Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Lentex S.A.: Powołanie członków RN (2024-01-31)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 10:Powołanie Członków Rady Nadzorczej

Firma: LENTEX SA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr 10 / 2024
Data sporządzenia: 2024-01-31
Skrócona nazwa emitenta
LENTEX
Temat
Powołanie Członków Rady Nadzorczej
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd „Lentex” S.A. z siedzibą w Lublińcu (dalej „Spółka”) informuje, że w dniu 31 stycznia 2024 r., Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki (dalej „NWZ”) powołało na nową kadencję Członków Rady Nadzorczej:

1. Pana Krzysztofa Wydmańskiego,
2. Pana Janusza Malarza,
3. Pana Bartosza Królewicza,
4.Panią Olivię Sobik,
5. Panią Agatę Kalamarz.

Zgodnie ze złożonymi oświadczeniami: Panowie: Krzysztof Wydmański, Janusz Malarz, Bartosz Królewicz oraz Panie: Olivia Sobik oraz Agata Kalamarz, nie uczestniczą w spółce konkurencyjnej jako wspólnicy spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej i nie uczestniczą w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członkowie jej organu oraz nie figurują w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Poniżej Zarząd przekazuje informacje o posiadanym wykształceniu, kwalifikacjach i zajmowanych wcześniej stanowiskach, wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej oraz wskazanie innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem Spółki przez nowych Członków Rady Nadzorczej.
Pan Krzysztof Wydmański w 1996 r. ukończył Wydział Zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Katowicach na kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem.
Od maja 2014 r. do chwili obecnej pełni funkcję dyrektora zarządzającego w FHU Sobik Leszek Sobik (Grupa Unia Handlowa). Od 2018 pracuje w Fabryce Pił i Narzędzi WAPIENICA najpierw jako Członek Zarządu, a od 2023 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu.
W latach 02.2008-04.2014 pełnił obowiązki dyrektora generalnego w MPT Łakoć (Grupa MPT Sp. z o.o.), W latach 2006-2008 był dyrektorem handlowym MPT Łakoć. W okresie 10.2004-04.2005 pełnił funkcję krajowego kierownika sprzedaży na rynek ukraiński w Reporter sp. z o.o. Kolejno w okresie 04.2003-01.2004 był managerem w Brauunion Polska sp. z o.o. W okresie 03.1999-03.2003 pracował w Kompanii Piwowarskiej S.A., Tyskie Browary Książęce Tychy District Manager - Górny Śląsk.
W okresie 11.1997 - 03.1999 – pełnił funkcję Area Sales Manager.
Od 2017 roku jest Członkiem Rady Nadzorczej Lentex S.A. w Lublińcu. Od 2020 r., jest Członkiem Rady Nadzorczej Polwax S.A w Jaśle.


Pan Janusz Malarz w 1995 r. ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego na kierunku prawo. W latach 1997-2021 odbył aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach. Od 2008 do dnia dzisiejszego jest członkiem Okręgowej Izby Radców Prawnych w Katowicach.
W latach 1991 – 1992 pracował jako inspektor w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Bielsku-Białej. Następnie w latach 1992 – 1998 zajmował stanowisko Wicedyrektora ds. Ekonomicznych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Bielsku-Białej.
W okresie 1998 – 2000 r. pełnił funkcję Członka Rady Nadzorczej w Grupie Dystrybucyjnej MOKATE S.A. W latach 2000 – 2001 był Prezesem Zarządu Grupy Dystrybucyjnej MOKATE S.A., zaś w okresie 2001 – 2009 r. pełnił funkcję Dyrektora Działu Prawnego MOKATE Spółka Akcyjna. W 2016 r. pełnił funkcję członka Rady Nadzorczej spółki Gamrat S.A.
Od 2009 r. do dnia dzisiejszego Pan Janusz Malarz jest Członkiem Rady Nadzorczej MOKATE S.A. oraz Dyrektorem Działu Prawnego MOKATE Sp. z o.o.
Od 2011 roku jest Członkiem Rady Nadzorczej Lentex S.A. w Lublińcu.
Od 2001 r. do dnia dzisiejszego Pan Janusz Malarz prowadzi również indywidualną Kancelarię Radcy Prawnego i świadczy doradztwo dla przedsiębiorców, szczególnie w zakresie optymalizacji prawno-podatkowej ich struktury, przekształceń, kontraktów handlowych, nieuczciwej konkurencji, prawa własności intelektualnej.

Pani Olivia Sobik w okresie 10.2016 – 07.2019 – studiowała na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, gdzie ukończyła studia licencjackie na kierunku Ekonomia. Od września 2019 r. podjęła studia w Kozminski University, kierunek: Master in Management.
W okresie 09.2020 - 12.2020 pracowała w sekcji handlowej Ambasady Republiki Korei, zaś w okresie 06.2018-08.2018 odbyła staż w dziale sprzedaży oraz w dziale marketingu, firma KOTRA, sekcja handlowa Ambasady Republiki Korei.
Od sierpnia 2021 r., jest Członkiem Rady Nadzorczej Lentex S.A. Od lutego 2022 roku jest Członkiem Rady Nadzorczej Prymus S.A.

Pani Agata Kalamarz ukończyła w 2001 r. prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. W latach 2001 – 2004 odbyła aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach i uzyskała tytuł zawodowy radcy prawnego.
Doświadczenie zawodowe: w latach 2006-2017 pracowała jako radca prawny w Kancelarii Popiołek Adwokaci i Doradcy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych S.k.
Od 2023 r. Pani Agata Kalamarz jest partnerem w Kancelarii MCKLege Lewko i Partnerzy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych S.p. w Katowicach.
Od 2006 r. do chwili obecnej Pani Agata Kalamarz prowadzi również własną Kancelarię Radcy Prawnego.
Ponadto, od 2018 r. do chwili obecnej, Pani Agata Kalamarz jest wpisana na listę stałych mediatorów przy Sądzie Okręgowym w Bielsku-Białej oraz przy Sądzie Okręgowymw Częstochowie.

Pan Bartosz Królewicz w 2005 r. ukończył studia magisterskie na kierunku Finanse
i Rachunkowość w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach. Odbył liczne szkolenia z zakresu zarządzania oraz finansów, podatków i rachunkowości oraz regularne szkolenia dotyczące zmian w podatkach, w tym VAT i CIT, szkolenia dotyczące zabezpieczenia transakcji finansowych i MDR. Aktualnie odbywa również szkolenie w ramach The Doctor of Business Administration (DBA) – Aspley Business School.

Doświadczenie zawodowe: w latach 2004-2007 pracował w Comau-FIAT Group na stanowisku Kontrolera Finansowego. Kolejno, w latach 2007-2016 pracował w Maflow Group zajmując stanowisko: Kierownika Kontrolingu (2007-2010), Kontrolera Finansowego Grupy (2010-2012), Dyrektora Finansowego Maflow Polska (2013-2014) i Dyrektora Finansowego Grupy (2014 – kwiecień 2016). Następnie w okresie maj 2016 – maj 2017 r. pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu – Dyrektora Finansowego GoodMills Sp. z o.o. Kolejno, w okresie marzec 2017 – maj 2018 r. pełnił funkcję Prezesa Zarządu w Spółce Koronea GmbH wchodzącej w skład Grupy ZPUE oraz Dyrektora Finansowego w ZPUE. W okresie marzec 2018 – luty 2022 r. zajmował stanowisko Dyrektora Finansowego TI Poland Sp. z o.o. Od lutego 2022 r. do stycznia 2024 r., zajmował stanowisko Dyrektora Finansowego Weber Stephen Products Sp. z o.o. Od lutego 2024 r., do chwili obecnej zatrudniony jest w Lhoist S.A. ma stanowisku Regionalnego Dyrektora Finansowego.

Podstawa prawna szczegółowa: § 5 pkt 5) Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz.U.2018.757 z dnia 2018.04.20).

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2024-01-31 Adrian Grabowski Prezes Zarządu

Cena akcji Lentex

Cena akcji Lentex w momencie publikacji komunikatu to 7.2 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Lentex aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Lentex.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Komunikaty ESPI

Komunikaty ESPI

ESPI - Komunikaty spółek


Reklama