RB 17: Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Gdańsku
Firma: RAINBOW TOURS SPÓŁKA AKCYJNASpis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
| Raport bieżący nr | 17 | / | 2008 | | |||||||
Data sporządzenia: | 2008-05-06 | |||||||||||
Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
RAINBOW TOURS S.A. | ||||||||||||
Temat | ||||||||||||
Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Gdańsku | ||||||||||||
Podstawa prawna | ||||||||||||
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe | ||||||||||||
Treść raportu: | ||||||||||||
Zarząd Spółki Rainbow Tours SA podaje niniejszym do publicznej wiadomości, że w dniu wczorajszym , tj. 05 maja 2008 roku zostało uruchomione kolejne Biuro Obsługi Klienta Rainbow Tours SA. Biuro mieści się w Gdańsku, przy ulicy Podwale Staromiejskie 94/95. Jest to już drugi punkt sprzedaży w tym mieście. W chwili obecnej Rainbow Tours SA posiada 29 Biur Obsługi Klienta, w tym 3 działające na zasadzie franszyzy. Rozbudowa własnej, nowoczesnej sieci sprzedaży jest realizacją celów emisyjnych przyjętych w prospekcie emisyjnym Spółki. Sprzedaż realizowana we własnych biurach wykazuje relatywnie niższe koszty niż inne formy dystrybucji oferty i jednocześnie pozwala na uzyskanie pełnej kontroli nad jej jakością i formą. Zarząd Rainbow Tours SA przewiduje, że nowootwarte Biuro Obsługi Klienta w Gdańsku wygeneruje dla Spółki w 2008 roku przychody na poziomie 1,5 mln zł. Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie |
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
|
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2008-05-06 | Remigiusz Talarek | Wiceprezes Zarządu |
Cena akcji Rainbow
Cena akcji Rainbow w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Rainbow aktualnie.
W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Rainbow.