Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

11 bit studios po premierze gry Children of Morta

|
selectedselectedselected
11 bit studios po premierze gry Children of Morta | FXMAG
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Debiut gry „Children of Morta” był udany. Przychody ze sprzedaży gry w pierwszych dniach przewyższyły nakłady poniesione na produkcję.

 

5 września  w godzinach wieczornych spółka gamingowa 11 bit studios poinformowała w swym komunikacie, że przychody ze sprzedaży gry „Children of Morta” przekroczyły z istotną nawiązką nakłady poniesione na stworzenie i wydanie tego tytułu. Premiera gry w wersji na PC miała miejsce 3 września 2019 r. o godzinie 15.00.

Premiera gry "Children of Morta" w wersji na konsole Xbox One, PlayStation 4 i Nintendo Switch jest zaplanowana na 15 października 2019 roku.

Od momentu rozpoczęcia sprzedaży gra „Children of Morta” zebrała mnóstwo pozytywnych recenzji. Jest to gra z gatunku roguelite z rozbudowaną fabułą. Opowiada ona sentymentalną historię o rodzinie Bergsonów. Są to bohaterowie, z których każdy ma inne umiejętności i atrybuty. Chociaż akcja gry rozgrywa się w odległej krainie, opowiada o uczuciach rodzinnych. Rodzina trzyma się razem w obliczu niebezpieczeństw i musi przeciwstawić się pradawnemu złu szerzącemu się w bajkowej krainie. W grze do odkrycia jest wiele tajemnic. Istotną zaletą gry jest ręcznie wykonana grafika pikselowa.

Reklama

Na początku piątkowej sesji na GPW cena akcji oscylowała w okolicach wczorajszego zamknięcia.

https://www.fxmag.pl/artykul/11-bit-studios-spolka-zaskoczyla-analitykow-wynikami-w-planach-nowe-premiery

 

 

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Tatiana Pasich

Tatiana Pasich

Absolwentka psychologii oraz finansów i rachunkowości, redaktor portalu FXMAG.


Reklama
Reklama