RB_ASO 10:Zakończenie pierwszego etapu prac przygotowawczych nad modułem DiallaTM
Firma: VOICETEL COMMUNICATIONS SPÓŁKA AKCYJNASpis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
| Raport bieżący nr | 10 | / | 2017 | ||||||||
Data sporządzenia: | 2017-03-29 | |||||||||||
Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
VOICETEL COMMUNICATIONS S.A. | ||||||||||||
Temat | ||||||||||||
Zakończenie pierwszego etapu prac przygotowawczych nad modułem DiallaTM | ||||||||||||
Podstawa prawna | ||||||||||||
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | ||||||||||||
Treść raportu: | ||||||||||||
Zarząd Voicetel Communications S.A. (dalej Emitent, Spółka) niniejszym pragnie poinformować o zakończeniu pierwszego etapu prac przygotowawczych nad modułem DiallaTM związanym z umawianiem konsultacji lekarskich. DiallaTM jest rozwijanym przez Emitenta produktem pełniącym funkcję automatycznego contact center dla klientów z sektora MSP. Produkt DiallaTM działa w oparciu o stale rozwijaną przez Spółkę technologię BrillianceTM. Założeniem produktu jest dostarczanie funkcjonalności obsługi telefonicznej klienta w ramach zdefiniowanych i ustandaryzowanych procesów. Produkt skierowany jest do klientów z sektora MSP, należących do popularnych branż usługowych, takich jak m.in.: gabinety lekarskie i kosmetyczne, dealerzy i warsztaty samochodowe, dostawcy internetu i telewizji, deweloperzy i agencje nieruchomości, firmy z branży e-commerce, hotele i wiele innych. Produkt DiallaTM cechować się będzie łatwą konfiguracją, dużą elastycznością i uniwersalnością, atrakcyjnym poziomem cenowym oraz szeregiem korzyści związanych z ergonomią, wynikających z zastosowania technologii BrillianceTM. . Kolejny etap prac nad modułem DiallaTM przeznaczonym dla branży medycznej stanowić będą testy i wdrożenia u klientów zewnętrznych. Faza wdrożeniowa DiallaTM stanowi istotny element procesu przygotowania produktu do pełnej komercjalizacji. Zarząd Spółki uważa, że poszerzenie zakresu usług o produkt przeznaczony dla małych i średnich przedsiębiorstw, istotnie zwiększy segment docelowy klientów Emitenta, a tym samym wpłynie pozytywnie na jego wynik finansowy. Spółka planuje rozpocząć wdrożenia pierwszych modułów DiallaTM w II kwartale 2017 r. Rozpoczęcie fazy wdrożeniowej produktu DiallaTM wpisuje się w strategię Emitenta, zakładającą komercjalizację technologii BrilianceTM oraz dywersyfikację portfela klientów Grupy Kapitałowej Voicetel Communications S.A.. Obecnie Emitent testuje również nowe rozwiązania, mogące stanowić uzupełnienie gamy produktowej Voicetel Communications S.A.. - MayaTM – rozwiązanie automatyzujące przeprowadzanie kampanii telefonicznych w zakresie pozyskiwania i ocieplania leadów dla firm z branży call center, - AlisaTM – rozwiązanie monitorujące i analizujące rozmowy przeprowadzanie przez fizycznych konsultantów telefonicznych w firmach posiadających własne zasoby contact center. Powyższe rozwiązania znajdują się obecnie w fazie rozwoju. Emitent będzie na bieżąco informował o ewentualnym przejściu do fazy wdrożeniowej i komercjalizacji produktów MayaTM i AlisaTM. |
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
|
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2017-03-29 | Dawid Wójcicki | Prezes Zarządu | |||
2017-03-29 | Krzysztof Płachta | Wiceprezes Zarządu |
Cena akcji Vee
Cena akcji Vee w momencie publikacji komunikatu to 147.0 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Vee aktualnie.
W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Vee.