RB 25:Strategia AmRest
Firma: AmRest Holdings N.V.Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
| Raport bieżący nr | 25 | / | 2007 | | |||||||
Data sporządzenia: | 2007-05-29 | |||||||||||
Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
AMREST | ||||||||||||
Temat | ||||||||||||
Strategia AmRest | ||||||||||||
Podstawa prawna | ||||||||||||
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne | ||||||||||||
Treść raportu: | ||||||||||||
Zarząd AmRest Holdings N.V. (AmRest) informuje o głównych założeniach aktualnej strategii Spółki: 1. AmRest ma zamiar zostać największą spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej prowadzącą markowe sieci restauracyjne w sektorze Quick Service i Ca-sual Dining o minimalnych rocznych przychodach ze sprzedaży: USD 50 mln oraz zy-skowności powyżej 20% (ROIC). 2. AmRest szacuje, że w zakresie marek obecnie prowadzonych przez Spółkę, dzisiejszy potencjał rynków, na których operuje Spółka, jest wielokrotnie wyższy od obecnie po-siadanego portfela restauracji. Stąd też Spółka planuje znacznie przyspieszyć swój wzrost. 3. AmRest, do końca roku 2009, planuje 3 krotnie zwiększyć przychody ze sprzedaży (w porównaniu do roku 2006). 4. AmRest planuje finansować swój wzrost poprzez generowane dodatnie przepływy pie-niężne oraz dług obcy (wskaźnik Debt/Equity nie przekroczy 1,5). 5. AmRest będzie realizował swoją strategię poprzez kontynuację rozwoju istniejących marek w obecnych krajach, zwiększenie sprzedaży istniejących restauracji, wprowa-dzenie nowych marek i dalsze przejęcia w regionie. Pełna prezentacja strategii Spółki zostanie umieszczona na stronie www.amrest.eu w dziale "Dla inwestorów" / "Aktualności". |
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
Regulatory Announcement RB 25/2007 dated 29 May 2007; AmRest Strategy; The Man-agement Board of AmRest Holdings N.V. informs about the main assumptions of the Com-pany’s strategy: 1) AmRest plans to become the largest restaurant company in Central and Eastern Europe, operating scalable ($50 m brand) and highly profitable (ROIC over 20%) branded Quick Service and Casual Dining Restaurant concepts. 2) AmRest estimates that the existing market potential for the Company’s brands in CEE is many times higher than its cur-rent portfolio size, thus AmRest intends to significantly increase its growth rate. 3) AmRest plans to triple its sales in 3 years from the end of 2006 to 2009. 4) AmRest plans to finance its growth through operating cash flow and external financing (Debt/Equity ratio at the maxi-mum level of 1.5). 5) AmRest will continue the development of current markets and brands, the improvement of same store sales, the introduction of new brands and further mergers and acquisitions in the region. The complete Company’s strategy presentation will be available on: www.amrest.eu at “Investor Relations" and “News" sections. Legal act: Ustawa o ofercie z dnia 29 lipca 2005 art. 56. ust. 1 punkt 1. |
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2007-05-29 | Wojciech Mroczyński | Członek Zarządu |
Cena akcji Amrest
Cena akcji Amrest w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Amrest aktualnie.
W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Amrest.