Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Stem Cells Spin S.A.: Zakończenie pierwszego etapu komercjalizacji wynalazku poprzez wprowadzenie na rynek pierwszych produktów (2012-06-29)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 12/2012:Zakończenie pierwszego etapu komercjalizacji wynalazku poprzez wprowadzenie na rynek pierwszych produktów Emitenta

Firma: Stem Cells Spin Spółka Akcyjna
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ


Zarząd spółki Stem Cells Spin S.A. (dalej: "Spółka", "Emitent") informuje o zakończeniu pierwszego etapu komercjalizacji wynalazku dot. komórek macierzystych MIC-1 poprzez wprowadzenie na rynek pierwszych produktów Emitenta, które będą sprzedawane pod własną marką "Revitacell". Jest to pierwsza linia produktów wykorzystująca posiadane przez Emitenta komórki macierzyste MIC-1.
W dniu 29 czerwca 2012 r. Emitent rozpoczyna wprowadzanie na rynek produktów biodermokosmetycznych o charakterze regeneracyjnym opracowanych przez laboratoria Stem Cells Spin S.A. Pierwsze produkty "Revitacell" przeznaczone są do pielęgnacji skóry twarzy i szyi, włosów, rzęs oraz brwi:
"Stem Cells Face Therapy Revitacell" jest kuracją przeznaczoną do pielęgnacji i regeneracji skóry twarzy i szyi. Kompleksowa kuracja składa się z dwóch produktów stosowanych na dzień i na noc. Synergiczne działanie serum na dzień i noc zapewnia skuteczną i kompleksową pielęgnację.
"Stem Cells Hair Therapy Revitacell" to intensywna kuracja do włosów, która pobudza naturalne procesy regeneracyjne zachodzące w cebulkach włosów i skórze głowy. Efektem kuracji jest wzmocnienie włosów, przeciwdziałanie ich wypadaniu oraz pobudzenie wzrostu nowych włosów.
"Stem Cells Eyelashes Therapy Revitacell" to kuracja pobudzająca regenerację oraz wzrost rzęs i brwi. Innowacyjny surowiec kosmetyczny bazujący na komórkach MIC-1 powoduje, że rzęsy ulegają znacznemu wzmocnieniu, mniej wypadają i są bardziej odporne na działanie niekorzystnych czynników zewnętrznych.
W pierwszym etapie funkcjonowania debiutujących produktów na rynku Spółka będzie wykorzystywała internetowy kanał sprzedaży. Do tego celu zaprojektowany został specjalny portal, który ma zaprezentować konsumentom specyfikę produktów, zwłaszcza w aspekcie ich innowacyjności i unikalności. Wprowadzanie produktów rozpoczyna się promocyjną akcją testerską "Odkryj piękno z Revitacell" prowadzoną w mediach społecznościowych. Otwarta sprzedaż za pośrednictwem portalu rozpocznie się po zakończeniu akcji testerskiej w lipcu 2012.
Wraz z rozwojem oferty produktowej, Spółka wprowadzi biodermokosmetyki "Revitacell" do tradycyjnych kanałów sprzedaży i będzie je sprzedawać w wybranych drogeriach i/lub aptekach na terenie całego kraju.
W ocenie Emitenta debiut produktów pod marką "Revitacell" stanowi istotny element komercjalizacji wynalazku oraz realizacji strategii sprzedażowej Emitenta oraz będzie miał istotny wpływ na osiągane przez Emitenta wyniki finansowe zarówno w 2012 roku jak i kolejnych okresach sprawozdawczych.
Podstawa prawna:
§3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".

Data
Imię i Nazwisko
Stanowisko
Podpis
2012-06-29 16:05:02 Janisław Muszyński Prezes Zarządu
2012-06-29 16:05:02 Grzegorz Smak Członek Zarządu

Cena akcji Stemcells

Cena akcji Stemcells w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Stemcells aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Stemcells.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Komunikaty EBI

Komunikaty EBI

EBI - Komunikaty ze spółek 


Reklama