Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Bank Polska Kasa Opieki S.A.: WZA - projekty uchwał: podział zysku za rok 2013 (2014-05-16)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB-W 9:OGŁOSZENIE O ZWOŁANIU ZWYCZAJNEGO WALNEGO ZGROMADZENIA BANKU POLSKA KASA OPIEKI SPÓŁKA AKCYJNA

Firma: BANK POLSKA KASA OPIEKI SPÓŁKA AKCYJNA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

Spis załączników:
  1. TREŚĆ PROJEKTÓW UCHWAŁ ZWZ Banku.pdf PROJEKTY UCHWAŁ ZWYCZAJNEGO WALNEGO ZGROMADZENIA Banku
  2. DRAFT RESOLUTIONS OF THE OGM.pdf DRAFT RESOLUTIONS OF THE ORDINARY GENERAL MEETING of the Bank

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO









Raport bieżący nr 9 / 2014
Data sporządzenia: 2014-05-16
Skrócona nazwa emitenta
BANK PEKAO SA
Temat
OGŁOSZENIE O ZWOŁANIU ZWYCZAJNEGO WALNEGO ZGROMADZENIA BANKU POLSKA KASA OPIEKI SPÓŁKA AKCYJNA
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
OGŁOSZENIE O ZWOŁANIU ZWYCZAJNEGO WALNEGO ZGROMADZENIA BANKU POLSKA KASA OPIEKI SPÓŁKA AKCYJNA

Zarząd Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 53/57, 00-950 Warszawa, wpisanego do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000014843, wpis do KRS w dniu 2 lipca 2001 r. (dalej jako "Bank"), działając na podstawie art. 399 § 1, art. 402 (1), art. 402 (2) oraz art. 395 § 1 Kodeksu spółek handlowych w związku z § 8 ust 1 i 2 Statutu Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna, zwołuje Zwyczajne Walne Zgromadzenie Banku.
Ogólna liczba akcji Banku na dzień ogłoszenia wynosi 262.470.034 i odpowiada im 262.470.034 głosów.

I DATA, GODZINA I MIEJSCE ZWYCZAJNEGO WALNEGO ZGROMADZENIA BANKU ORAZ SZCZEGÓŁOWY PORZĄDEK OBRAD

Zarząd Banku zwołuje Zwyczajne Walne Zgromadzenie Banku na dzień 12 czerwca 2014 roku na godzinę 11.30 w Warszawie, przy ul. Żwirki i Wigury 31 w Budynku B kompleksu Lipowy Office Park, z następującym porządkiem obrad:

1. Otwarcie obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna.
2. Wybór Przewodniczącego Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna.
3. Stwierdzenie prawidłowości zwołania Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna oraz jego zdolności do podejmowania uchwał.
4. Wybór Komisji Skrutacyjnej.
5. Przyjęcie porządku obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna.
6. Rozpatrzenie sprawozdania Zarządu Banku z działalności Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna za rok 2013.
7. Rozpatrzenie jednostkowego sprawozdania finansowego Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna za rok 2013.
8. Rozpatrzenie sprawozdania Zarządu Banku z działalności Grupy Kapitałowej Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna za rok 2013.
9. Rozpatrzenie skonsolidowanego sprawozdania finansowego Grupy Kapitałowej Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna za rok 2013.
10. Rozpatrzenie wniosku Zarządu Banku w sprawie podziału zysku netto Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna za 2013 rok.
11. Rozpatrzenie sprawozdania Rady Nadzorczej Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z działalności w 2013 roku oraz z wyników dokonanej oceny: sprawozdań z działalności Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna i Grupy Kapitałowej Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna za rok 2013, sprawozdań finansowych Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna i Grupy Kapitałowej Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna za rok 2013 oraz wniosku Zarządu Banku w sprawie podziału zysku netto Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna za rok 2013.
12. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) zatwierdzenia sprawozdania Zarządu Banku z działalności Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna za rok 2013,
2) zatwierdzenia jednostkowego sprawozdania finansowego Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna za rok 2013,
3) zatwierdzenia sprawozdania Zarządu Banku z działalności Grupy Kapitałowej Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna za rok 2013,
4) zatwierdzenia skonsolidowanego sprawozdania finansowego Grupy Kapitałowej Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna za rok 2013,
5) podziału zysku netto Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna za 2013 rok,
6) zatwierdzenia sprawozdania z działalności Rady Nadzorczej Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna w 2013 roku,
7) udzielenia Członkom Rady Nadzorczej Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna absolutorium z wykonania przez nich obowiązków w 2013 roku,
8) udzielenia Członkom Zarządu Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna absolutorium z wykonania przez nich obowiązków w 2013 roku.
13. Zamknięcie obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna.

II DZIEŃ REJESTRACJI UCZESTNICTWA W ZWYCZAJNYM WALNYM ZGROMADZENIU BANKU I INFORMACJA O PRAWIE UCZESTNICTWA W ZWYCZAJNYM WALNYM ZGROMADZENIU BANKU

Dzień rejestracji uczestnictwa w Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu Banku przypada na szesnaście dni przed datą Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia (dzień rejestracji) tj. na dzień 27 maja 2014 r. Prawo uczestniczenia w Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu Banku mają tylko osoby będące Akcjonariuszami Banku w dniu
27 maja 2014 r. tj. w dniu rejestracji uczestnictwa w Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu.

Na żądanie uprawnionego ze zdematerializowanych akcji na okaziciela Banku, zgłoszone nie wcześniej niż po ogłoszeniu o zwołaniu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia, nie później niż w pierwszym dniu po dniu rejestracji tj. nie później niż w dniu 28 maja 2014 r., podmiot prowadzący rachunek papierów wartościowych wystawia imienne zaświadczenie o prawie uczestnictwa w Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu.

Listę Akcjonariuszy uprawnionych do uczestnictwa w Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu, Zarząd Banku ustala na podstawie wykazu sporządzonego przez Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych S.A. zgodnie z przepisami o obrocie instrumentami finansowymi.

III PROCEDURY DOTYCZĄCE UCZESTNICZENIA W ZWYCZAJNYM WALNYM ZGROMADZENIU BANKU POLSKA KASA OPIEKI SPÓŁKA AKCYJNA I WYKONYWANIA PRAWA GŁOSU

1. Informacja o prawie Akcjonariusza do żądania umieszczenia określonych spraw w porządku obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia

Akcjonariusz lub Akcjonariusze, którzy reprezentują co najmniej jedną dwudziestą kapitału zakładowego Banku mogą żądać umieszczenia określonych spraw
w porządku obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia. Żądanie Akcjonariusza lub Akcjonariuszy powinno zostać zgłoszone Zarządowi Banku nie później niż na dwadzieścia jeden dni przed wyznaczonym terminem Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia tj. nie później niż do dnia 22 maja 2014 r. włącznie.

Żądanie powinno zawierać uzasadnienie lub projekt uchwały dotyczącej proponowanego punktu porządku obrad.

Żądanie może zostać złożone na piśmie (tj. doręczone osobiście za potwierdzeniem złożenia lub wysłane do Banku za potwierdzeniem wysłania i potwierdzeniem odbioru) na adres: Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Gabinet Prezesa, ul. Żwirki i Wigury 31, 02-091 Warszawa lub w postaci elektronicznej (e-mail) poprzez przesyłanie wiadomości elektronicznej na dedykowany adres e-mail: wz@pekao.com.pl.
O właściwym terminie złożenia powyższego żądania świadczyć będzie data jego wpłynięcia do Banku, a w przypadku wykorzystania formy elektronicznej data umieszczenia powyższego żądania w systemie poczty elektronicznej Banku (wpłynięcia na serwer pocztowy Banku). Żądanie powyższe może być złożone za pomocą prawidłowo wypełnionego i podpisanego właściwego formularza pobranego ze strony internetowej Banku, przy czym w przypadku skorzystania z formy elektronicznej wymagane jest wysłanie formularza i wszelkich załączonych dokumentów jako załączników w formacie PDF.

Akcjonariusz lub Akcjonariusze żądający umieszczenia określonych spraw w porządku obrad muszą przedstawić, wraz z żądaniem, dokumenty potwierdzające ich tożsamość oraz uprawnienie do żądania umieszczenia określonych spraw w porządku obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia, w szczególności:

1) świadectwo depozytowe lub zaświadczenie o prawie uczestnictwa w Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu Banku, wystawione przez podmiot prowadzący rachunek papierów wartościowych zgodnie z przepisami o obrocie instrumentami finansowymi, potwierdzające, że jego adresat jest Akcjonariuszem Banku
i posiada odpowiednią liczbę akcji na dzień złożenia żądania,
2) w przypadku Akcjonariusza będącego osobą fizyczną – kopię dowodu osobistego, paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość,
3) w przypadku Akcjonariusza innego niż osoba fizyczna – kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru, a w przypadku gdy prawo do reprezentowania Akcjonariusza nie wynika z właściwego rejestru zarówno dokument(y) potwierdzający upoważnienie do reprezentowania Akcjonariusza jak i kopię lub oryginał aktualnego odpisu z właściwego rejestru.

Obowiązek załączenia dokumentów, o których mowa powyżej dotyczy Akcjonariuszy występujących z żądaniem zarówno w formie pisemnej jak i elektronicznej. Dokumenty powinny zostać dołączone, w postaci właściwej dla formy żądania (dokument papierowy lub jego kopia albo skan i konwersja do formatu PDF). Bank może podjąć niezbędne działania służące identyfikacji Akcjonariusza lub Akcjonariuszy i weryfikacji ważności przesłanych dokumentów.

Zarząd Banku niezwłocznie, jednak nie później niż na osiemnaście dni przed wyznaczonym terminem Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia, tj. nie później niż w dniu 25 maja 2014 r., ogłosi zmiany w porządku obrad, wprowadzone na żądanie Akcjonariusza lub Akcjonariuszy. Ogłoszenie nowego porządku obrad zostanie umieszczone na stronie internetowej Banku www.pekao.com.pl oraz w sposób określony dla przekazywania informacji bieżących, zgodnie z przepisami o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych.

2. Informacja o prawie Akcjonariusza do zgłaszania projektów uchwał dotyczących spraw wprowadzonych do porządku obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia lub spraw, które mają zostać wprowadzone do porządku obrad przed terminem Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia

Akcjonariusz lub Akcjonariusze Banku reprezentujący co najmniej jedną dwudziestą kapitału zakładowego mogą, przed terminem Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia, zgłaszać Bankowi na piśmie (tj. doręczyć osobiście za potwierdzeniem złożenia lub wysłać do Banku za potwierdzeniem wysłania i potwierdzeniem odbioru) na adres: Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Gabinet Prezesa, ul. Żwirki i Wigury 31, 02-091 Warszawa lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej przesyłając wiadomość elektroniczną na dedykowany adres e-mail: wz@pekao.com.pl projekty uchwał dotyczące spraw wprowadzonych do porządku obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia lub spraw, które mają zostać wprowadzone do porządku obrad. Powyższe projekty uchwał muszą być zgłoszone Bankowi nie później niż na 24 godziny przed terminem Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia w związku z koniecznością ich ogłoszenia przez Bank na stronie internetowej. O właściwym terminie złożenia powyższego zgłoszenia świadczyć będzie data i godzina jego wpłynięcia do Banku, a w przypadku wykorzystania formy elektronicznej data i godzina umieszczenia powyższego zgłoszenia w systemie poczty elektronicznej Banku (wpłynięcia na serwer pocztowy Banku).

Zgłoszenia projektów uchwał Akcjonariusz może dokonać za pomocą prawidłowo wypełnionego i podpisanego właściwego formularza pobranego ze strony internetowej Banku www.pekao.com.pl, przy czym w przypadku skorzystania ze środków komunikacji elektronicznej wymagane jest wysłanie formularza i wszelkich załączonych dokumentów jako załączników w formacie PDF.
Projekty uchwał są ogłaszane niezwłocznie na stronie internetowej Banku www.pekao.com.pl

Akcjonariusz lub Akcjonariusze zgłaszający projekty uchwał powinni przedstawić dokumenty potwierdzające ich tożsamość oraz uprawnienie do zgłoszenia projektów uchwał, w szczególności:
1) świadectwo depozytowe lub zaświadczenie o prawie uczestnictwa w Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu Banku, wystawione przez podmiot prowadzący rachunek papierów wartościowych zgodnie z przepisami o obrocie instrumentami finansowymi, potwierdzające, że jego adresat jest Akcjonariuszem Banku
i posiada odpowiednią liczbę akcji na dzień złożenia żądania,
2) w przypadku Akcjonariusza będącego osobą fizyczną – kopię dowodu osobistego, paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego jego tożsamość,
3) w przypadku Akcjonariusza innego niż osoba fizyczna – kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru, a w przypadku gdy prawo do reprezentowania Akcjonariusza nie wynika z właściwego rejestru zarówno dokument(y) potwierdzający upoważnienie do reprezentowania Akcjonariusza jak i kopię lub oryginał aktualnego odpisu z właściwego rejestru.

Obowiązek załączenia dokumentów, o których mowa powyżej dotyczy Akcjonariuszy występujących z żądaniem zarówno w formie pisemnej, jak i elektronicznej. Dokumenty powinny zostać dołączone, w postaci właściwej dla formy żądania (dokument papierowy lub jego kopia albo skan i konwersja do formatu PDF). Bank może podjąć niezbędne działania służące identyfikacji Akcjonariusza lub Akcjonariuszy i weryfikacji ważności przesłanych dokumentów.

3. Informacja o prawie Akcjonariusza do zgłaszania projektów uchwał dotyczących spraw wprowadzonych do porządku obrad w czasie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia

Każdy z Akcjonariuszy może w czasie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia zgłaszać projekty uchwał dotyczące spraw wprowadzonych do porządku obrad.

4. Informacja o sposobie wykonywania prawa głosu przez pełnomocnika, w tym w szczególności o formularzach stosowanych podczas głosowania przez pełnomocnika, oraz sposobie zawiadamiania Banku przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej o ustanowieniu pełnomocnika

Akcjonariusze mogą uczestniczyć w Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu oraz wykonywać prawo głosu osobiście lub przez pełnomocnika.

Pełnomocnik wykonuje wszystkie uprawnienia Akcjonariusza na Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu, chyba, że co innego wynika z treści pełnomocnictwa. Pełnomocnik może udzielić dalszego pełnomocnictwa, jeżeli wynika to z treści pełnomocnictwa. Pełnomocnik może reprezentować więcej niż jednego Akcjonariusza i głosować odmiennie z akcji każdego Akcjonariusza. Akcjonariusz Banku posiadający akcje zapisane na więcej niż jednym rachunku papierów wartościowych może ustanowić oddzielnych pełnomocników do wykonywania praw z akcji zapisanych na każdym z rachunków. Akcjonariusz posiadający akcje zapisane na rachunku zbiorczym może ustanowić oddzielnych pełnomocników do wykonywania praw z akcji zapisanych na tym rachunku.

Jeżeli pełnomocnikiem Akcjonariusza na Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu jest Członek Zarządu, Członek Rady Nadzorczej, pracownik Banku lub członek organów lub pracownik spółki zależnej od Banku, udzielone mu pełnomocnictwo może upoważniać do reprezentacji Akcjonariusza tylko na jednym Walnym Zgromadzeniu. Pełnomocnik ma obowiązek ujawnić Akcjonariuszowi okoliczności wskazujące na istnienie bądź możliwość wystąpienia konfliktu interesów. Udzielenie dalszego pełnomocnictwa jest w takim wypadku wyłączone.

Pełnomocnictwo do uczestniczenia w Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu i wykonywania prawa głosu musi być udzielone na piśmie lub w postaci elektronicznej. Udzielenie pełnomocnictwa w postaci elektronicznej nie wymaga opatrzenia bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Pełnomocnictwo sporządzone w języku obcym powinno być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Pełnomocnictwo nie przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski nie wywołuje skutków prawnych.

Akcjonariusz może zawiadomić Bank o udzieleniu pełnomocnictwa w postaci elektronicznej, za pomocą poczty elektronicznej, na dedykowany adres e-mail: wz@pekao.com.pl.

W zawiadomieniu o udzieleniu pełnomocnictwa w postaci elektronicznej Akcjonariusz Banku podaje swój numer telefonu oraz adres e-mail, a także numer telefonu i adres e-mail pełnomocnika, za pośrednictwem których Bank będzie mógł komunikować się z Akcjonariuszem i pełnomocnikiem. W razie wątpliwości, Bank może podjąć dalsze czynności w celu weryfikacji ważności pełnomocnictwa udzielonego w postaci elektronicznej oraz identyfikacji Akcjonariusza i pełnomocnika. Zawiadomienie o udzieleniu pełnomocnictwa powinno również zawierać zakres pełnomocnictwa, tj. wskazywać liczbę akcji, z których wykonywane będzie prawo głosu oraz datę Walnego Zgromadzenia, na którym prawa te będą wykonywane. Do zawiadomienia należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających tożsamość Akcjonariusza (skan i konwersja do formatu PDF), w szczególności:
1) w przypadku Akcjonariusza będącego osobą fizyczną – kopię dowodu osobistego, paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość,
2) w przypadku Akcjonariusza innego niż osoba fizyczna – kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru, a w przypadku gdy prawo do reprezentowania Akcjonariusza nie wynika z właściwego rejestru zarówno dokument(y) potwierdzający upoważnienie do reprezentowania Akcjonariusza, jak i kopię lub oryginał odpisu z właściwego rejestru (aktualnego na dzień udzielenia pełnomocnictwa).

Zawiadomienie o udzieleniu pełnomocnictwa w postaci elektronicznej musi być dokonane najpóźniej na 24 godziny przed terminem Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia w związku z potrzebą przeprowadzenia działań weryfikacyjnych. Bank podejmie odpowiednie działania służące identyfikacji Akcjonariusza i pełnomocnika w celu weryfikacji ważności pełnomocnictwa udzielonego w postaci elektronicznej. Weryfikacja ta polegać może w szczególności na zwrotnym pytaniu w formie elektronicznej lub telefonicznej skierowanym do Akcjonariusza lub pełnomocnika w celu potwierdzenia faktu udzielenia pełnomocnictwa i jego zakresu.

Bank na swojej stronie internetowej udostępnia do pobrania wzór formularza zawiadomienia o udzieleniu pełnomocnictwa w postaci elektronicznej, który może być stosowany przez Akcjonariusza do zawiadomienia Banku o udzieleniu pełnomocnictwa w postaci elektronicznej. Formularz ten, po wypełnieniu zgodnie
z instrukcją w nim zawartą, powinien być przez Akcjonariusza wysłany na dedykowany adres e-mail wskazany powyżej.

Pełnomocnik, któremu udzielono pełnomocnictwa w postaci elektronicznej obowiązany jest przedłożyć przy sporządzaniu listy obecności na Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa w postaci elektronicznej i pozwalający zidentyfikować Akcjonariusza składającego takie oświadczenie oraz dokument służący identyfikacji pełnomocnika.

Wzór formularza pozwalającego na wykonywanie prawa głosu przez pełnomocnika, zawierającego dane określone w art. 402 (3) Kodeksu spółek handlowych, zatytułowanego - "Formularz pozwalający na wykonywanie prawa głosu przez pełnomocnika na Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie" został zamieszczony na stronie internetowej Banku pod adresem www.pekao.com.pl Jeżeli pełnomocnik głosuje przy pomocy formularza musi doręczyć formularz Przewodniczącemu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia najpóźniej przed zakończeniem głosowania nad uchwałą, która wedle dyspozycji Akcjonariusza ma być głosowana przy jego wykorzystaniu.

Przedstawiciele osób prawnych powinni dysponować oryginałem lub poświadczoną przez notariusza kopią aktualnego, tj. z ostatnich 3 miesięcy, odpisu z właściwego rejestru, a jeżeli ich prawo do reprezentowania osoby prawnej nie wynika z rejestru, powinni dysponować pisemnym pełnomocnictwem (w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza) oraz oryginałem lub poświadczoną przez notariusza kopią odpisu z właściwego rejestru, aktualnym na dzień udzielenia pełnomocnictwa.

5. Informacja o możliwości i sposobie uczestnictwa w Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej

Mając na uwadze fakt, że Akcjonariat Banku, charakteryzuje się znaczną liczebnością, zróżnicowaniem geograficznym oraz zróżnicowaniem języka komunikacji, co powoduje, iż w celu spełnienia przez Bank wymogów niezbędnych do prawidłowej identyfikacji akcjonariuszy oraz zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa komunikacji elektronicznej, konieczne jest zapewnienie po stronie Banku rozwiązań na wysokim poziomie zaawansowania technologicznego, którymi Bank aktualnie nie dysponuje, zgodnie z art. 406 (5) § 2 Kodeksu spółek handlowych oraz § 8a ust 2 Statutu Banku, Zarząd Banku podjął decyzje o niedopuszczeniu uczestnictwa przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej w Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu Banku za rok 2013.

6. Informacja o sposobie i formie komunikowania się w trakcie obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej

W związku z decyzją Zarządu Banku, o której mowa w pkt. 5, nie powstaje konieczność określenia sposobu i formy komunikowania się w trakcie obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej.

7. Informacja o sposobie wykonywania prawa głosu drogą korespondencyjną jak również o sposobie wykonywania prawa głosu oraz składania sprzeciwów do uchwał przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej

W związku z decyzją Zarządu Banku, o której mowa w pkt. 5 nie powstaje konieczność określenia sposobu wykonywania prawa głosu oraz składania sprzeciwów do uchwał przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej.
Regulamin Walnych Zgromadzeń Banku nie przewiduje możliwości wykonywania prawa głosu drogą korespondencyjną.

IV MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA INFORMACJI DOTYCZĄCYCH WALNEGO ZGROMADZENIA

Pełna dokumentacja, która ma zostać przedstawiona Zwyczajnemu Walnemu Zgromadzeniu, wraz z projektami uchwał oraz informacje dotyczące Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia zamieszczone będą na stronie internetowej Banku pod adresem www.pekao.com.pl od dnia zwołania Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.

Akcjonariusz uprawniony do uczestnictwa w Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu może uzyskać, w formie papierowej, pełny tekst dokumentacji, która ma być przedstawiona Zwyczajnemu Walnemu Zgromadzeniu oraz projekty uchwał lub uwagi Zarządu Banku bądź Rady Nadzorczej w Centrali Banku, w Warszawie przy
ul. Żwirki i Wigury 31, Budynek B w godzinach 10.00 – 15.00 w dni robocze.

V ELEKTRONICZNA KOMUNIKACJA AKCJONARIUSZA Z BANKIEM

Z uwzględnieniem ograniczeń przewidzianych w Kodeksie spółek handlowych, Akcjonariusze Banku mogą kontaktować się z Bankiem za pomocą środków komunikacji elektronicznej. W szczególności Akcjonariusze Banku mogą zgłaszać wnioski, żądania, oraz przesyłać zawiadomienia i dokumenty. Komunikacja Akcjonariuszy z Bankiem w formie elektronicznej odbywa się przy wykorzystaniu dedykowanego adresu e-mail: wz@pekao.com.pl

Akcjonariusz wykorzystujący elektroniczne środki komunikacji ponosi wyłączne ryzyko związane z ich wykorzystaniem.

W przypadku, gdy Akcjonariusz przesyła do Banku drogą elektroniczną dokumenty, które w oryginale sporządzone zostały w języku innym niż język polski, obowiązany jest dołączyć do nich tłumaczenie na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego. Wszelkie dokumenty przesyłane przez Akcjonariusza do Banku, jak również przez Bank do akcjonariusza drogą elektroniczną powinny być zeskanowane do formatu PDF.

VI LISTA AKCJONARIUSZY

Lista Akcjonariuszy uprawnionych do uczestnictwa w Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu zostanie wyłożona w Banku pod adresem: Warszawa ul. Żwirki
i Wigury 31, Budynek B, od dnia 9 czerwca 2014 r.

Akcjonariusz Spółki może żądać przesłania mu listy akcjonariuszy uprawnionych do udziału w Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu nieodpłatnie pocztą elektroniczną, podając adres poczty elektronicznej, na który lista powinna być wysłana.

Zgodnie z art. 407 § 2 Kodeksu spółek handlowych, Akcjonariusz Banku ma prawo żądać wydania odpisu wniosków w sprawach objętych porządkiem obrad w terminie tygodnia przed Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniem tj. od dnia 5 czerwca 2014 r.

VII ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ UDOSTĘPNIONE INFORMACJE DOTYCZĄCE ZWYCZAJNEGO WALNEGO ZGROMADZENIA

Wszelkie informacje dotyczące Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia oraz formularze udostępnione są na stronie internetowej Banku www.pekao.com.pl

VIII INNE INFORMACJE

Dla sprawnego przebiegu obrad, Zarząd Banku prosi uczestników o przybycie na
45 minut przed planowanym terminem rozpoczęcia Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.

Projekty uchwał stanowią załącznik do niniejszego raportu.

Zarząd Banku
Załączniki
Plik Opis
TREŚĆ PROJEKTÓW UCHWAŁ ZWZ Banku.pdf
TREŚĆ PROJEKTÓW UCHWAŁ ZWZ Banku.pdf
PROJEKTY UCHWAŁ ZWYCZAJNEGO WALNEGO ZGROMADZENIA
Banku
DRAFT RESOLUTIONS OF THE OGM.pdf
DRAFT RESOLUTIONS OF THE OGM.pdf
DRAFT RESOLUTIONS OF THE ORDINARY GENERAL MEETING
of the Bank

MESSAGE (ENGLISH VERSION)






UNOFFICIAL TRANSLATION16.05.2014 - Report
9/2014: ANNOUNCEMENT ON CONVENING THE ORDINARY GENERAL MEETING OF BANK
POLSKA KASA OPIEKI SPÓŁKA AKCYJNA


ANNOUNCEMENT ON CONVENING THE ORDINARY GENERAL MEETING OF
BANK POLSKA KASA OPIEKI SPÓŁKA AKCYJNA




The Management Board of Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna with the
seat in Warsaw at Grzybowska Str. 53/57, 00-950 Warsaw, registered in
the Entrepreneurs Register held by the District Court for the Capital
City of Warsaw, XII Economic Division of the National Court Register,
under KRS no. 0000014843, entered into the National Court Register on 2
July 2001 (hereinafter referred to as ‘the Bank’), pursuant to Art. 399
§ 1 and Art. 402 (1) Art. 402 (2) and Art. 395 § 1 of the Commercial
Companies Code in connection with § 8 sec. 1 and 2 of the Statute of
Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna, convenes the Ordinary General
Meeting of the Bank.The total number of shares of the Bank as at
the date of announcement amounts to 262,470,034 and corresponds to
262,470,034 votes.I DATE, HOUR AND VENUE OF THE ORDINARY GENERAL
MEETING AND DETAILED AGENDAThe Management Board of the Bank
convenes the Ordinary General Meeting of the Bank for the day of 12th
June 2014 at 11.30 a.m., in Warsaw at Żwirki i Wigury Street 31in
building B of the Lipowy Office Park complex, with the following agenda:1.
Opening of the Ordinary General Meeting of Bank Polska Kasa Opieki
Spółka Akcyjna.2. Election of the Chairman of the Ordinary
General Meeting of Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna.3.
Concluding correctness of convening the Ordinary General Meeting of Bank
Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna and its capacity to adopt binding
resolutions.4. Election of the Voting Commission.5. Adoption of
the agenda of the Ordinary General Meeting of Bank Polska Kasa Opieki
Spółka Akcyjna.6. Consideration of the Management Board's
report on the activities of Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna for
the year 2013.7. Consideration of the unconsolidated financial
statements of Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna for the year 2013.8.
Consideration of the Management Board's report on the activities of the
Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Group for the year 2013.9.
Consideration of the consolidated financial statements of the Bank
Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Group for the year 2013.10.
Consideration of the motion of the Management Board of the Bank on
distribution of the net profit of Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna
for the year 2013.11. Consideration of the report of the Supervisory
Board of Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna on its activity in 2013
and the results of the performed assessment of: the reports on the
activities of the Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna and of the Bank
Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Group for the year 2013, financial
statements of Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna and of the Bank
Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Group for the year 2013, and of the
motion of the Management Board of the Bank on the distribution of the
net profit of Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna for the year 2013.12.
Adoption of the resolutions on:1) approving the Management Board's
report on the activities of Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna for
the year 2013,2) approving the unconsolidated financial statements
of Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna for the year 2013,3)
approving the Management Board's report on the activities of the Bank
Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Group for the year 2013,4)
approving the consolidated financial statements of the Bank Polska Kasa
Opieki Spółka Akcyjna Group for the year 2013,5)
distribution of the Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna net profit
for the year 2013,6) approving the report of the Supervisory Board
of Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna on its activity in 2013,7)
approving the performance of duties by Members of the Supervisory Board
of Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna in 2013,8)
approving the performance of duties by Members of the Management Board
of Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna in 2013.13.
Closing of the Ordinary General Meeting of Bank Polska Kasa Opieki
Spółka Akcyjna.II DAY OF REGISTRATION OF PARTICIPATION
IN THE ORDINARY GENERAL MEETING OF THE BANK AND THE INFORMATION ABOUTTHE
RIGHT TO PARTICIPATE IN THE ORDINARY GENERAL MEETING OF THE BANKThe
day of registration of participation in the Ordinary General Meeting of
the Bank falls sixteen days before the date of the Ordinary General
Meeting (registration date), i.e. on 27th May 2014. Only the persons
being Shareholders of the Bank on 27th May 2014, i.e. on the date of
registration of participation in the Ordinary General Meeting, are
entitled to participate in the Ordinary General Meeting of the Bank.At
the request of the party eligible from dematerialized bearer shares of
the Bank, presented no earlier than after the Ordinary General Meeting
is announced, no later than on the first day after the registration
date, i.e. no later than on 28th May 2014, an entity running the
securities account shall issue a registered certificate about the rightto
participate in the Ordinary General Meeting.The Management Board
of the Bank shall determine a list of Shareholders entitled to
participate in the Ordinary General Meeting based on a specification
prepared by the National Depository for Securities Joint Stock Company,
in accordance with the regulations on trading in financial instruments.III
PROCEDURES CONCERNING PARTICIPATION IN THE ORDINARY GENERAL MEETING OF
BANK POLSKA KASA OPIEKI SPÓŁKA AKCYJNA AND EXERCISING THE VOTING RIGHTS1.
Information about the Shareholder’s right to request to include specific
issues in the agenda of the Ordinary General MeetingA
Shareholder or Shareholders who represent at least one-twentieth of the
share capital of the Bank may request to include the specific issues in
the agenda of the Ordinary General Meeting. A request of the Shareholder
or the Shareholders should be presented to the Management Board of the
Bank no later than twenty one days before the fixed date of the Ordinary
General Meeting, i.e. no later than on 22th May 2014 inclusive.The
request should include a justification or a draft of the resolution
concerning the proposed point of the agenda.The request can be
made in writing (i.e. it can be delivered personally upon confirmation
of receipt, or it can be sent to the Bank upon confirmation of sending
and receipt) at the address: Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna,
President’s Office, Żwirki i Wigury Street 31, 02-091 Warsaw or in the
electronic form (e-mail) by sending an e-mail message at the dedicated
e-mail address: wz@pekao.com.pl The proof that the above-mentioned
request was submitted in due time will be the date of its receipt by the
Bank, and in case of request submitted in the electronic form – the date
of turning up of the aforementioned request in the electronic mail
system of the Bank (the date of its entry into the mail server of the
Bank). The above-mentioned request can be submitted with the use of the
properly filled in and signed form downloaded from the website of the
Bank, whereas in case of use of the electronic form it is required that
the form and all the enclosed documents should be sent as attachments in
the PDF format.The Shareholder or the Shareholders requesting to
include the specific issues in the agenda have to present, along with
the request, the documents confirming their identity and eligibility to
demand to include the specific issues in the agenda of the Ordinary
General Meeting, in particular:1) a certificate of deposit, or a
certificate about the right to participate in the Ordinary General
Meeting of the Bank, issued by the entity running the securities
account, according to the provisions of trading in financial
instruments, confirming that its addressee is the Shareholder of the
Bank and he/she possesses the proper number of shares on the day of the
submission of the request,2) in case of a Shareholder being an
individual – a copy of the ID card, passport or another document
confirming his/her identity,3) in case of a Shareholder other than
an individual – a copy of an actual extract from the relevant register,
and in case the right to represent a Shareholder does not arise from the
relevant register – both the document(s) confirming the authorisation to
represent the Shareholder and a copy or the original of an actual
abstract fromthe relevant register.A duty to attach the
documents, referred to herein above, concerns both the Shareholders
submitting the request in written as well as in the electronic form. The
documents shall be attached in the form relevant for the request (a
document on paper, or its copy or a scan and conversion into the PDF
format). The Bank may take necessary actions with the aim to identify
the Shareholder or the Shareholders and verify the validity of sent
documents.The Management Board of the Bank – without delay,
however no later than eighteen days before the fixed date of the
Ordinary General Meeting, i.e. no later than 25th May 2014 – will
announce the changes in the agenda introduced at the request of the
Shareholder or the Shareholders. The announcement concerning the new
agenda will be published on the Bank’s website www.pekao.com.pl and in
the manner specified for providing current information, in accordance
with the law on the public offering, conditions governing the
introduction of financial instruments into organized trading and public
companies.2. Information about the Shareholder’s right to
present drafts of resolutions concerning the issues included in the
agenda of the Ordinary General Meeting or the issues which are to be
included in the agenda before the date of the Ordinary General MeetingThe
Shareholder or the Shareholders of the Bank representing at least one
twentieth of the share capital can, before the date of the Ordinary
General Meeting, submit to the Bank in writing (i.e. deliver personally
upon confirmation of receipt, or send to the Bank upon confirmation of
sending and receipt) at the address of Bank Polska Kasa Opieki Spółka
Akcyjna, President’s Office, Żwirki i Wigury Street 31, 02-091 Warsaw or
with the use of the means of electronic communication by sending an
e-mail message at the dedicated e-mail address: wz@pekao.com.pl, the
drafts of resolutions concerning the issues introduced into the agenda
of the Ordinary General Meeting, or the issues which are to be
introduced into the agenda. The aforementioned draftsof resolutions
have to be presented to the Bank no later than 24 hours before the date
of the Ordinary General Meeting as a result of the necessity to publish
them by the Bank on the website. The proof that the above-mentioned
drafts were submitted in due time will be the date and the time of their
receipt by the Bank, and in case of the drafts submitted in the
electronic form – the date and the time of turning up of the
aforementioned drafts in the electronic mail system of the Bank (the
date of their entry into the mail server of the Bank).The drafts of
resolutions can be submitted by a Shareholder with the use of the
properly filled in and signed form downloaded from the Bank’s website
www.pekao.com.pl , whereas in case the electronic means of communication
are used, it is required that the form and all the enclosed documents
should be sent as attachments in the PDF format.The drafts of
resolutions shall be published without delay on the Bank’s website
www.pekao.com.plA Shareholder or Shareholders submitting the drafts
of resolutions should present the documents confirming their identity
and eligibility to submit the drafts of resolutions, in particular:1)
a certificate of deposit, or a certificate about the right to
participate in the Ordinary General Meeting of the Bank, issued by the
entity running the securities account, according to the regulations on
trading in financial instruments, confirming that its addressee is a
Shareholder of the Bank and he/she possesses the proper number of shares
on the day of the submission of the request,2) in case of a
Shareholder being an individual – a copy of the ID card, passport or
another document confirming his/her the identity,3) in case of a
Shareholder other than an individual – a copy of the actual extract from
the relevant register, and in case the right to represent a Shareholder
does not arise from the relevant register – both the document(s)
confirming the authorisation to represent the Shareholder and a copy or
the original ofan actual abstract from the relevant register.A
duty to attach the documents, referred to above, concerns both the
Shareholders submitting the request in written as well as in the
electronic form. The documents shall be attached in the form relevant
for the request (a document on paper, or its copy or scan and conversion
into the PDF format). The Bank may take necessary actions with the aim
to identify the Shareholder or the Shareholders and verify the validity
of sent documents.3. Information about the Shareholder’s right
to present the drafts of resolutions concerning the issues introduced
into the agenda during the Ordinary General MeetingDuring the
Ordinary General Meeting, each Shareholder can present the drafts of
resolutions concerning the issues introduced into the agenda.4.
Information on exercising the voting right by a proxy holder, including
in particular the information about the forms used during voting through
a proxy, and about the way of notifying the Bank by means of electronic
communication, about the appointment of a proxy holderThe
Shareholders can participate in the Ordinary General Meeting or exercise
the voting right personally or through a proxy.A proxy holder
exercises all the rights of the Shareholder at the Ordinary General
Meeting, unless the proxy document stipulates otherwise. The proxy
holder can grant further proxies if it results from the proxy document.
The proxy holder can represent more than one Shareholder and he/she can
vote differently from the shares of each Shareholder. A Shareholder of
the Bank holding shares registered on more than one securities account
may appoint separate proxy holders to exercise the rights from shares
registered on each of the accounts. A Shareholder holding shares
registered on an omnibus account can authorise separate proxy holders to
exercise the rights from the shares registered on this account.If
the proxy holder at the Ordinary General Meeting is a Member of the
Management Board, a Member of the Supervisory Board, an employee of the
Bank, or a member of governing bodies, or an employee of the Bank’s
subsidiary company, then a proxy granted to him/her enables such a
person to represent the Shareholder only at one Ordinary General
Meeting. The proxy holder is obliged to reveal to the Shareholder the
circumstances pointing out to the occurrence or the potential occurrence
of a conflict of interest. Granting further proxies is in such case
excluded.A proxy to participate in the Ordinary General Meeting
and to exercise the voting right has to be granted in writing or in the
electronic form. Granting a proxy in the electronic form does not
require that a safe electronic signature verifiable by the valid
qualified certificate must be affixed to it. A proxy prepared in a
foreign language should be translated into Polish by a sworn translator.
A proxy not translated into the Polish language by a sworn translator
does not produce legal effects.A Shareholder can notify the Bank
about the proxy granted in the electronic form by sending an electronic
mail message to the dedicated e-mail address: wz@pekao.com.plIn
the notification about granting a proxy in the electronic form, the
Bank’s Shareholder shall provide his/her telephone number and e-mail
address, as well as the telephone number of the proxy holder and the
e-mail address of the proxy holder with the use of which the Bank will
be able to communicate with the Shareholder and the proxy holder. In
case of doubts, the Bank may take further actions in order to verify the
validity of proxy granted in the electronic form and identification of
the Shareholder and the proxy holder. The notification about granting a
proxy should also include the scope of the proxy, i.e. indicate the
number of shares from whichthe voting rights will be exercised and
the date of the General Meeting at which these rights will be exercised.
The copies of documents confirming the identity of the Shareholder (a
scan and conversion into the PDF format) should be attached to the
notification, and in particular:1) in case of a Shareholder
being an individual – a copy of the ID card, passport or another
document confirming the identity,2) in case of a Shareholder
other than an individual – a copy of the actual extract from the
relevant register, and in case the right to represent a Shareholder does
not arise from the relevant register – both the document(s) confirming
the authorisation to represent the Shareholder and a copy or the
original of an actual abstract from the relevant register (updated as at
the day when the proxy was granted).The notification about
granting a proxy in the electronic form has to be made no later than 24
hours before the date of the Ordinary General Meeting due to the need to
perform verification actions. The Bank will take appropriate actions
verifying the Shareholder and the proxy holder in order to check the
validity of the proxy granted in the electronic form. Such a
verification can be made in particular by a return question addressed
via e-mail or telephone to the Shareholder or the proxy holder in order
to confirm the fact of granting the proxy and its scope.The
Bank, on its website, shall make available to download a specimen form
of notification about granting a proxy in the electronic form which can
be used by a Shareholder to notify the Bank about granting a proxy in an
electronic form. The form, after being duly completed in accordance with
the instruction contained therein, should be sent by the Shareholder at
the dedicated e-mail address indicated above.While the
attendance list is being made at the Ordinary General Meeting, a proxy
holder who has been granted the proxy in the electronic form, is obliged
to present a document confirming the fact that the proxy was granted in
the electronic form and allowing to identify the Shareholder who made
such a declaration, and a document allowing to identify the proxy holder.The
standard of the form allowing to exercise a voting right by the proxy
holder containing data defined in Art. 402 (3) of the Commercial
Companies Code, entitled ‘The Form for Exercising the Voting Right by
the Proxy Holder at the Ordinary General Meeting of Bank Polska Kasa
Opieki Spółka Akcyjna with the seat in Warsaw’ has been published on the
website of the Bank at the address www.pekao.com.pl. If the proxy holder
votes with the use of the form, then he/she must deliver the form to the
Chairman of the Ordinary General Meeting no later than before the end of
voting concerning the resolution which, in accordance with the
Shareholder’s instruction, is to be voted with its use.The
representatives of legal persons should possess the up-to-date, i.e.
from the last 3 months, original or a copy, certified by a notary
public, of the extract from the relevant register, and if their right to
represent the legal person does not result from the register, they
should have a proxy in writing (in the original or a copy certified by a
notary public) as well as the original or a copy of the extract from the
relevant register, certified by a notary public, updated as at the date
when the proxy was granted.5. Information about the possibility
and method of participation in the Ordinary General Meeting by means of
electronic communicationConsidering the fact that the
Shareholding of the Bank is characterized by a large number of
shareholders, geographical and linguistic diversity, which means that
for the Bank to meet the requirements necessary to identify the
shareholders correctly and to ensure the appropriate level of security
of electronic communication it would be necessary to provide on the
Bank’s side highly advanced technical solutions which currently the Bank
is not in possession of, in accordance with Art. 406 (5) § 2 of the
Commercial Companies Code and § 8a sec. 2 of the Statute of the Bank,
the Management Board of the Bank resolved not to allow participation
with the useof electronic communication means in the Ordinary
General Meeting of the Bank for the year 2013.6. Information
about the method and form of communication during the meeting of the
Ordinary General Meeting of Shareholders by means of electronic
communicationTaking into account the decision of the Management
Board of the Bank, referred to the point 5, there is no need to
determine the method and form of communication during the Ordinary
General Meeting with the use of electronic communication means.7.
Information about the method of exercising voting right by
correspondence as well as the way of executing the rights to vote and
raising the objections to the resolutions by means of electronic
communicationTaking into account the decision of the Management
Board of the Bank, referred to in point 5, there is no need to determine
the method of exercising voting rights and raising objections to the
resolutions by means of electronic communication. Rules of the Procedure
of the General Meetings of the Bank do not provide fora possibility
to exercise the voting right by correspondence.IV POSSIBILITY TO
OBTAIN INFORMATION CONCERNING THE GENERAL MEETINGThe full
documentation which is to be presented to the Ordinary General Meeting,
together with the drafts of resolutions and information concerning the
Ordinary General Meeting will be published on the website of the Bank at
the address www.pekao.com.pl as of the date when the Ordinary General
Meeting is convened.A Shareholder entitled to participate in the
Ordinary General Meeting may obtain ina paper form the full text of
documentation which is to be presented to the Ordinary General Meeting,
as well as the drafts of resolutions or comments of the Management Board
or the Supervisory Board at the Bank’s Head Office, in Warsaw at Żwirki
i Wigury 31 Street, building B between 10.00 a.m. – 3.00 p.m. in working
days.V THE SHAREHOLDER’S ELECTRONIC COMMUNICATION WITH THE BANKTaking
into account the restrictions provided for in the Commercial Companies
Code, the Shareholders of the Bank may contact the Bank by means of
electronic communication. In particular, the Shareholders of the Bank
can present motions, requests as well as send notifications and
documents. The Shareholders can communicate with the Bank via electronic
mail with the use of a specifically dedicated e-mail address:
wz@pekao.com.plThe Shareholder using the means of electronic
communication bears the sole risk associated with the use of such means.If
the Shareholder sends to the Bank via electronic mail the documents the
originals of which were prepared in the language other than the Polish
language, then the Shareholder is obliged to attach the translation into
the Polish language of those documents made by a sworn translator. Any
documents sent by the Shareholder tothe Bank, and by the Bank to the
Shareholder via electronic mail should be scanned and converted into the
PDF format.VI LIST OF SHAREHOLDERSThe list of
Shareholders entitled to participate in the Ordinary General Meeting
will be made public in the seat of the Bank at the address Warsaw,
Żwirki i Wigury Street 31, building B as of 9th June 2014.A
Shareholder of the Company may request to be sent the list of
Shareholders entitled to participate in the Ordinary General Meeting
free of charge by electronic mail, providing his/her e-mail address at
which the list should be sent.Pursuant to Art. 407 § 2 of the
Commercial Companies Code, the Shareholder of the Bank has the right to
request the copies of motions concerning the issues covered by the
agenda to be delivered one week before the Ordinary General Meeting,
i.e. as of 5th June 2014.VII THE ADDRESS OF THE WEBSITE ON WHICH
THE INFORMATION CONCERNING THE ORDINARY GENERAL MEETING WILL BE MADE
AVAILABLEAll the information and forms concerning the Ordinary
General Meeting shall be made available on the following website of the
Bank www.pekao.com.plVIII OTHER INFORMATIONFor the
effective course of the debates, the Management Board of the Bank
requests the participants to arrive 45 minutes before the planned
commencement of the Ordinary General Meeting.The draft resolutions
are attached to this report.The Management Board


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2014-05-16 Luigi Lovaglio
Prezes Zarządu Banku, CEO
2014-05-16 Stefano Santini
Wiceprezes Zarządu Banku
2014-05-16 Elżbieta Krakowiak
Dyrektor Wykonawczy
2014-05-16 Dariusz Choryło
Dyrektor Wykonawczy
2014-05-16 Ewa Rucińska
Dyrektor Gabinetu Prezesa

Cena akcji Pekao

Cena akcji Pekao w momencie publikacji komunikatu to 178.89 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Pekao aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Pekao.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama