doświadczenie w zakresie obsługi klientów detalicznych i instytucjonalnych.
W latach 1991 - 1994 jako asystent naczelnego dyrektora jednego z ważnych oddziałów pełnił funkcję szefa wydziału kadr oraz kontroli i audytu.
Od 1994r. do 1996r. sprawował funkcję zastępcy głównego dyrektora regionalnego oraz szefa działu kadr i organizacji na szczeblu regionu. W latach 1996-1999 pełnił funkcję głównego dyrektora w Centrali UniCredito Italiano, odpowiedzialnego za organizację oraz systemy informatyczne.
W roku 1999 został dyrektorem nadzorującym proces integracji UniCredito, kierującym transferem know-how oraz najlepszych praktyk do banków komercyjnych tworzących Grupę UniCredito Italiano.
Od 12 października 1999r. do 29 sierpnia 2003r. pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu Banku Pekao S.A.(COO).
W sierpniu 2003r. został powołany na stanowisko Zastępcy Menedżera Generalnego UniCredito Italiano i Szefa Pionu Nowej Europy.
W lipcu 2004r. został Szefem Pionu Globalnych Usług Bankowych Grupy UniCredit.
Funkcje pełnione w organach spółek kapitałowych i innych organizacjach:
Jest Przewodniczącym Rady Nadzorczej UniCredit Produzioni Accentrate S.p.A., Członkiem Rady Nadzorczej i Komitetu Wykonawczego Unicredit Banca S.p.A. i Unicredit Private Banking S.p.A. oraz członkiem rad nadzorczych w UniCredit Real Estate S.p.A., Unicredit Global Information Services S.p.A., Zagrebacka Banka (Chorwacja), Hypovereinsbank, Bank of Austria i I-Faber S.p.A.
Pan Paolo Fiorentino nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Banku Pekao S.A.
Pan Paolo Fiorentino nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Fausto Galmarini
Ur. 25 lutego 1950r. w Gallarate we Włoszech.
Członek Rady Nadzorczej Banku Pekao S.A. od 27 listopada 2000r.
Ukończył studia wyższe w Universita Cattolica S. Cuore w Mediolanie, gdzie uzyskał tytuł magistra ekonomii i rynku. Uzyskał również tytuł dyplomowanego księgowego w ITC E.Tosi w Busto Arsizio.
Był referentem oraz wykładowcą zagadnień związanych z działalnością kredytową takich jak: segmentacja klientów, sprzedaż wiązana, ocena jakości portfela kredytowego, scoring kredytowy i systemy ratingowe oraz windykacja należności na konferencjach i seminariach organizowanych przez Universita Cattolica S. Cuore w Mediolanie, Finstudi w Rzymie, Il Sole 24 Ore i innych.
Przebieg pracy zawodowej:
Od początku kariery zawodowej jest związany z bankowością. Pierwszą pracę podjął w 1971r. w Banca Alto Milanese, przyłączonym w 1975r. do Banco Lariano. Następnie przez prawie 20 lat był związany z Banco Lariano, gdzie pełnił funkcje dyrektora w oddziałach i regionach, a w 1990r. został powołany na stanowisko Dyrektora Wykonawczego. Karierę w Banco Lariano zakończył w 1992r. na stanowisku Zastępcy Menedżera Generalnego.
W latach 1992-98 pełnił szereg funkcji menedżerskich w bankach i instytucjach finansowych tj. Crediop, Banca Popolare di Milano, Cariverona, Centrale Bilanci, CRIF, Quercia Software, Quercia Factoring i Quercia Leasing.
W 1999r. został powołany na stanowisko Szefa Departamentu Dużych Klientów Korporacyjnych w UniCredito Italiano.
W 2000r. został powołany na stanowisko Dyrektora Departamentu Kredytowego w UniCredito Italiano.
Funkcje pełnione w organach spółek kapitałowych i innych organizacjach:
Obecnie pełni funkcję Menedżera Generalnego UniCredit Factoring S.p.A.
Jest Wiceprzewodniczącym Rady Nadzorczej Bulbanku oraz członkiem rad nadzorczych Banca Agricola San Marino, Uniriscossioni, Locat S.p.A. i UGC Banca S.p.A.
Działalność pana Fausto Galmarini nie jest konkurencyjna w stosunku do działalności Banku Pekao S.A.
Pan Fausto Galmarini nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Oliver Greene
Ur. 19 lipca 1943r. w Oxfordzie w Wielkiej Brytanii.
Członek Rady Nadzorczej Banku Pekao S.A. od 1 czerwca 2004r.
Jest absolwentem Westminster School (1956–1961) oraz Uniwersytetu w Oxfordzie, gdzie uzyskał tytuły: PPE Bachelor of Arts w 1965r. i Master of Arts w 1969r.
Uczestniczył w szeregu szkoleń organizowanych przez jego pracodawców w zakresie księgowości (Columbia), corporate finance (HBS) oraz kredytów, finansów międzynarodowych, podatków itp. w szkołach biznesu w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.
Przebieg pracy zawodowej:
Pracę zawodową rozpoczął w 1965r. w Citibanku, początkowo w Londynie jako praktykant, a następnie został skierowany w celu dalszego rozwoju kariery zawodowej do Nowego Jorku. Przez 2 lata pracował w Pionie Skandynawii i Wschodniej Europy, a następnie w Departamentach Przemysłu Naftowego i Chemicznego oraz jako Planning Officer pracujący dla Dyrektora Wykonawczego Pionu.
W 1973r. powrócił do Wielkiej Brytanii do Citicorp Leasing Europe jako Dyrektor ds. kredytów, a następnie Dyrektor Wydziału ds. leasingu w Niemczech, Hiszpanii, Włoszech oraz rozwoju nowych państw.
Przez cztery lata pracował jako szef gabinetu Dyrektora Departamentu Europejskich i Światowych Korporacji odpowiedzialny za planowanie rynkowe, kadrowe i finansowe przedsięwzięć wymagających zaangażowania 3 miliardów USD oraz 150 pracowników w 9 krajach.
W latach 1980-1988 pracował w Bankers Trust Company w Londynie jako Szef Pionu Wielkiej Brytanii w Departamencie Światowych Korporacji kierujący zespołem sprzedającym produkty bankowości globalnej wielkim firmom brytyjskim o zasięgu międzynarodowym. Był również Członkiem Krajowego Komitetu Zarządzającego.
W latach 1988-1996 sprawował następujące funkcje menedżerskie w The Chase Manhattan Bank NA.:
– Dyrektor Zarządzający – Szef Grupy ds. korporacji brytyjskich (1988 - 1990) i Członek Krajowego Komitetu Zarządzającego. Był odpowiedzialny za zintegrowanie działalności bankowej Chase Manhattan Bank w Wielkiej Brytanii i finansowania przedsiębiorstw na rynkach kapitałowych, fuzji i przejęć i finansowania komercyjnego,
– Dyrektor Zarządzający ds. windykacji aktywów specjalnych (1990-1994) odpowiedzialny za zarządzanie ekspozycją banku na kluczowe aktywa zagrożone. Pełniąc tę funkcję reprezentował Bank na konferencjach dotyczących zagadnień upadłości i restrukturyzacji,
– Dyrektor Zarządzający ds. ryzyka w Europie, płatności globalnych i trustów (1994 - 1996) odpowiedzialny za zarządzanie kredytami i ryzykiem operacyjnym w zakresie europejskich płatności Chase Manhattan Bank i interesów z trustami korporacyjnymi. Członek Rady ds. Ryzyka.
W latach 1996-1998 pracował w Union Bank of Switzerland jako Dyrektor Zarządzający ds. bankowości inwestycyjnej, Senior Banker zarządzający corporate finance i usługami doradczymi dla spółek notowanych na giełdzie londyńskiej z indeksu FTSE w zakresie wszystkich produktów i krajów w tym instrumentów dłużnych, rynków kapitałowych i instrumentów pochodnych, fuzji i przejęć, doradztwa, produktów podatkowych, sekurytyzacji itp.
W latach 1998-2003 był Dyrektorem ds. windykacji kredytów korporacyjnych w Europejskim Banku Odbudowy i Rozwoju. Był szefem zespołu odpowiedzialnego za windykację zagrożonych aktywów EBOR-u. Przez ponad 5 lat zespół ten prowadził sprawy dotyczące 50 zagrożonych należności o łącznej kwocie przekraczającej 750 milionów EUR.
Uczestniczył w wielu inicjatywach mających na celu poprawę ustawodawstwa i praktyki w zakresie upadłości. Reprezentował EBOR na Konferencji ds. upadłości organizowanej przez Bank Światowy w Bratysławie w 2000r. oraz na Trzecim Międzynarodowym Forum ds. Aktywów Niepracujących w Moskwie w 2003r.
Od 2004r. jest konsultantem ds. zarządzania ryzykiem w Europejskim Banku Odbudowy
i Rozwoju.
Funkcje pełnione w organach spółek kapitałowych i innych organizacjach:
Jest Członkiem Rady Nadzorczej w Banca Comerciala Romana S.A. w Bukareszcie oraz Dyrektorem w Graham Greene Productions, Limited w Londynie.
Pan Oliver Greene nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Banku Pekao S.A.
Pan Oliver Greene nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Andrea Moneta
Ur. 1 września 1965r.w Neapolu, Włochy
Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Banku Pekao S.A. od 20 stycznia 2005r.
Ukończył z wyróżnieniem studia z zakresu ekonomii i nauk politycznych w 1989r. Odbył szkolenie dla kadry menedżerskiej w zakresie bankowości i rynków finansowych (Wharton and NYU). Uzyskał tytuł Dottore Commercialista (Biegły Księgowy).
Przebieg pracy zawodowej:
Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach rodzinnych. W 1989r. rozpoczął pracę w Andersen Consulting Co. Financial Services, gdzie w 1995r. został awansowany na stanowisko Menedżera, a w 1998r. na Senior Engagement Manager.
Od kwietnia 1999r. do listopada 2000r. pełnił funkcję Dyrektora ds. Planowania Strategicznego w Europejskim Banku Centralnym we Frankfurcie.
W listopadzie 2000r. rozpoczął pracę w zespole Alessandro Profumo w UniCredito Italiano, gdzie powierzono mu funkcję Chief Financial Officer Grupy, odpowiedzialnego za rynki kapitałowe i usługi w zakresie skarbu dla klientów korporacyjnych, planowanie i controlling Grupy, alokację kapitału i zarządzanie ryzykami, fuzje, przejęcia i rozwój biznesu, zarządzanie kosztami, analizy i studia makroekonomiczne oraz relacje inwestorskie.
W 2002r. został powołany na stanowisko Zastępcy Menedżera Generalnego Grupy, szefa Pionu zarządzania bankowością prywatną i aktywami, w tym spółkami: UniCredit Private Banking, UniCredit Xelion Banca, Pioneer Global Assets Management i ich włoskimi
i zagranicznymi spółkami zależnymi.
Funkcje pełnione w organach spółek kapitałowych i innych organizacjach:
Od lipca 2004r. pełni funkcję Szefa Pionu Nowej Europy odpowiedzialnego za nadzór nad bankami Grupy UCI w Europie Środkowej i Wschodniej tj. Banku Pekao S.A., Zagrebacka Banka, Bulbank, Koc Financial Services, Zivnostenska Banka, UniBanka, UniCredit Romania.
Od lipca 2005r. jest Głównym Menedżerem ds. Integracji UCI z HVB.
Jest również Przewodniczącym Rad Nadzorczych Zagrebacka Banka DD w Zagrzebiu
i Bulbank AD w Sofii.
Pan Andrea Moneta nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Banku Pekao S.A.
Pan Andrea Moneta nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.

Enrico Pavoni
Ur. 25 marca 1950r. w Rzymie
Członek Rady Nadzorczej Banku Pekao S.A. od 10 września 1999r.
Posiada nieukończone studia na Wydziale Nauk Politycznych Uniwersytetu w Turynie.
Przebieg pracy zawodowej:
Od początku swojej kariery zawodowej jest związany z Grupą FIAT. W latach 1969-1972 pracował w FIAT Togliattigrad Project w Turynie, a następnie w latach 1973-1977 był menedżerem na Europę Wschodnią w Departamencie Handlowym w FIAT VEICOLI INDUSTRIALI w Turynie. W latach 1978-1989 był Dyrektorem Przedstawicielstwa FIAT-a w Polsce, a w latach 1990-1992 Dyrektorem Przedstawicielstwa FIAT-a w Rosji.
W latach 1992-1995 ponownie pełnił funkcję Dyrektora Przedstawicielstwa FIAT-a w Polsce. W 1992r. wchodził w skład zespołu negocjacyjnego biorącego udział w procesie prywatyzacji Fabryki Samochodów Małolitrażowych w Bielsku-Białej, z której utworzono trzy spółki z udziałem Skarbu Państwa i FIAT-a: FIAT Auto Poland S.A. (produkcja samochodów), Magnetti Marelli Poland S.A. (produkcja komponentów samochodowych) i Teksid Poland S.A. (metalurgia). Koordynował inwestycje FIAT-a w Polsce. W następnych latach wziął udział w tworzeniu kolejnych spółek FIAT-a w Polsce: FIAT Lubrificanti Poland, Gilardini Poland oraz Toro Poland Investments (ubezpieczenia).
Od 1995r. jest Prezesem Zarządu Spółki FIAT POLSKA Sp. z o.o., reprezentującej Grupę FIAT w Polsce. W ramach kompetencji powierzonych przez FIAT S.p.A. koordynuje i nadzoruje wszelkie przedsięwzięcia Grupy podejmowane w Polsce m.in. w 1998r. nadzorował przejęcie fabryki maszyn rolniczych "Bizon" w Płocku przez firmę New Holland z Grupy FIAT, wspierał tworzenie w Polsce FIAT Bank Polska S.A. (kredyty samochodowe) oraz FIAT Finance Polska S.A. (leasing samochodów). Od początku we wszystkich inicjowanych przedsięwzięciach Fiata sprawuje rozmaite funkcje w radach nadzorczych oraz zasiada w zarządach.
Przez 10 lat (1992-2002) sprawował funkcję Wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej FIAT AUTO POLAND S.A.
Od 1999r. do momentu przejęcia przez FIAT POLSKA działalności informatycznej, telekomunikacyjnej, księgowości i obsługi personelu od wszystkich spółek FIAT-a w Polsce, zarządza sektorem usług świadczonych Grupie FIAT w Polsce oraz klientom zewnętrznym. W 2001r. dla celów tej działalności utworzone zostały dwie spółki: Business Solutions Polska
i Ingest Segim Polska (aktualnie Ingest Facility Polska).
Od 8 kwietnia 2002r. pełni również funkcję Prezesa Zarządu FIAT AUTO POLAND S.A.
Uhonorowany przez Prezydenta RP Odznaką Orderu Zasługi Rzeczpospolitej Polskiej (1991), odznaczony Krzyżem Oficerskim Republiki Włoskiej (2001) i Krzyżem Komandorskim Orderu Zasługi Rzeczpospolitej Polskiej (2004).
Funkcje pełnione w organach spółek kapitałowych i innych organizacjach:
Jest Prezesem Zarządu w Business Solutions Polska Sp. z o.o., SADI Polska Sp. z o.o. i Sirio Polska Sp. z o.o., Członkiem Zarządu Ingest Facility Polska Sp. z. o.o. oraz Przewodniczącym Rady Nadzorczej Magnetti Marelli Poland S.A. Pełni również funkcję Prezesa Polskiego Związku Pracodawców Prywatnych Przemysłu Motoryzacyjnego i Ciągnikowego oraz Wiceprezydenta Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".
Działalność pana Enrico Pavoni nie jest konkurencyjna w stosunku do działalności Banku Pekao SA.
Pan Enrico Pavoni nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Leszek Pawłowicz
Ur. 10 kwietnia 1951 r. w Gdańsku.
Członek Rady Nadzorczej Banku Pekao S.A. od 8 stycznia 1998r.
Studia wyższe w zakresie ekonomii ukończył w Uniwersytecie Gdańskim w 1973r.
W 1977r. uzyskał stopień doktora nauk ekonomicznych, a w 1988r. stopień doktora habilitowanego nauk ekonomicznych.
Przebieg pracy zawodowej:
Od początku pracy zawodowej jest związany z Wydziałem Ekonomiki Produkcji Uniwersytetu Gdańskiego, gdzie przeszedł wszystkie szczeble kariery naukowej. W 1993r. uzyskał tytuł profesora Uniwersytetu Gdańskiego. Od 2003r. jest Kierownikiem Katedry Bankowości Uniwersytetu Gdańskiego.
Od 1990r. jest Wiceprezesem Zarządu Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową.
Od 1992r. jest Dyrektorem Gdańskiej Akademii Bankowej.
W przeszłości był Przewodniczącym, a następnie Członkiem Rady Banku Gdańskiego S.A., Przewodniczącym Rady Programowej Miesięcznika BANK, Członkiem Grupy Ekspertów ds. prywatyzacji Telekomunikacji Polskiej S.A., Członkiem Rady Naukowej Banku Gospodarki Żywnościowej S.A., Przewodniczącym Sekcji Ekonomii Komitetu Badań Naukowych oraz Członkiem Rady PPUP Poczta Polska.
Funkcje pełnione w organach spółek kapitałowych i innych organizacjach:
Obecnie pełni funkcje Członka Rady Nadzorczej PTE Allianz Polska S.A., Członka Rady BEST S.A, Członka Rady Programowej Kwartalnika "Finansowanie Nieruchomości" i Członka Rady Programowej "Banks and Bank Systems" Ukraina.
Działalność pana Leszka Pawłowicza nie jest konkurencyjna w stosunku do działalności Banku Pekao SA.
Pan Leszek Pawłowicz nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Jerzy Starak
Ur. 12 grudnia 1947r. w Cieszynie
Członek Rady Nadzorczej Banku Pekao S.A. od 10 września 1999r.
Posiada wykształcenie wyższe. Jest absolwentem Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Odbył liczne praktyki zawodowe w Wielkiej Brytanii i we Włoszech.
Przebieg pracy zawodowej:
Do 1982r. pracował w firmie ITALCOM S.R.L. CONSORZIO INDUSTRIALE we Włoszech, gdzie zajmował się sprzedażą linii technologicznych i pakujących dla przemysłu spożywczego, farmaceutycznego i kosmetycznego.
W 1982r. założył w Polsce firmę polonijną COMINDEX działającą w branży przetwórstwa rolno-spożywczego, która szybko stała się liderem rynku w swojej dziedzinie.
Jest animatorem, a także współwłaścicielem wielu poważnych przedsięwzięć gospodarczych z udziałem znanych partnerów pochodzących z Unii Europejskiej, bądź będących przedsiębiorstwami globalnymi prowadzącymi swoją działalność na całym świecie. Utworzona przez niego grupa podmiotów gospodarczych działa w sektorze spożywczym i farmaceutyczno-kosmetycznym.
Funkcje pełnione w organach spółek kapitałowych i innych organizacjach:
Obecnie jest członkiem zarządu w Spectra Holding Sp. z o.o.
Jest członkiem rad nadzorczych następujących spółek: Belvedere – Cafe Łazienki Królewskie Sp. z o.o., Arima Holding S.A., Herbapol-Lublin S.A., Nutricia Zakłady Produkcyjne Sp. z o.o., Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A., Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o., Medana Pharma Terpol Group S.A., Lubelskie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., Spectra Services Sp. z o.o. i ZPT Olvit Sp. z o.o.
Jest udziałowcem w spółkach: Arima Holding S.A., Com Investment Sp. z o.o., Ewico Sp. z o.o., Fuleda Park Sp. z o.o., Herbapol Białystok S.A., Herbapol Lublin S.A., P.S.S. Pharma Sp. z o.o., Olmar S.A., Olvit-pro Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Handlowe Pakmar Import Export Sp. z o.o., Spectra Holding Sp. z o.o. i Spectra Investment Sp. z o.o.
Ponadto poprzez spółkę Spectra Holding Sp. z o.o. w której posiada ponad 50% udziałów jest powiązany kapitałowo z następującymi spółkami: Pharmacom Manufacturing Sp. z o.o., Pharmacom Media Communications Sp. z o.o., Pharmacom New Technologies Sp. z o.o., Pharmacom Operations Sp. z o.o., Lubelskie Zakłady Farmaceutyczne Polfa-Lublin S.A., Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A., Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o., Ganimedes Sp. z o.o., Medana Pharma Terpol Group S.A., J.B. Cosmetics Comindex Group Sp. z o.o.
i Elektrociepłownia Starogard Sp. z o.o.
Poprzez Spółkę Herbapol-Lublin S.A. jest powiązany kapitałowo z Herbapol Łódź S.A. w likwidacji oraz Herbapol Gdańsk Sp. z o.o.
Jest Wiceprezesem Polskiej Rady Biznesu oraz Członkiem Polsko-Amerykańskiej Action Commision, działającej w ramach Centrum Studiów Strategicznych założonego przez prof. Zbigniewa Brzezińskiego.
Działalność pana Jerzego Staraka nie jest konkurencyjna w stosunku do działalności Banku Pekao SA.
Pan Jerzy Starak nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Jerzy Woźnicki
Ur. 22 maja 1947r. w Kotuniu
Od 10 września 1999r. do 19 stycznia 2005r. pełnił funkcję Wiceprzewodniczącego, a od 20 stycznia 2005r. - Przewodniczącego Rady Nadzorczej Banku Pekao S.A.
Posiada wykształcenie wyższe, jest profesorem nauk technicznych.
Przebieg pracy zawodowej:
Od 1973r. pracuje na Wydziale Elektroniki Politechniki Warszawskiej, gdzie przeszedł wszystkie szczeble kariery naukowej, od asystentury do stanowiska profesora zwyczajnego. Jego zakres działalności badawczej obejmuje elektronikę oraz problematykę społeczeństwa wiedzy i gospodarki opartej na wiedzy.
W latach 1984-1987 pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora Instytutu Mikro- i Optoelektroniki, a od 1987r. jest Kierownikiem Zakładu Przetwarzania Obrazu.
W latach 1990-1996 zajmował stanowisko Dziekana Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych oraz Przewodniczącego Senackiej Komisji ds. Organizacji Uczelni.
W latach 1996-2002 był Rektorem Politechniki Warszawskiej.
W przeszłości pełnił także wiele innych prestiżowych funkcji. Był m.in. ekspertem rządowym ds. szkolnictwa wyższego w UNESCO, przewodniczącym Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich oraz Konferencji Rektorów Polskich Uczelni Technicznych. Był także Wiceprzewodniczącym Narodowej Rady Integracji Europejskiej, Członkiem Rady Konsultacyjnej Ministra Łączności i Rady Fundacji Centrum Innowacji FIRE, Członkiem Komitetu Elektroniki i Telekomunikacji Polskiej Akademii Nauk, Członkiem Zarządu Polskiego Komitetu Optoelektroniki oraz członkiem Komitetu Naukoznawstwa Polskiej Akademii Nauk. Przewodniczył także Zespołowi Prezydenta RP ds. projektu ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym.
Był także Członkiem Prezydium Zarządu Sekcji Polskiej SPIE, członkiem Rady Naukowej Instytutu Technologii Próżniowej, koordynatorem Programu Szkolnictwa Wyższego
i Badań Naukowych w Instytucie Spraw Publicznych
Otrzymał wiele nagród i odznaczeń m.in. liczne nagrody Ministra Edukacji Narodowej, Krzyż Kawalerski Francuskiej Legii Honorowej, Krzyż Komandorski oraz Krzyż Kawalerski Orderu Odrodzenia Polski.
Aktualnie pełnione funkcje:
Obecnie jest Prezesem Zarządu Fundacji Rektorów Polskich. Dyrektorem Instytutu Społeczeństwa Wiedzy, Przewodniczącym Komisji ds. Organizacyjnych i Legislacyjnych Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich i Członkiem Prezydium KRASP oraz Przewodniczącym Rady Fundacji "Orlen - Dar Serca". Przewodniczy także Komitetowi "Polska w Zjednoczonej Europie" przy Prezydium Polskiej Akademii Nauk
Pan Jerzy Woźnicki nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Banku Pekao S.A.
Pan Jerzy Woźnicki nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.

Podstawa prawna:
§ 5 ust. 1 pkt 22 Rozporządzenia Ministra Finansów
Załączniki
Plik Opis

MESSAGE (ENGLISH VERSION)






UNOFFICIAL TRANSLATIONReport 65/2006: Appointment of Members of
Supervisory Board of Bank Pekao S.A. for new common term of office.
Management Board of Bank Pekao S.A. informs that the following persons:


Paweł Dangel,


Paolo Fiorentino,


Fausto Galmarini,


Oliver Greene,


Andrea Moneta,


Enrico Pavoni,


Leszek Pawłowicz,


Jerzy Starak,


Jerzy Woźnicki


were appointed by the Ordinary General Meeting of Bank Pekao S.A. on 4th
May 2006 as the Members of the Supervisory Board of Bank Pekao S.A. for
the period of common term of office of the Supervisory Board, lasting
three years, which will began on 5th May 2006.


Paweł Dangel


Born on 9th June 1955 in Warsaw.


Member of the Supervisory Board of Bank Pekao S.A. from 10th September
1999.


He obtained degree of master of arts in Directing and Producing a
Theatre Production at Academy of Theatre Arts in Moscow. He followed the
professional financial, insurance and management trainings in Bacon &
Woodrow, Swiss Re, Lincoln National, ING Financial Services, Allianz
Management Institute, IMD Executive Learning.


Professional career:


In 1980 - 1984 he worked as Theatre Director in Poland inter alia in
Teatr Wybrzeże in Gdańsk as well as Teatr Rozmaitości and Teatr Nowy in
Warsaw, and since 1984 as Theatre Director and Lecturer in theatre
schools, theatres and medial companies in London inter alia: The Rose
Bruford College of Speech & Drama, Guidhall School of Music & Drama,
Radio BBC and RWE.


Since 1986 he has worked as financial and insurance consultant in
British insurance companies, sales and area manager of Cannon Assurance
Ltd., Director of Elite Eastern Company Ltd., Sales Director of MGM
Assurance and Chief Administration Officer for insurance in Manley
Hopkins, Son & Cookes Ltd.


In 1994-1997 he was Vice President of the Management Board and Sales and


Marketing Director of Nationale-Nederlanden Polska.


Positions held in governing bodies of companies and other organisations:


Since 1997 he has been performing the duties of President of the
Management Board of Allianz Polska and Allianz Życie Polska.


Currently he is also Chairman of the Supervisory Board of Allianz
Pension Fund Company, Vice President of Polish Chamber of Insurance and
Vice President of Polish Association of Private Employers of Insurance
Companies, Pension and Investment Funds at Polish Confederation of
Private Employers “Lewiatan”.


The activity of Mr. Paweł Dangel is not competitive in relation to Bank
Pekao SA activity.


Mr. Paweł Dangel is not recorded in Insolvent Debtors Register kept in
accordance with the Domestic Court Register Act.


Paolo Fiorentino


Born in Naples (Italy) on 23rd January 1956


Vice Chairman, Secretary of the Supervisory Board of Bank Pekao S.A.
since 4th November 2003.


Degree “Cum Laude” in Economics and Business from University of Naples
(1981)


Professional career:


He started his professional career in Credito Italiano in 1981 where he
obtained full experience in Bank's branches dealing with retail and
corporate customers.


From 1991 till 1994 he was Assistant Chief Manager responsible for Human
Resources and Organisation/Audit in one of significant branches of
Credito Italiano.


From 1994 till 1996 he was Regional Deputy Chief Manager and regional
Head of Human Resources/Organisation. In the years 1996-1999 he was
Senior Manager and Organisation and IT Systems Director in Head Office
of UniCredito Italiano.


In 1999 he was appointed to the position of Director of UniCredito
Integration Process leading the know-how and best practices transfer
among the different commercial banks of the Group and the creation of
several group service companies.


From 12th October 1999 to 29th August 2003 he was Deputy President of
Bank Pekao SA, Chief Operating Officer.


In August 2003 he was appointed Group Deputy General Manager of
UniCredito Italiano and Head of the New Europe Division.


Since July 2004 he has been Head of Global Banking Services Division of
UCI Group.


Positions held in governing bodies of companies and other organisations:


He is Chairman of the Supervisory Board of UniCredit Produzioni
Accentrate S.p.A., Member of the Supervisory Board and Executive
Committee of Unicredit Banca S.p.A. and Unicredit Private Banking S.p.A.
as well as member of the supervisory boards in UniCredit Real Estate
S.p.A., Unicredit Global Information Services S.p.A., Zagrebacka Banka
(Croatia), Hypovereinsbank, Bank of Austria and I-Faber S.p.A.


The activity of Mr.Paolo Fiorentino is not competitive in relation to
Bank Pekao SA activity.


Mr.Paolo Fiorentino is not recorded in Insolvent Debtors Register kept
in accordance with the Domestic Court Register Act.


Fausto Galmarini


Born on 25th February 1950 in Gallarate, Italy.


Member of the Supervisory Board of Bank Pekao S.A. from 27th November
2000.


He graduated in economics and commerce from Universita Cattolica S.
Cuore w Milan. He also obtained the unchartered accountant’s diploma
from ITC E. Tosi in Busto Arsizio.


He was a speaker at various conferences and seminars and lecturer on
credit-related topics such as customer segmentation, cross-selling,
credit worthiness assessment, credit scoring and rating systems, trend
monitoring, debt recovery upon the invitation of Università Cattolica
s.Cuore, Finstudi (Rome), II Sole 24 Ore etc.


Professional career:


Since the beginning of his professional career he has been in banking.
In 1971 he started his first job at Banca Alto Milanese, merged in 1975
into Banco Lariano. Almost 20 years he worked within Banco Lariano,
where he was director of various branches and regions and in 1990 was
appointed to the position of executive. He finished his work for Banco
Lariano in 1992 as Deputy General Manager.


From 1992 till 1998 he held many managerial functions in various banks
and financial institutions i.e. Crediop, Banca Popolare di Milano,
Cariverona, Centrale Bilanci, CRIF, Quercia Software, Quercia Factoring
and Quercia Leasing.


In 1999 he was appointed to the position of Head of Large Corporate
Department in UniCredito Italiano.


In 2000 he was appointed to the position of Head of Credit Department of
UniCredito Italiano.


Positions held in governing bodies of companies and other organisations:


Currently he holds the position of Chief Executive Officer of UniCredit
Factoring S.p.A.


He is Deputy Chairman of the Supervisory Board of Bulbank and member of
the supervisory boards of Banca Agricola San Marino, Uniriscossioni,
Locat S.p.A. and UGC-Banca S.p.A.


The activity of Mr. Fausto Galmarini is not competitive in relation to
Bank Pekao S.A. activity.


Mr. Fausto Galmarini is not recorded in Insolvent Debtors Register kept
in accordance with the Domestic Court Register Act.


Oliver Greene


Born in Oxford (Great Britain) on 19th July 1943.


Member of the Supervisory Board of Bank Pekao S.A. since 1st June 2004.


He graduated Westminster School, 1956 - 1961; Oxford University, PPE. BA
1965, MA 1969.


He participated in many employer sponsored courses: Accounting
(Columbia), Corporate Finance (HBS), Credit, International Finance, Tax,
etc., given on site by Business Schools in the US and UK.


Professional career:


He started his professional career in Citibank NA in 1965 as trainee in
London. Then he was selected for career development in New York,
spending two years in the Scandinavia & Eastern Europe Division,
followed by assignments in the Petroleum and Chemicals Departments, and
as Planning Officer for the Senior Division Executive.


He returned to the UK in 1973 to Citicorp Leasing Europe as Head of
Credit, later as Sector Head for leasing in Germany, Spain, Italy and
new country development.


He served 4 years as chief of staff to Head of Europe, World Corporate
Department undertaking market, personnel and financial planning for a
business with commitments of $3 billion and 150 employees in 9 countries.


In 1980-1988 he was working for Bankers Trust Company in London as Head
of UK Division, World Corporate Department leading the team selling
global banking capabilities to large UK multinationals. He was also
Member of the Country Management Committee.


In 1988-1996 he fulfilled the following managerial duties in The Chase
Manhattan Bank NA:


–Managing Director - Head of UK Corporate Group (1988 - 1990) Member of
country Management Committee, recruited to integrate Chase’s UK banking
and corporate finance relationships in capital markets, mergers &
acquisitions and commercial finance.


–Managing Director – Special Assets Recovery (1990 - 1994) selected to
manage the bank’s exposure to key impaired assets. Fulfilling this
duties he represented Chase at conferences on insolvency/restructuring
matters.


–Managing Director - Europe Risk Executive, Global Payments & Trust
(1994 - 1996) and Risk Council Member responsible for credit &
operations risk management in Chase’s European Payments and Corporate
Trust businesses.


In 1996-1998 he was working for Union Bank of Switzerland as Managing
Director- Investment Banking, Senior Banker managing corporate
finance/advisory relationships with key FTSE Companies across all
products & geography including debt and equity capital markets &
derivatives, M&A, Advisory, tax products, securitisation etc.


In 1998-2003 he was Director - Head of Corporate Recovery in European
Bank for Reconstruction and Development (EBRD). He was Head of the team
responsible for the recovery of the EBRD’s impaired assets. Over five
years the team was involved with 50 impaired situations totalling in
excess of €750 million.


He participated in various initiatives aimed at improved insolvency
legislation & practice as EBRD panellist at World Bank insolvency
conference, Bratislava 2000 and EBRD speaker at the 3rd International
Forum on Non-performing assets, Moscow 2003.


Since 2004 he has been Consultant for Risk Management in EBRD.


Positions held in governing bodies of companies and other organisations:


He is the Member of the Supervisory Board in Banca Comerciala Romana
S.A. in Bucharest and Director of Graham Greene Productions, Limited in
London.


The activity of Mr.Oliver Greene is not competitive in relation to Bank
Pekao S.A. activity.


Mr. Oliver Greene is not recorded in Insolvent Debtors Register kept in
accordance with the Domestic Court Register Act.


Andrea Moneta


Born on 1st September 1965 in Naples, Italy


Vice Chairman of the Supervisory Board of Bank Pekao S.A. since 20th
January 2005.


Honours Degree in Economics and Political Sciences (1989). Executive
training in Banking and Financial Markets (Wharton and NYU). Dottore
Commercialista (Certified Chartered Public Accountant).


Professional career:


He gained his first job experience in the family business. In 1989 he
entered the Andersen Consulting Co. Financial Services where he reached
the office of Manager in 1995 and that of Senior Engagement Manager in
1998.


From April 1999 until November 2000 he held the position of Head of
Strategic Planning in European Central Bank in Frankfurt.


In November 2000 he joined Allesandro Profumo’s team at UniCredit where
he was asked to cover the position of Group Chief Financial Officer
responsible for Corporate Group Treasury and Capital Markets, Group
Planning and Control, Capital Allocation and Risk Management, Merger and
Acquisition and Business Development, Cost Management, Economic Research
and Studies and Investor Relations.


In 2002 he was appointed Group Deputy General Manager, Head of Private
and Asset Management Division including UniCredit Private Banking,
UniCredit Xelion Banca, Pioneer Global Asset Management and their
domestic and foreign subsidiaries.


Positions held in governing bodies of companies and other organisations:


As of July 2004 he has been Head of New Europe Division in charge of the
banks controlled in Central and Eastern Europe i.e. Bank Pekao SA,
Zagrebačka Banka, Bulbank, Koc Financial Services, Zivnostenska Banka,
UniBanka and UniCredit Romania.


As of July 2005 he is Chief Integration Officer of the merger between
UCI and HVB.


He is also Chairman of the Supervisory Boards of Zagrebacka Banka DD in
Zagreb and Bulbank AD in Sofia.


The activity of Mr. Andrea Moneta is not competitive to the activity of
Bank Pekao S.A.


Mr. Andrea Moneta is not recorded in Insolvent Debtors Register kept in
accordance with the Domestic Court Register Act.


Enrico Pavoni


Born on 25th March 1950 in Rome


Member of the Supervisory Board of Bank Pekao S.A. from 10th September
1999.


He has not finished yet his study in Political Studies Faculty at Torino
University.


Professional career:


Since the beginning of his professional career he has been in FIAT
Group. In 1969-1972 he worked for FIAT Togliattigrad Project in Torino
and then in 1973-1977 he was Truck Commercial Department Area Manager
Eastern Europe in FIAT VEICOLI INDUSTRIALI in Torino. In 1978-1989 he
was Director of FIAT representative office in Poland and in 1990-1992
Director of FIAT representative office in Russia.


In 1992-1995 he held once again the position of Director of FIAT
representative office in Poland. In 1992 he was the member of
negotiation team taking part in the privatisation process of The Car
Factory in Bielsko-Biała on the base of which three companies with the
share of State Treasury and FIAT were established: FIAT Auto Poland S.A.
(car production), Magneti Marelli Poland S.A. (car components
production) and Teksid Poland S.A. (metallurgy). He coordinated the FIAT
investments in Poland. In the following years he took part in
establishing the next FIAT companies in Poland: FIAT Lubrificanti
Poland, Gilardini Poland and Toro Poland Investments (insurance).


Since 1995 he has been President of FIAT POLSKA Sp. z o.o. representing
FIAT Group in Poland. Within the framework of competences granted by
FIAT S.p.A. he has coordinated and supervised over the all enterprises
of the Group taken in Poland, inter alia in 1998 he supervised over the
take-over of Agriculture Machines Factory BIZON in Płock by New Holland
from FIAT Group, he supported establishing FIAT Bank Polska S.A. (car
loans) and FIAT Finance Polska (car leasing). From the beginning he
fulfilled the various duties in the supervisory boards and management
boards of all FIAT enterprises.


During 10 years (1992-2002) he performed duties of Deputy Chairman of
the Supervisory Board of FIAT AUTO POLAND S.A.


From 1999 till taking by FIAT POLSKA the IT, telecommunication,
accounting and HR services from all FIAT companies in Poland he was
managing of services sector rendered to FIAT Group in Poland and
external customers. In 2001 there were established two companies in
order to render this services: Business Solutions Polska and Ingest
Segim Polska (currently Ingest Facility Polska).


Since 8 April 2002 he has also performed the duties of President of FIAT
AUTO POLAND S.A.


He was honoured by President of Polish Republic with the Award of Order
of Merit of Republic of Poland (1991), with the Officer’s Cross of
Italian Republic (2001) and with the Commander’s Cross of Order of Merit
of Republic of Poland (2004).


Positions held in governing bodies of companies and other organisations:


He is President in Business Solutions Polska Sp. z o.o., SADI Polska Sp.
z o.o. and Sirio Polska Sp. z o.o., Member of the Management Board of
Ingest Facility Polska Sp. z o.o. and Chairman of the Supervisory Board
of Magnetti Marelli Poland S.A. He is also President of Association of
Private Employers of Car and Tractor Industry and Deputy President of
Polish Confederation of Private Employers “Lewiatan”.


The activity of Mr. Enrico Pavoni is not competitive in relation to Bank
Pekao SA activity.


Mr. Enrico Pavoni is not recorded in Insolvent Debtors Register kept in
accordance with the Domestic Court Register Act.


Leszek Pawłowicz


Born on 10th April 1951 in Gdańsk.


Member of the Supervisory Board of Bank Pekao S.A. from 8th January 1998.


He graduated in economics from Gdansk University in 1973.


In 1977 he obtained a Ph.D. in economics and in 1988 habilitacja (the
highest Polish academic qualification) in economics.


Professional career:


Since the beginning of his professional career he has been in Faculty of
Production Economy in Gdansk University where he passed by all levels of
academic career. In 1993 he obtained the title of Professor of Gdansk
University. Since 2003 he is Director of Banking Department of Gdansk
University.


Since 1990 he is Deputy President of the Board of „Instytut Badań nad
Gospodarką Rynkową” (Market Economy Research Institute)


Since 1992 he has been Director of Gdańsk Banking Academy.


Previously he was Chairman and then Member of the Supervisory Board of
Bank Gdański S.A., Member of the Programme Board of “Bank” Monthly,
Member of the Expert Group for Privatisation of Polish Telecom S.A.,
Member of the Scientific Board of Bank Gospodarki Żywnościowej S.A.,
Chairman of Economic Section in Scientific Research Committee and Member
of the Board of PPU Poczta Polska.


Positions held in governing bodies of companies and other organisations:


Currently he is Member of the Supervisory Board PTE Allianz Polska S.A.,
member of the Board of BEST S.A, Member of the Programme Board
„Finansowanie Nieruchomości” Quarterly and Member of the Programme Board
„Banks and Bank Systems” Ukraina.


The activity of Mr. Leszek Pawłowicz is not competitive in relation to
Bank Pekao SA activity.


Mr. Leszek Pawłowicz is not recorded in Insolvent Debtors Register kept
in accordance with the Domestic Court Register Act.


Jerzy Starak


Born on 12th December 1947 in Cieszyn.


Member of the Supervisory Board of Bank Pekao S.A. from 10th September
1999.


He graduated in Main School of Farming in Warsaw. He followed many
professional trainings in Great Britain and Italy.


Professional career:


Till 1982 he worked as salesman of technological and packaging lines for
food, pharmaceutical and cosmetics industries in ITALCOM S.R.L.
CONSORZIO INDUSTRIALE in Italy.


In 1982 he was a founder of the COMINDEX company operating in the area
of agriculture and food processing industry in Poland. In short period
of time COMINDEX became a market leader in this area.


He has been an animator and co-initiator of many significant
joint-ventures involving some well-known partners from the European
Union and global enterprises. The group of companies which were
established by him has been running their business in the area of food
processing and cosmetics-pharmaceutical industry.


Positions held in governing bodies of companies and other organisations:


Currently he is the member of the management board in Spectra Holding
Sp. z o.o.


He is the member of the supervisory boards of the following companies:
Belvedere – Cafe Łazienki Królewskie Sp. z o.o., Arima Holding S.A.,
Herbapol-Lublin S.A., Nutricia Zakłady Produkcyjne Sp. z o.o., Zakłady
Farmaceutyczne Polpharma S.A., Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o.,
Medana Pharma Terpol Group S.A., Lubelskie Zakłady Farmaceutyczne Polfa
S.A., Spectra Services Sp. z o.o. and ZPT Olvit Sp. z o.o.


He is the shareholder in the companies: Arima Holding S.A., Com
Investment Sp. z o.o., Ewico Sp. z o.o., Fuleda Park Sp. z o.o.,
Herbapol Białystok S.A., Herbapol Lublin S.A., P.S.S. Pharma Sp. z o.o.,
Olmar S.A., Olvit-pro Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Handlowe Pakmar
Import Export Sp. z o.o., Spectra Holding Sp. z o.o. and Spectra
Investment Sp. z o.o.


Moreover he is related by equity, through the company Spectra Holding
Sp. z o.o. in which he holds over 50% shares, with the following
companies: Pharmacom Manufacturing Sp. z o.o., Pharmacom Media
Communications Sp. z o.o., Pharmacom New Technologies Sp. z o.o.
Pharmacom Operations Sp. z o.o., Lubelskie Zakłady Farmaceutyczne
Polfa-Lublin S.A., Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A., Polpharma
Biuro Handlowe Sp. z o.o., Ganimedes Sp. z o.o., Medana Pharma Terpol
Group S.A., J.B. Cosmetics Comindex Group Sp. z o.o.


and Elektrociepłownia Starogard Sp. z o.o.


He is related by equity, through the company Herbapol-Lublin S.A,. with
Herbapol Łódź S.A. in liquidation and Herbapol Gdańsk Sp. z o.o.



He is Vice-President of Polish Business Roundtable and Member of the
Polish-American Action Commission within the framework of Strategic
Study Centre established by Prof. Zbigniew Brzeziński.


The activity of Mr. Jerzy Starak is not competitive in relation to Bank
Pekao SA activity.


Mr. Jerzy Starak is not recorded in Insolvent Debtors Register kept in
accordance with the Domestic Court Register Act.


Jerzy Woźnicki


Born on 22nd May 1947 in Kotuń


From 10th September 1999 till 19th January 2005 Vice Chairman, and since
20th January 2005 – Chairman of the Supervisory Board of Bank Pekao S.A.



Professor, PhD, DSc in Electronics Engineering.


Professional career:


Since 1973 he has been working in Faculty of Electronics and Information
Technology of Warsaw University of Technology where he passed by all
levels of academic career from assistant to full professor. His scope of
research activity covers electronics and the issues connected with
knowledge society and knowledge based economy.


During the period 1984-1987 he was the Vice-Director in the Institute of
Microelectronics and Optoelectronics and since 1987 he has been the Head
of Image Processing Division.


In 1990-1996 he was the Dean of Faculty of Electronics and the
Information Technology and the Chairman of University Senate Committee
on University Organization.


In the years 1996-2002 he was the Rector of the Warsaw University of
Technology.


In the past he performed many other prestigious functions. He was inter
alia governmental expert designated by the Polish Government in UNESCO,
President of the Conference of Rectors of Academic Schools in Poland and
President of the Conference of Rectors of Polish Universities of
Technology. He was also the Deputy Chairman of the National Council of
European Integration, member of the Council Board for the Minister of
Telecommunication and the Foundation Board of the Innovation Centre
FIRE, member of the Committee for Electronics and Telecommunications in
the Polish Academy of Sciences, member of the Presidential Board in
Polish Committee for Optoelectronics and member of the Committee on
Advancement of Human Knowledge in the Polish Academy of Sciences. He was
also the chairman of Team of President of Republic of Poland for
preparing the draft of Higher Education Law Act.


He was also the member of the Presidential Board of the Polish Section
SPIE, member of the Scientific Council for the Institute of Vacuum
Technology, coordinator in the Program of Reforms of Higher Education
and Research in the Institute of Public Affairs.


He obtained many honours and awards inter alia many awards of Minister
of National Education, Knight Cross of the French Legion of Honour,
Commander’s Cross and Knight Cross of the Order of the Rebirth of Poland.



Positions currently held:


Currently he is President of the Polish Rectors Foundation, Director of
the Institute of Knowledge Society, Chairman of the Organisational and
Legislation Committee of the Conference of Rectors of Academic Schools
in Poland (KRASP) and Member of Presidential Board of KRASP as well as
Chairman of Board of Foundation “Orlen – Dar Serca”. He is also the
chairman of Committee “Poland in United Europe” at Presidential Board of
the Polish Academy of Sciences.


The activity of Mr. Jerzy Woźnicki is not competitive in relation to
Bank Pekao SA activity.


Mr. Jerzy Woźnicki is not recorded in Insolvent Debtors Register kept in
accordance with the Domestic Court Register Act.





Legal base:


Section 5 subsection 1 clause 22 Ordinance of Minister of Finance


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2006-05-05 Luigi Lovaglio Wiceprezes Zarządu, COO
2006-05-05 Katarzyna Korobczuk Dyrektor Wydziału w Departamencie Prawnym
2006-05-05 Jacek Starościak Dyrektor Gabinetu Prezesa
2006-05-05 Dariusz Choryło Dyrektor Biura Relacji Inwestorskich

Cena akcji Pekao

Cena akcji Pekao w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Pekao aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Pekao.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama