Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Vee S.A.: Informacja produktowa (2017-03-29)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB_ASO 10:Zakończenie pierwszego etapu prac przygotowawczych nad modułem DiallaTM

Firma: VOICETEL COMMUNICATIONS SPÓŁKA AKCYJNA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr 10 / 2017
Data sporządzenia: 2017-03-29
Skrócona nazwa emitenta
VOICETEL COMMUNICATIONS S.A.
Temat
Zakończenie pierwszego etapu prac przygotowawczych nad modułem DiallaTM
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd Voicetel Communications S.A. (dalej Emitent, Spółka) niniejszym pragnie poinformować o zakończeniu pierwszego etapu prac przygotowawczych nad modułem DiallaTM związanym z umawianiem konsultacji lekarskich.
DiallaTM jest rozwijanym przez Emitenta produktem pełniącym funkcję automatycznego contact center dla klientów z sektora MSP. Produkt DiallaTM działa w oparciu o stale rozwijaną przez Spółkę technologię BrillianceTM. Założeniem produktu jest dostarczanie funkcjonalności obsługi telefonicznej klienta w ramach zdefiniowanych i ustandaryzowanych procesów. Produkt skierowany jest do klientów z sektora MSP, należących do popularnych branż usługowych, takich jak m.in.: gabinety lekarskie i kosmetyczne, dealerzy i warsztaty samochodowe, dostawcy internetu i telewizji, deweloperzy i agencje nieruchomości, firmy z branży e-commerce, hotele i wiele innych. Produkt DiallaTM cechować się będzie łatwą konfiguracją, dużą elastycznością i uniwersalnością, atrakcyjnym poziomem cenowym oraz szeregiem korzyści związanych z ergonomią, wynikających z zastosowania technologii BrillianceTM. . Kolejny etap prac nad modułem DiallaTM przeznaczonym dla branży medycznej stanowić będą testy i wdrożenia u klientów zewnętrznych.
Faza wdrożeniowa DiallaTM stanowi istotny element procesu przygotowania produktu do pełnej komercjalizacji. Zarząd Spółki uważa, że poszerzenie zakresu usług o produkt przeznaczony dla małych i średnich przedsiębiorstw, istotnie zwiększy segment docelowy klientów Emitenta, a tym samym wpłynie pozytywnie na jego wynik finansowy.
Spółka planuje rozpocząć wdrożenia pierwszych modułów DiallaTM w II kwartale 2017 r.
Rozpoczęcie fazy wdrożeniowej produktu DiallaTM wpisuje się w strategię Emitenta, zakładającą komercjalizację technologii BrilianceTM oraz dywersyfikację portfela klientów Grupy Kapitałowej Voicetel Communications S.A..
Obecnie Emitent testuje również nowe rozwiązania, mogące stanowić uzupełnienie gamy produktowej Voicetel Communications S.A..
- MayaTM – rozwiązanie automatyzujące przeprowadzanie kampanii telefonicznych w zakresie pozyskiwania i ocieplania leadów dla firm z branży call center,
- AlisaTM – rozwiązanie monitorujące i analizujące rozmowy przeprowadzanie przez fizycznych konsultantów telefonicznych w firmach posiadających własne zasoby contact center.
Powyższe rozwiązania znajdują się obecnie w fazie rozwoju. Emitent będzie na bieżąco informował o ewentualnym przejściu do fazy wdrożeniowej i komercjalizacji produktów MayaTM i AlisaTM.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2017-03-29 Dawid Wójcicki Prezes Zarządu
2017-03-29 Krzysztof Płachta Wiceprezes Zarządu

Cena akcji Vee

Cena akcji Vee w momencie publikacji komunikatu to 147.0 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Vee aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Vee.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama