Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

ICE CODE GAMES S.A.: Raport miesięczny za grudzień 2011 roku (2012-01-10)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 2/2012:Raport miesięczny za grudzień 2011 r.

Firma: DIGITAL AVENUE S.A.
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ


Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect" Zarząd DIGITAL AVENUE SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za grudzień 2011 roku.
I. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem
W grudniu 2011 r. spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI następujące raporty:
1. Raport bieżący numer 45 (2011) - 12.12.2011 - Raport miesięczny za listopad.
2. Raport bieżący numer 46 (2011) - 28.12.2011 - Rejestracja podwyższenia kapitału zakładowego i aktualna treść jednolitego statutu.
II. Wydarzenia w grupie
1. Rejestracja podwyższenia kapitału zakładowego
W dniu 28 grudnia 2011 roku Zarząd Digital Avenue otrzymał informację o dokonaniu przez Sąd Rejonowy w Warszawie, rejestracji podwyższenia kapitału zakładowego Emitenta z kwoty 1 091 113,40 zł (jeden milion dziewięćdziesiąt jeden tysięcy sto trzynaście złotych czterdzieści groszy) do kwoty 1 182 336,10 zł (jeden milion sto osiemdziesiąt dwa tysiące trzysta trzydzieści sześć złotych dziesięć groszy) w związku z rejestracją 912 227 akcji zwykłych na okaziciela serii E.
W związku z powyższym kapitał zakładowy Emitenta wynosi 1 182 336,10 zł i dzieli się na:
• 6 420 000 zwykłych akcji na okaziciela serii A o kolejnych numerach od 0 000 001 do 6 420 000, równych i niepodzielnych, o wartości nominalnej 0,10 PLN każda akcja
• 2 093 220 akcji zwykłych na okaziciela serii B o kolejnych numerach od 0 000 001 do 2 093 220, równych i niepodzielnych, o wartości nominalnej 0,10 PLN każda akcja
• 2 228 914 akcji zwykłych na okaziciela serii C o kolejnych numerach od 0 000 001 do 2 228 914, równych i niepodzielnych, o wartości nominalnej 0,10 PLN każda akcja
• 169 000 akcji zwykłych na okaziciela serii D o kolejnych numerach od 000 001 do 169 000, równych i niepodzielnych, o wartości nominalnej 0,10 PLN każda akcja
• 912 227 akcji zwykłych na okaziciela serii E o kolejnych numerach od 000 001 do 912 227, równych i niepodzielnych, o wartości nominalnej 0,10 PLN każda akcja
Po zarejestrowaniu zmiany wysokości kapitału zakładowego ogólna liczba głosów wynikająca ze wszystkich wyemitowanych akcji Emitenta wynosi 11 823 361 głosów.
2. Fotosik.pl dostępny w wersji mobilnej
W połowie grudnia została uruchomiona mobilna wersja serwisu Fotosik.pl - przeznaczona dla telefonów komórkowych - m.fotosik.pl.
Innowacyjny, mobilny Fotosik zapewnia łatwiejszy dostęp do swojego konta i szybsze przeglądanie zdjęć w serwisie. Nowa funkcjonalność ułatwia użytkownikom także czytanie artykułów w czytelni. Nowoczesna opcja pozwala również na sprawdzenie stanu portfela, transferów czy ważności abonamentu.
3. Blisko 600 tys. użytkowników Styl.fm
W październiku 2011, zarządzany przez Digital Avenue S.A., magazyn Styl.fm odwiedziło blisko 600 000 realnych użytkowników, którzy wygenerowali prawie 12 000 000 odsłon, co daje 3,1 % zasięgu w polskim Internecie.
Źródło: raport Megapanel PBI/Gemius za październik 2011, kategoria Styl Życia.
4. Ponad 1,2 mln użytkowników Fotosik.pl
W publikowanym przez Megapanel PBI/Gemius raporcie za październik 2011 Fotosik.pl zarządzany przez spółkę Medousa osiągnął w kategorii Kultura i Rozrywka następujące wyniki: 1,2 mln realnych użytkowników, 18 000 000 milionów odsłon, co daje ok. 6,3 % zasięg w polskim Internecie.
III. Otoczenie rynkowe, trendy
1. Systematyczny wzrost liczby internautów w Polsce
Liczba internautów w Polsce rośnie systematycznie. Znaczną część nich stanowią ludzie młodzi. Powoli zyskujemy miano "kraju internetowego".
Co specjalnie nie zaskakuje, wirtualny świat to naturalne środowisko dla znakomitej większości studentów. Sondaż przeprowadzony przed Instytut Badania Opinii Homo Homini na zlecenie Polish Open University pokazuje, że niemal wszyscy polscy studenci korzystają z Internetu codziennie. Z Internetu nie korzysta jedynie 0,8 proc. respondentów.
Badanie zostało przeprowadzone w listopadzie 2011 roku na losowej próbie polskich studentów. Wielkość próby to 1067 osób, błąd oszacowania wynosi 3 proc., poziom ufności 95 proc. Badanie zrealizowano metodą CATI (standaryzowane wywiady kwestionariuszowe wspomagane komputerowo).
Z danych POU wynika, że aż blisko 60 proc. polskich studentów spędza codziennie od 3 do ponad 7 godzin w Internecie. Najwięcej - ponad 40 proc. robi to przez około 3 - 4 godziny dziennie, a ponad 11 proc. aż od 5 do 7 godzin.
Co warte podkreślenia, tych którzy używają Internetu krócej niż przez godzinę dziennie (6,1) jest mniej niż tych, którzy przebywają w sieci powyżej 7 godzin każdego dnia (6,7).
Większość swoich spraw studenci załatwiają właśnie w sieci - czytają, oglądają filmy i seriale, korzystają z bankowości elektronicznej, komunikują się ze znajomymi na portalach społecznościowych, a także uczą się.
Jak widać, nauka zdalna, w tym przede wszystkim ta przez Internet, staje się w naszym kraju coraz bardziej powszechna. Eksperci wskazują, że popularność tej formy edukacji będzie systematycznie rosła. Tendencjom tym sprzyja coraz powszechniejszy dostęp do Internetu i wzrost aspiracji młodych ludzi.
69 proc. badanych docenia możliwości jakie daje wirtualny świat. Multimedialna forma sieci wykorzystuje różne narzędzia percepcji. Dźwięki, obrazy czy filmy ułatwiają studentom przyswajanie materiału i stanowią dla nich łatwo dostępną i niezwykle twórczą rozrywkę.
Internet jako naturalne środowisko studentów pełni jednocześnie kilka funkcji - informacyjną, kształcącą, stymulującą, interpersonalną, wychowawczą i ludyczną. To wszystko sprawia, że stał się on przestrzenią tak atrakcyjną i to nie tylko dla ludzi młodych.
Opr. na podstawie:www.naukawpolsce.pap.pl, "Sondaż: niemal wszyscy polscy studenci codziennie korzystają z Internetu".
..........................................................................................................................................
Digital Avenue S.A. to grupa kapitałowa skupiająca spółki internetowe działające w sektorach: lifestyle i rozrywka. Stawia sobie za cel rozwój i zwiększanie wartości swoich przedsięwzięć poprzez dostarczanie treści, usług, rozrywki i nowych rozwiązań na portalach tematycznie związanych z szeroko pojętym stylem życia.
Digital Avenue S.A. zarządza marką - Styl.fm. Jest to grupa portali i usług internetowych skupiająca innowacyjne projekty internetowe i mobilne, wokół których budowane są wirtualne społeczności. Swoim zasięgiem obejmuje ponad 2 miliony użytkowników miesięcznie.
Portale należące do Digital Avenue S.A. są odwiedzane przez blisko 2,5 mln użytkowników, liczba odsłon wszystkich serwisów sięga ponad 40 mln miesięcznie. Grupa zarejestrowanych użytkowników portali przekroczyła już 1,3 mln osób. Digital Avenue to spółka, która jako jedna z pierwszych zadebiutowała na rynku NewConnect warszawskiej giełdy w sierpniu 2007 roku.

Data
Imię i Nazwisko
Stanowisko
Podpis
2012-01-10 16:39:55 Piotr Wąsowski Prezes Zarządu

Cena akcji Icecode

Cena akcji Icecode w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Icecode aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Icecode.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama