RB 5:Aktualizacja celów strategicznych Grupy Kapitałowej Boombit
Firma: BOOMBIT SPÓŁKA AKCYJNASpis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
| Raport bieżący nr | 5 | / | 2020 | ||||||||
Data sporządzenia: | 2020-02-03 | |||||||||||
Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
BOOMBIT S.A. | ||||||||||||
Temat | ||||||||||||
Aktualizacja celów strategicznych Grupy Kapitałowej Boombit | ||||||||||||
Podstawa prawna | ||||||||||||
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | ||||||||||||
Treść raportu: | ||||||||||||
Zarząd BoomBit S.A. („Spółka”), informuje, iż w nawiązaniu do celów strategicznych Spółki opisanych w Prospekcie emisyjnym zatwierdzonym przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego w dniu 5 kwietnia 2019 r., w związku z dokonaną analizą aktualnej sytuacji rynkowej oraz potencjałem wydawniczym Spółki, w dniu 3 lutego 2020 r. podjął uchwałę w sprawie aktualizacji celów strategicznych Spółki oraz jej grupy kapitałowej, zgodnie z poniższą treścią. Grupa kapitałowa Spółki („Grupa”) dążąc do wzrostu wartości Spółki i Grupy stale poddaje analizie aktualne trendy obserwowane na rynku gier mobilnych, w celu dostosowania planu wydawniczego do dynamicznie zmieniających się preferencji graczy, przy wykorzystaniu posiadanych zasobów i kompetencji. Biorąc pod uwagę powyższe, Grupa planuje kontynuować wydawanie gier w formule Game as a Service zarówno produkcji własnej, jak i zewnętrznych twórców, a także gier w formule Game as a Product, w których posiada pozycję wiodącego producenta gatunku Driving Simulator i Bridge. Jednocześnie Grupa dostrzega potencjał dla swojego dalszego rozwoju w obszarze gier typu hyper-casual, co potwierdza istotna dynamika wzrostu przychodów uzyskanych z tego gatunku gier w ostatnich miesiącach. Dzięki elastycznej strukturze zespołów deweloperskich Grupa jest w stanie dynamicznie alokować swoje zasoby do projektów, w których widzi największy potencjał przychodowy. W związku z powyższym, Grupa postanowiła znacząco zwiększyć swoje zaangażowanie w produkcję oraz kampanie marketingowe gier hyper-casual. Grupa zakłada, iż skutkować to będzie istotnym wzrostem udziału przychodów z reklam w strukturze przychodów ogółem. Dodatkowo Grupa uznaje za zasadne dalszą dywersyfikację źródeł przychodów poprzez dostosowywanie gier dotychczas wydanych przez Spółkę oraz spółki z Grupy na platformach iOS i Android do kolejnych platform. Szerokie kompetencje posiadane przez zespół specjalistów Grupy w zakresie produkcji, marketingu oraz analizy parametrów monetyzacji gier, pozwalają Grupie na elastyczne reagowanie i dostosowywanie swej działalności do aktualnych warunków rynkowych. Plany produkcyjne oraz wydawnicze Grupy będą podlegać bieżącym aktualizacjom, przy czym w perspektywie najbliższych 1-2 lat Grupa zakłada: - wydawanie rocznie 3-6 gier w formule Game as a Service - dalszy intensywny rozwój portfolio gier typu hyper-casual. Modyfikacje w strategii Grupy, związane głównie z dobrymi wynikami sprzedażowymi gier hyper-casual, mogą skutkować koniecznością dokonania odpisów aktualizujących niektóre pozycje ujmowane jako Nakłady na prace rozwojowe. W przypadku wystąpienia konieczności dokonania odpisów aktualizujących z tytułu utraty wartości aktywów, Spółka niezwłocznie opublikuje informację w tym zakresie w stosownym raporcie bieżącym. Wyniki przeprowadzonych testów na utratę wartości zostaną ujęte w sprawozdaniu finansowym Grupy za rok 2019. |
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
|
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2020-02-03 | Marcin Olejarz | Prezes Zarządu | |||
2020-02-03 | Marek Pertkiewicz | Członek Zarządu |
Cena akcji Boombit
Cena akcji Boombit w momencie publikacji komunikatu to 11.61 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Boombit aktualnie.
W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Boombit.