Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Brand 24 S.A.: Wybrane dane operacyjne Grupy za II kwartał 2022 (2022-07-15)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB_ASO 11:Wybrane dane operacyjne Grupy Kapitałowej Brand 24 za II kwartał 2022 r.

Firma: BRAND24 SPÓŁKA AKCYJNA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr 11 / 2022
Data sporządzenia: 2022-07-15
Skrócona nazwa emitenta
BRAND24 S.A.
Temat
Wybrane dane operacyjne Grupy Kapitałowej Brand 24 za II kwartał 2022 r.
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd Brand 24 S.A. [Spółka, Emitent] informuje, że w związku z zakończeniem w dniu 15 lipca 2022 r. procesu agregacji danych operacyjnych w II kwartale 2022 r. Zarząd Emitenta przekazuje do publicznej wiadomości informacje o działalności handlowej Spółki i spółki zależnej w ww. okresie.

Wartość miesięcznych powtarzalnych przychodów [MRR] na koniec II kwartału 2022 r. wyniosła 1.732 tys. PLN [tj. 408 tys. USD], co oznacza wzrost o 500 tys. PLN, czyli o 41% w ujęciu rok do roku.

Średni przychód operacyjny przypadający na użytkownika subskrypcyjnego [ARPU] na koniec II kwartału 2022 r. wyniósł 452 PLN [106 USD] co oznacza wzrost o 122 PLN [37%] w ujęciu rok do roku. Natomiast średni przychód operacyjny przypadający na nowego użytkownika subskrypcyjnego tj. użytkownika pozyskanego w II kwartale 2022 roku wyniósł 528 PLN [124 USD].

W ocenie Emitenta głównymi czynnikami wpływającymi na wskaźniki II kwartału br. były:
1] zmiana cen dla istniejących klientów;
2] przebudowa cennika dla nowych klientów;
3] korzystny kurs USD względem PLN;
4] pojawienie się nowych funkcji aplikacji BRAND24;
5] przesunięcie portfolio klientów w stronę większych marek.

W ocenie Emitenta głównymi czynnikami, które mogą mieć wpływ na wskaźniki III kwartału 2022 roku będą:
1] dalszy wpływ nowego, przebudowanego cennika;
2] pogłębiające się przesunięcie portfolio klientów Brand24 w stronę większych marek;
3] pojawienie się nowych funkcji aplikacji Brand24;
4] wpływ kursu USD względem PLN;
5] okres wakacyjny, charakteryzujący się spowolnieniem w decyzjach zakupowych;
6] bieżąca sytuacja makroekonomiczna oraz możliwe spowolnienie gospodarcze.

Wszystkie wyliczenia finansowe zostały wykonane w oparciu o średni kurs dolara w I połowie 2022 roku.

Emitent zaznacza, że jego oferta jest skierowana do klientów biznesowych za pośrednictwem serwisów internetowych. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby monitorowanych kluczowych zwrotów.

Termin MRR [ang. Monthly Recurring Revenue] obliczany jest wartość przychodów uzyskanych z miesięcznych płatności abonamentów subskrypcyjnych. Natomiast ARPU [ang Average Revenue Per User] obliczany jest jako wartość przychodów uzyskanych z miesięcznych płatności abonamentów subskrypcyjnych podzielona przez łączną liczbę klientów dokonujących płatności w okresie danego miesiąca. Wskazane powyżej wskaźniki odnoszą się do danych GK Brand 24. Powyższe definicje oraz metodologię jej obliczania są takie same, jak definicje oraz metodologia obliczania tych wskaźników w raportach okresowych Emitenta.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2022-07-15 Michał Sadowski Prezes Zarządu
2022-07-15 Piotr Wierzejewski Członek Zarządu
2022-07-15 Bartosz Kozłowski Członek Zarządu

Cena akcji Brand24

Cena akcji Brand24 w momencie publikacji komunikatu to 21.9 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Brand24 aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Brand24.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama