Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Agora S.A.: ZWZ - zwołanie obrad, porządek obrad (2017-05-26)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 7:Zwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Agory S.A.

Firma: AGORA SA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr 7 / 2017
Data sporządzenia: 2017-05-26
Skrócona nazwa emitenta
AGORA
Temat
Zwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Agory S.A.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Agory Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ul. Czerskiej 8/10 wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 59944 (dalej: „Spółka” lub „Agora S.A.”), działając na podstawie art. 399 § 1, art. 402 (1) i art. 402 (2) Kodeksu spółek handlowych, zwołuje na dzień 21 czerwca 2017 roku, na godzinę 11:00, Zwyczajne Walne Zgromadzenie Agory S.A. (dalej: „Walne Zgromadzenie”), które odbędzie się w budynku Spółki w Warszawie, przy ul Czerskiej 8/10.

I. Przewidywany porządek obrad Walnego Zgromadzenia:

1. Otwarcie Walnego Zgromadzenia i wybór Przewodniczącego.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Wybór członków komisji skrutacyjnej.
4. Przedstawienie przez Zarząd rocznego jednostkowego sprawozdania finansowego Spółki za rok 2016 i sprawozdania Zarządu z działalności Spółki oraz rocznego skonsolidowanego sprawozdania finansowego obejmującego Spółkę i jednostki od niej zależne lub stowarzyszone i sprawozdania z działalności grupy kapitałowej w roku obrotowym 2016.
5. Przedstawienie uchwały Rady Nadzorczej w sprawie oceny sytuacji Spółki w roku obrotowym 2016.
6. Przedstawienie uchwały Rady Nadzorczej w sprawie wyników z oceny sprawozdań finansowych oraz wniosku Zarządu co do sposobu pokrycia straty.
7. Rozpatrzenie i zatwierdzenie rocznego jednostkowego sprawozdania finansowego Spółki za rok 2016 i sprawozdania Zarządu z działalności Spółki w roku obrotowym 2016.
8. Rozpatrzenie i zatwierdzenie rocznego skonsolidowanego sprawozdania finansowego obejmującego Spółkę i jednostki od niej zależne lub stowarzyszone i sprawozdania Zarządu z działalności grupy kapitałowej w roku obrotowym 2016.
9. Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia członkom Zarządu absolutorium z wykonania przez nich obowiązków w roku obrotowym 2016.
10. Przedstawienie sprawozdania z działalności Rady Nadzorczej Agory S.A. zawierającego ocenę pracy Rady Nadzorczej w roku obrotowym 2016.
11. Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia członkom Rady Nadzorczej absolutorium z wykonania przez nich obowiązków w roku obrotowym 2016 r.
12. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia powołania Członka Zarządu Spółki w drodze kooptacji.
13. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia straty netto Spółki za rok obrotowy 2016.
14. Podjęcie uchwały w sprawie upoważnienia Zarządu Spółki do nabycia akcji własnych Spółki.
15. Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia kapitału rezerwowego przeznaczonego na nabycie akcji własnych.
16. Zamknięcie obrad.

II. Dzień rejestracji uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu

Dniem rejestracji uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu jest dzień 5 czerwca 2017 roku („Dzień Rejestracji”). Dzień Rejestracji jest jednolity dla uprawnionych z akcji na okaziciela i akcji imiennych.

III. Prawo akcjonariusza do uczestniczenia w Walnym Zgromadzeniu

Prawo uczestniczenia w Walnym Zgromadzeniu mają tylko osoby będące akcjonariuszami Agory S.A. w Dniu Rejestracji.

1. W przypadku uprawnionych z akcji na okaziciela uprawnione do uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu będą osoby, które:

a. na szesnaście dni przed datą Walnego Zgromadzenia (tj. w dniu 5 czerwca 2017 roku) na rachunku papierów wartościowych będą miały zapisane akcje Spółki, oraz

b. w terminie od dnia 26 maja 2017 roku do dnia 6 czerwca 2017 roku (włącznie) złożą żądanie wystawienia imiennego zaświadczenia o prawie uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu w podmiocie prowadzącym rachunek papierów wartościowych, na którym zapisane są akcje Spółki.

2. Uprawnieni z akcji imiennych i świadectw tymczasowych oraz zastawnicy i użytkownicy, którym przysługuje prawo głosu, mają prawo uczestniczenia w Walnym Zgromadzeniu, jeżeli są wpisani do księgi akcyjnej w Dniu Rejestracji.

Spółka ustala listę akcjonariuszy uprawnionych do uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu na podstawie (i) wykazu przekazanego jej przez Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych (dalej: „KDPW”), a sporządzonego na podstawie wystawionych przez podmioty prowadzące rachunki papierów wartościowych imiennych zaświadczeń o prawie uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu oraz (ii) księgi akcyjnej.

Na trzy dni powszednie przed terminem Walnego Zgromadzenia, tj. w dniach 16,19, 20 czerwca 2017 roku w godz. od 9.00 do 17.00 w budynku Spółki (ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa) zostanie wyłożona do wglądu lista akcjonariuszy uprawnionych do uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu.

Akcjonariusz może zażądać przesłania mu ww. listy akcjonariuszy nieodpłatnie pocztą elektroniczną podając adres, na który lista powinna być wysłana. Żądanie przesłania listy akcjonariuszy należy złożyć w siedzibie Spółki, na ręce Zarządu, lub przesłać na adres walne_zgromadzenie@agora.pl. Żądanie powinno być sporządzone w formie pisemnej i podpisane przez akcjonariusza lub osoby reprezentujące akcjonariusza oraz:

a. w przypadku akcjonariuszy będących osobami fizycznymi - należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego tożsamość akcjonariusza (jeżeli żądanie składane jest w postaci elektronicznej),

b. w przypadku akcjonariuszy będących osobami prawnymi i spółkami osobowymi - należy potwierdzić uprawnienie do działania w imieniu tego podmiotu załączając aktualny odpis z KRS lub innego rejestru,

c. w przypadku zgłoszenia żądania przez pełnomocnika - należy dołączyć, do dokumentów wymienionych w punkcie a lub b, pełnomocnictwo do zgłoszenia takiego żądania podpisane przez akcjonariusza (ew. nieprzerwany ciąg pełnomocnictw) oraz kopię dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby podpisującej żądanie, a w przypadku pełnomocnika innego niż osoba fizyczna - kopię odpisu z właściwego rejestru, potwierdzającego upoważnienie osoby podpisującej do działania w imieniu pełnomocnika.

IV. Prawo akcjonariusza do żądania umieszczenia określonych spraw w porządku obrad Walnego Zgromadzenia.

Akcjonariuszowi lub akcjonariuszom reprezentującym co najmniej 1/20 kapitału zakładowego przysługuje prawo żądania umieszczenia określonych spraw w porządku obrad Walnego Zgromadzenia Spółki. Żądanie powinno zostać zgłoszone Zarządowi Spółki nie później niż na 21 dni przed terminem Walnego Zgromadzenia, tj. do dnia 31 maja 2017 roku (włącznie). Żądanie powinno zawierać uzasadnienie lub projekt uchwały dotyczące proponowanego punktu porządku obrad. Żądanie może zostać złożone na piśmie w budynku Spółki przy ul. Czerskiej 8/10, 00-732 Warszawa, na ręce Zarządu, lub przesłane w postaci elektronicznej na następujący adres e-mail: walne_zgromadzenie@agora.pl.

Akcjonariusz/akcjonariusze powinien/powinni wykazać posiadanie odpowiedniej liczby akcji na dzień złożenia żądania załączając do żądania świadectwo/a depozytowe lub zaświadczenie o prawie uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu oraz:

a. w przypadku akcjonariuszy będących osobami fizycznymi - załączyć kopię dokumentu potwierdzającego tożsamość akcjonariusza (jeżeli żądanie składane jest w postaci elektronicznej),
b. w przypadku akcjonariuszy będących osobami prawnymi i spółkami osobowymi - potwierdzić uprawnienie do działania w imieniu tego podmiotu załączając aktualny odpis z KRS lub innego rejestru,

c. w przypadku zgłoszenia żądania przez pełnomocnika - dołączyć, do dokumentów wymienionych w punkcie a lub b, pełnomocnictwo do zgłoszenia takiego żądania podpisane przez akcjonariusza (ew. nieprzerwany ciąg pełnomocnictw) oraz kopię dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby podpisującej żądanie, a w przypadku pełnomocnika innego niż osoba fizyczna - kopię odpisu z właściwego rejestru, potwierdzającego upoważnienie osoby podpisującej do działania w imieniu pełnomocnika.

V. Prawo akcjonariusza do zgłaszania projektów uchwał

Akcjonariusz lub akcjonariusze reprezentujący co najmniej 1/20 kapitału zakładowego mogą przed terminem Walnego Zgromadzenia zgłaszać na piśmie w siedzibie Spółki pod adresem ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, na ręce Zarządu, lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: walne_zgromadzenie@agora.pl projekty uchwał dotyczące spraw wprowadzonych do porządku obrad Walnego Zgromadzenia.

Akcjonariusz/akcjonariusze powinien/powinni wykazać posiadanie odpowiedniej liczby akcji na dzień złożenia żądania załączając do żądania świadectwo/a depozytowe lub zaświadczenie o prawie uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu oraz:

a. w przypadku akcjonariuszy będących osobami fizycznymi - załączyć kopię dokumentu potwierdzającego tożsamość akcjonariusza (jeżeli żądanie składane jest w postaci elektronicznej),

b. w przypadku akcjonariuszy będących osobami prawnymi i spółkami osobowymi - potwierdzić uprawnienie do działania w imieniu tego podmiotu załączając aktualny odpis z KRS lub innego rejestru,

c. w przypadku zgłoszenia żądania przez pełnomocnika - dołączyć, do dokumentów wymienionych w punkcie a lub b, pełnomocnictwo do zgłoszenia takiego żądania podpisane przez akcjonariusza (ew. nieprzerwany ciąg pełnomocnictw) oraz kopię dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby podpisującej żądanie, a w przypadku pełnomocnika innego niż osoba fizyczna - kopię odpisu z właściwego rejestru, potwierdzającego upoważnienie osoby podpisującej do działania w imieniu pełnomocnika.

Ponadto, każdy z akcjonariuszy uprawnionych do uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu może podczas Walnego Zgromadzenia zgłaszać projekty uchwał dotyczące spraw wprowadzonych do porządku obrad na Walnym Zgromadzeniu.

VI. Komunikacja akcjonariuszy ze Spółką

Akcjonariusze mogą kontaktować się ze Spółką za pomocą elektronicznych środków komunikacji w sposób określony w niniejszym ogłoszeniu.

Komunikacja akcjonariuszy z Agorą S.A. w formie elektronicznej odbywa się przy wykorzystaniu adresu e-mail: walne_zgromadzenie@agora.pl.

Ryzyko związane z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej ponosi akcjonariusz. O złożeniu dokumentacji w przewidzianym prawem terminie, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, decydować będzie data wpłynięcia dokumentacji na serwer Spółki na wskazany powyżej adres.

Wraz z przesyłanymi przez akcjonariusza drogą elektroniczną dokumentami, które w oryginale zostały sporządzone w języku innym aniżeli język polski, akcjonariusz przesyła ich tłumaczenie na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

Wszelkie dokumenty przesyłane przez akcjonariusza do Spółki, jak również przez Spółkę do akcjonariusza drogą elektroniczną powinny być zeskanowane do formatu PDF.

W przypadku dokumentacji składanej przez akcjonariusza pisemnie w budynku Spółki przy ul. Czerskiej 8/10, 00-732 Warszawa o terminowości wpłynięcia dokumentacji decydować będzie data wpływu do Spółki.


VII. Dopuszczenie do udziału w Walnym Zgromadzeniu

Akcjonariusze zostaną dopuszczeni do uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu po okazaniu dowodu tożsamości, a pełnomocnicy:

a. w przypadku pełnomocnictwa udzielonego w formie pisemnej - po okazaniu: (i) dowodu tożsamości (w przypadku pełnomocnika będącego osobą fizyczną) albo oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub inny podmiot uprawniony do potwierdzania za zgodność z oryginałem odpisu z właściwego rejestru lub innego dokumentu potwierdzającego upoważnienie osoby fizycznej (osób fizycznych) do reprezentowania pełnomocnika na Walnym Zgromadzeniu (w przypadku pełnomocnika innego niż osoba fizyczna); oraz (ii) oryginału pełnomocnictwa udzielonego w formie pisemnej lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub inny podmiot uprawniony do potwierdzania za zgodność z oryginałem,

b. w przypadku pełnomocnictwa udzielonego w postaci elektronicznej - po okazaniu: dowodu tożsamości (w przypadku pełnomocnika będącego osobą fizyczną) albo oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub inny podmiot uprawniony do potwierdzania za zgodność z oryginałem odpisu z właściwego rejestru lub innego dokumentu potwierdzającego upoważnienie osoby fizycznej (osób fizycznych) do reprezentowania pełnomocnika na Walnym Zgromadzeniu (w przypadku pełnomocnika innego niż osoba fizyczna).

Przedstawiciele osób prawnych lub spółek osobowych winni dodatkowo okazać oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza lub inny podmiot uprawniony do potwierdzania za zgodność z oryginałem aktualnych odpisów z odpowiednich rejestrów, wymieniające osoby uprawnione do reprezentowania tych podmiotów oraz oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza lub inny podmiot uprawniony do potwierdzania za zgodność z oryginałem innych dokumentów potwierdzających upoważnienie osoby fizycznej (osób fizycznych) do reprezentowania akcjonariusza na Walnym Zgromadzeniu (np. nieprzerwany ciąg pełnomocnictw).

Pełnomocnictwa oraz pozostałe wymagane dokumenty potwierdzające uprawnienie akcjonariusza lub osoby reprezentującej go do uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu zostaną przez Spółkę dołączone do księgi protokołów.

Należy pamiętać o zabraniu dowodu tożsamości w dniu Walnego Zgromadzenia celem dopuszczenia do udziału w Walnym Zgromadzeniu.

VIII. Sposób wykonywania prawa głosu przez pełnomocnika

Akcjonariusz może uczestniczyć w Walnym Zgromadzeniu oraz wykonywać prawo głosu osobiście lub przez pełnomocnika/pełnomocników.

Pełnomocnictwo do głosowania powinno być udzielone na piśmie lub w postaci elektronicznej.

Formularze pozwalające na wykonywanie prawa głosu przez pełnomocnika są zamieszczone na stronie internetowej Spółki pod adresem www.agora.pl, w zakładce „Dla Inwestorów”/„Walne Zgromadzenie”.

Akcjonariusz jest zobowiązany przesłać do Spółki informację o udzieleniu pełnomocnictwa w postaci elektronicznej na adres e-mail: walne_zgromadzenie@agora.pl najpóźniej na dwa dni powszednie przed dniem Walnego Zgromadzenia (tj. do dnia 16 czerwca 2017 roku, do godz. 16.00). Do informacji o udzieleniu pełnomocnictwa w postaci elektronicznej należy dołączyć zeskanowane pełnomocnictwo oraz:

a. w przypadku akcjonariuszy będących osobami fizycznymi - kopię dokumentu potwierdzającego tożsamość akcjonariusza,

b. w przypadku akcjonariuszy będących osobami prawnymi i spółkami osobowymi - potwierdzić uprawnienie do działania w imieniu tego podmiotu załączając kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub innego dokumentu potwierdzającego upoważnienie osoby fizycznej (osób fizycznych) do reprezentowania akcjonariusza na Walnym Zgromadzeniu (np. nieprzerwany ciąg pełnomocnictw).

W przypadku udzielenia pełnomocnictwa dalszemu pełnomocnikowi, należy przedłożyć nieprzerwany ciąg pełnomocnictw wraz z dokumentami wskazującymi na upoważnienie do działania w imieniu wcześniejszych pełnomocników.

Agora S.A. podejmie odpowiednie działania służące identyfikacji akcjonariusza i pełnomocnika w celu weryfikacji ważności pełnomocnictwa udzielonego w postaci elektronicznej. Weryfikacja ta polegać może w szczególności na zwrotnym pytaniu w formie elektronicznej lub telefonicznej, skierowanym do akcjonariusza lub pełnomocnika w celu potwierdzenia faktu udzielenia pełnomocnictwa i jego zakresu. Spółka zastrzega, że w takim przypadku brak udzielenia odpowiedzi na pytania zadawane w trakcie weryfikacji traktowany będzie jako brak możliwości weryfikacji udzielenia pełnomocnictwa i stanowił będzie podstawę dla odmowy dopuszczenia pełnomocnika do udziału w Walnym Zgromadzeniu.

Powyższe zasady dotyczące sposobu udzielenia pełnomocnictwa, mają zastosowanie również w odniesieniu do odwołania pełnomocnictwa udzielonego w postaci elektronicznej.

IX. Możliwość i sposób uczestniczenia w Walnym Zgromadzeniu oraz sposób wypowiadania się w trakcie Walnego Zgromadzenia przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej

Komunikacja akcjonariuszy z Agorą S.A. w formie elektronicznej odbywa się przy wykorzystaniu adresu e-mail: walne_zgromadzenie@agora.pl.

Spółka nie przewiduje obecnie możliwości uczestniczenia w Walnym Zgromadzeniu oraz wypowiadania się w trakcie Walnego Zgromadzenia przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej.

Jednocześnie Spółka zapewnia transmisję przebiegu Walnego Zgromadzenia przez cały czas jego trwania na stronie internetowej pod adresem www.agora.pl w zakładce „Dla Inwestorów”/„Walne Zgromadzenie”.

X. Sposób wykonywania prawa głosu drogą korespondencyjną lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej

Spółka nie przewiduje możliwości wykonywania prawa głosu drogą korespondencyjną lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej.

XI. Dostęp do dokumentacji

Osoby uprawnione do uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu mogą uzyskać pełny tekst dokumentacji, która ma być przedstawiona na Walnym Zgromadzeniu, oraz projekty uchwał w budynku Spółki pod adresem: ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, w Biurze Zarządu Spółki lub na stronie internetowej Spółki pod adresem www.agora.pl w zakładce „Dla Inwestorów”/„Walne Zgromadzenie”.

Spółka będzie udostępniała wszelkie informacje dotyczące Walnego Zgromadzenia na stronie internetowej Spółki pod adresem www.agora.pl w zakładce „Dla Inwestorów”/„Walne Zgromadzenie”.

XII. Informacje dodatkowe

Niniejsze ogłoszenie zawiera informacje przewidziane przepisami Kodeksu spółek handlowych. Treść ogłoszenia nie uchybia przepisom szczególnym mogącym ograniczać wykonywanie przez akcjonariuszy ich praw.

W celu punktualnego rozpoczęcia Walnego Zgromadzenia rejestracja akcjonariuszy odbywać się będzie na 45 minut przed rozpoczęciem Walnego Zgromadzenia.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

7/2017 Information on convening the Ordinary General Meeting of Shareholders of Agora S.A.

Regulatory filing

The Management Board of Agora S.A., with its registered office in Warsaw, at Czerska 8/10, entered into the Register of Entrepreneurs held by the District Court for the Capital City of Warsaw in Warsaw, XIII Economic Division of the National Court Register, with the number KRS 59944 (hereinafter: “Company” or “Agora S.A.”), acting based on Article 399 § 1, Article 402 (1) and Article 402 (2) of the Commercial Companies Code, convenes the Ordinary General Meeting of Shareholders of Agora S.A. (hereinafter: “General Meeting”) on 21 June 2017, 11:00 a.m., at the building of the Company in Warsaw, at Czerska 8/10.


I. Proposed agenda of the General Meeting:

1. Opening of the General Meeting and election of the Chairperson.
2. Approving the agenda.
3. Appointment of members of the returning committee.
4. Presentation of the non-consolidated financial statements of the Company for 2016 and the Management Board's report on activities of the Company, as well as the annual consolidated financial statements of the Company, its subsidiaries and affiliates, for the financial year 2016, and the Management Board's report on the activities of the capital group.
5. Presentation of resolutions of the Supervisory Board on the evaluation of the Company’s standing in the 2016 financial year.
6. Presentation of resolutions of the Supervisory Board on results of the evaluation of the financial statements and Management Board’s recommendation on covering a loss.
7. Review and approval of the non-consolidated annual financial statements of the Company for 2016 and the Management Board's report on activities of the Company in the 2016 financial year.
8. Review and approval of the annual consolidated financial statements of the Company, its subsidiaries and affiliates, and the report of the Management Board on activities of the capital group in the 2016 financial year.
9. Adoption of resolution n approving the Management Board's members performance of their duties in 2016.
10. Presentation of the report on activities of the Supervisory Board of Agora S.A., including the evaluation of work of the Supervisory Board in the 2016 financial year.
11. Adoption of resolutions on approving performance by the Supervisory Board's members of their duties in the financial year 2016.
12. Adoption of resolution on the approval of the appointment of a Member of the Management Board by co-optation.
13. Adoption of resolution on the method of covering a net loss incurred by the Company for the 2016 financial year.
14. Adoption of resolution on authorisation of the Company’s Management Board to acquire Company’s own shares.
15. Adoption of resolution on creating a reserve capital for the acquisition of Company’s own shares.
16. Closing the meeting.


II. Registration Date.

Date of registration in the General Meeting of Shareholders shall be June 5, 2017 (“Registration Date”). The Registration Date is unified for holders of bearer shares and registered shares.


III. Right of a shareholder to participate in the General Meeting

Only the shareholders possessing Agora's shares on the Registration Date shall be eligible to participate in Agora's General Meeting of Shareholders.

1. The holders of bearer shares shall be eligible to participate in the General Meeting of Shareholders provided that:

a. they possess Agora's shares on their securities account 16 days prior to the General Meeting of Shareholders (i.e. June 5, 2017); and

b. they submit a request for issuing a registered certificate of eligibility to participate in the General Meeting of Shareholders in the period between May 26, 2017 and June 6, 2017 (inclusive) to the entity operating their securities account onto which shares of Agora S.A. have been recorded.

2. Persons eligible from registered shares and temporary certificates, lienors and users, with voting rights, may participate in the General Meeting of Shareholders, if their name is entered into the share ledger on the Registration Date.

The Company shall determine the list of shareholders entitled to participate in the General Meeting based on (i) a specification received from the National Securities Deposit ("NSD") prepared on the basis of certificates of eligibility issued by entities operating securities accounts and (ii) entries into the Company's share ledger.

The list of shareholders entitled to participate in the General Meeting shall be made available for review at the building of the Company (at Czerska 8/10, 00-732 Warsaw) for three working days before the date of the General Meeting, i.e. on 16, 19, 20 June 2017, from 09:00 a.m. to 05:00 p.m.

A shareholder may request sending a free copy of the list of shareholders by e-mail, by giving the address to which the list shall be sent. The request to send the list of shareholders shall be submitted to the registered office of the Company, to the Management Board, or sent to the address: walne_zgromadzenie@agora.pl. The request shall be drawn up in writing and signed by the shareholder or persons representing the shareholder, and:

a. in case of shareholders, who are natural persons – a copy of the document confirming the identity of the shareholder should be attached thereto (if the request is filed in electronic form);

b. in case of shareholders, who are legal persons and partnerships – it is necessary to confirm authorisation to act on behalf of such an entity, by attaching the current transcript from the National Court Register or another register;

c. in case of a request submitted by a proxy - apart from documents specified in points (a) or (b) enclose the power of attorney to place such a request signed by a shareholder (or an uninterrupted sequence of powers of attorney) and copy of a document evidencing identity of a person who signed the request, and in case of proxy not being a natural person - a copy of current excerpt from the register appropriate for such a person/company.


IV. Right of a shareholder to request placing certain matters on the agenda of the General Meeting

A shareholder or shareholders representing at least 1/20 of the share capital shall be entitled to request placing certain matters on the agenda of the General Meeting. The request shall be filed with the Management Board no later than 21 days prior to the date of the Annual General Meeting, i.e. no later than on 31 May 2017 (inclusive). The request shall include the justification or draft resolutions pertaining to the proposed matter to be placed on the agenda. The request may be submitted in writing to the Company’s building at Czerska 8/10, 00-732 Warsaw, to the Management Board, or sent in electronic form to the following e-mail address: walne_zgromadzenie@agora.pl.

A shareholder/shareholders should prove having an appropriate number of shares as at the day of submitting the request, by enclosing the depository certificate/s or a certificate of the right to participate in the General Meeting to the request, and:

a. in case of shareholders, who are natural persons – a copy of the document confirming the identity of the shareholder should be attached thereto (if the request is filed in electronic form);

b. in case of shareholders, who are legal persons and partnerships – it is necessary to confirm authorisation to act on behalf of such an entity, by attaching the current transcript from the National Court Register or another register;

c. in case of a request submitted by a proxy - apart from documents specified in points (a) or (b) enclose the power of attorney to place such a request signed by a shareholder (or an uninterrupted sequence of powers of attorney) and copy of a document evidencing identity of a person who signed the request, and in case of proxy not being a natural person - a copy of current excerpt from the register appropriate for such a person/company.


V. Right of a shareholder to present draft resolutions

Any shareholder or shareholders representing at least 1/20 of share capital is entitled to submit draft resolutions prior to the General Meeting in matters introduced into the agenda of the General Meeting of Shareholders in writing at the seat of Agora S.A. at Czerska 8/10, to the Management Board, or using electronic communication means, to the e-mail address: walne_zgromadzenie@agora.pl.

A shareholder/shareholders should prove having an appropriate number of shares as at the day of submitting the request, by enclosing the depository certificate/s or a certificate of the right to participate in the General Meeting to the request, and:

a. in case of shareholders, who are natural persons – a copy of the document confirming the identity of the shareholder should be attached thereto (if the request is filed in electronic form);

b. in case of shareholders, who are legal persons and partnerships – it is necessary to confirm authorisation to act on behalf of such an entity, by attaching the current transcript from the National Court Register or another register;

c. in the case of filing the request by a proxy – it shall be accompanied, apart from documents specified in (a) or (b), by a power of attorney to file such a request (or an uninterrupted sequence of powers of attorney), signed by a shareholder and copy of document evidencing identity of the proxy, and if the proxy is not an individual - copy of excerpt from the appropriate register, confirming authorization of the person acting in the name of such a person or company.

Additionally, during the General Meeting, any shareholder entitled to participate in the General Meeting, may present draft resolutions on matters placed on the agenda during the General Meeting.


VI. Communication between shareholders and the Company

Shareholders can communicate with the Company using electronic communication means, in a way specified in this announcement.

Communication between shareholders and Agora S.A. in electronic form shall be carried out using the following e-mail address e-mail: walne_zgromadzenie@agora.pl.

Risk related to using electronic communication means shall be borne by a shareholder. The moment of delivery of documents to the dedicated e-mail address on the Company's servers shall be decisive in judging whether the documents were submitted in due time by electronic means of communication.

Together with documents originally drawn up in a language other than Polish, sent to by a shareholder using electronic communication means, the shareholder shall sent their certified translation into Polish.

Any documents sent by a shareholder to the Company and by the Company to a shareholder using electronic communication means should be scanned in PDF format.

In case of document submitted in written form by a shareholder to the Company’s building at Czerska 8/10, 00-732 Warsaw, submission of documents within the time frame shall be determined based on the date of their receipt by the Company.


VII. The right to participate in the General Meeting

Shareholders shall be permitted to participate in the General Meeting after presenting their ID cards, while the attorneys:

a. in the case of a power of attorney granted in written form – after presenting: (i) an ID card (in the case of an attorney, who is a natural person), or an original or a copy certified as true copy by a notary public or other entity entitled to certify copies as true copies, of the transcript from the relevant register or other document confirming authorisation of a natural person (natural persons) to represent the attorney at the General Meeting (in case of an attorney, who is not a natural person); and (ii) original power of attorney granted in written form or its copy certified as true copy by a notary public or other entity entitled to certify copies as true copies,

b. in the case of a power of attorney granted in electronic form - after presenting: an ID card (in the case of an attorney, who is a natural person), or an original or a copy certified as true copy by a notary public or other entity entitled to certify copies as true copies, of the transcript from the relevant register or other document confirming authorisation of a natural person (natural persons) to represent the attorney at the General Meeting (in case of an attorney, who is not a natural person).

Representatives of legal persons or partnerships should additionally present originals or copies, certified as true copies by a notary public or other entity entitled to certify copies as true copies, of transcripts from the relevant registers, listing persons authorised to represent these entities, and originals or copies, certified as true copies by a notary public or other entity entitled to certify copies as true copies, of other document confirming authorisation of a natural person (natural persons) to represent the shareholder at the General Meeting (or a continuous chain of powers of attorney).

Powers of attorney and other required documents confirming the right of a shareholder or a person representing a shareholder to participate in the General Meeting shall be enclosed by the Company to the book of protocols.

Please have your ID card with you on the day of the General Meeting in order to be permitted to participate in the General Meeting.


VIII. The way of exercising the voting right by a proxy

A shareholder may participate in the General Meeting and exercise his/her voting right in person or by an attorney.

The power of attorney to vote should be granted in writing or in electronic form.

Forms for the purposes of exercising the voting right by an attorney are available on the Company’s website, at: www.agora.pl, in the “For Investors”/“General Meeting” tab.

A shareholder shall be obliged to send to the Company the information on granting a power of attorney, in electronic from to the e-mail address: walne_zgromadzenie@agora.pl, no later than two working days before the day of the General Meeting (i.e. by June 16, 2017, 04:00 p.m.). To the information on granting the power of attorney in electronic form, it is necessary to enclose the scanned power of attorney and:

a. in case of shareholders, who are natural persons – a copy of the document confirming the identity of the shareholder;

b. in case of shareholders, who are legal persons and partnerships – confirm authorisation to act on behalf of such an entity, by attaching the current transcript from the relevant register or another document confirming authorisation of a natural person (natural persons) to represent the shareholder at the General Meeting (e.g. a continuous chain of powers of attorney).

In case of granting further powers of attorney, the proxy holder should present to the Company uninterrupted sequence of powers of attorney accompanied by documents confirming authorization of a proxy to act on behalf of previous proxies.

Agora S.A. will undertake relevant steps aimed at authenticating the shareholder and his/her attorney in order to verify the validity of the power of attorney granted in electronic form. This verification may involve, inter alia, the question asked back in electronic form or by telephone to the shareholder and the attorney in order to confirm granting the power of attorney and its scope. The Company underlines that lack of answer to a question sent by the Company to a shareholder or a proxy shall be considered as lack of possibility of verification of a granted power of attorney and will constitute the basis to refuse participation of a proxy in the General Meeting of Shareholders.

The above described rules concerning granting the power of attorney shall apply to cancelling the power of attorney granted by electronic means of communication.


IX. Possibility and a manner of participating in the General Meeting using electronic communication means

Communication between shareholders and Agora S.A. in electronic form shall be carried out using the following e-mail address e-mail: walne_zgromadzenie@agora.pl.

The Company does not provide the possibility to participate in the General Meeting by other electronic means of communication.

At the same time, the Company offers the transmission from the General Meeting for its whole duration, at the website, at: www.agora.pl, in the “For Investors”/“General Meeting” tab.


X. Manner of exercising the voting right by correspondence or using electronic communication means

The Company does not provide the possibility to exercise voting rights during the General Meeting of Shareholders by correspondence or by electronic means of communication.


XI. Access to the documentation

Persons entitled to participate in the General Meeting can obtain the full text of the documentation to be presented to the General Meeting and draft resolutions in the Company’s building, at Czerska 8/10, 00-732 Warsaw, in the Office of the Management Board of the Company or on the website of the Company, at www.agora.pl, in the “For Investors”/“General Meeting” tab.

The Company will make available all information pertaining to the General Meeting on the Company’s website, at www.agora.pl, in the “For Investors”/“General Meeting” tab.


XII. Additional information

This announcement includes information required by provisions of the Commercial Companies Code. The content of the announcement is without prejudice to special regulations that may limit exercising their rights by shareholders.

In order to open the General Meeting on a timely basis, registration of the shareholders will start 45 minutes before the beginning of the General Meeting.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2017-05-26 Grzegorz Kossakowski Członek zarządu

Cena akcji Agora

Cena akcji Agora w momencie publikacji komunikatu to 15.31 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Agora aktualnie.

Reklama

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Agora.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama