Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

ORLEN S.A.: Zmiany w RN (2007-05-31)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 31:Powołanie Rady Nadzorczej PKN ORLEN S.A. na nową kadencję

Firma: POLSKI KONCERN NAFTOWY ORLEN SA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO









Raport bieżący nr 31 / 2007





Data sporządzenia: 2007-05-31
Skrócona nazwa emitenta
PKNORLEN
Temat
Powołanie Rady Nadzorczej PKN ORLEN S.A. na nową kadencję
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN S.A. (“PKN ORLEN S.A.", "Spółka", "Emitent") informuje, że Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy PKN ORLEN S.A. w dniu 31 maja 2007 roku powołało Radę Nadzorczą Spółki na nową trzyletnią kadencję. Na Przewodniczącą Rady Nadzorczej PKN ORLEN S.A. została powołana Pani Małgorzata Izabela Ślepowrońska. Do składu Rady Nadzorczej Spółki zostali powołani także: Pani Agata Janina Mikołajczyk, Panowie Robert Czapla, Marek Drac-Tatoń, Raimondo Eggink, Zbigniew Macioszek, Krzysztof Rajczewski i Jerzy Woźnicki. Panowie Raimondo Eggink i Jerzy Woźnicki zostali powołani na niezależnych członków Rady Nadzorczej PKN ORLEN S.A.

Pani Małgorzata Izabela Ślepowrońska, lat 34, absolwentka Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, ukończyła także Podyplomowe Studia Informatyczne na Politechnice Warszawskiej, Szkołę Pełnomocników Dyrektora ds. Jakości (ISO), magisterskie studia menedżerskie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego MBA IT; od 2006 roku jest na studiach doktoranckich w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem i Finansami w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Uzyskała dyplom na kursie dla kandydatów do rad nadzorczych spółek Skarbu Państwa, certyfikat Firmy Prawniczej Kuczek i Maruta S.C. w zakresie SLA – Najważniejsza część umowy outsourcingowej, certyfikat Polsko-Amerykańskiego Instytutu Zarządzania w zakresie badań marketingowych, odbyła szkolenia handlowe oraz w zakresie zarządzania infrastrukturą IT, zarządzania projektami i inne.
Doświadczenie zawodowe:
2007 – nadal Prezes Zarządu CHEMIA.COM S.A.
2006 – nadal Dyrektor IT w Grupie Chemicznej CIECH
1997 – 2006 ZEP-Info Sp. z o.o. – kolejno na stanowiskach: Administratora Zintegrowanego Systemu Informatycznego, Kierownika sklepu firmowego, Specjalisty ds. Marketingu, Pełnomocnika Zarządu ds. Jakości (ISO), p.o. Kierownika Wydziału Marketingu i Zarządzania, Kierownika Wydziału Marketingu i Zarządzania, Dyrektora Rozwoju Biznesu, Wiceprezesa Zarządu oraz Dyrektora Rozwoju i Sprzedaży.
Zasiadała w Radzie Nadzorczej w CHEMIA.COM S.A. i jest członkiem Rad Nadzorczych PLL LOT S.A. oraz IZCH SODA MĄTWY S.A.

Pani Agata Janina Mikołajczyk, lat 52, absolwentka Wydziału Prawa na Uniwersytecie Warszawskim, radca prawny od 1997 r. Ukończyła studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Doświadczenie zawodowe:
1978 r. – 1992 r. Ministerstwo Zdrowia – Departament Prawny, starszy specjalista
1992 r. – 1996 r. Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta w Warszawie,
Pełnomocnik Dyrektora ds. umów i przetargów
1996 r. – 2003 r. Urząd Zamówień Publicznych, Dyrektor Departamentu
2003 r. – 2006 r. Urząd m. st. Warszawy, p.o. Dyrektora Biura Zamówień Publicznych,
Koordynator m. st. Warszawy
Od 2006 r. Ciech S.A., Doradca Prezesa Zarządu – koordynator Zespołu Prawnego
Członek Rady Nadzorczej:
2004 – luty 2007 r. - Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji
od grudnia 2006 r. - Inowrocławskich Zakładów Chemicznych SODA MĄTWY S.A.
od stycznia 2007 r. - Elektrociepłowni Kujawskich Sp. z o.o.
od maja 2007 r. - CHEMIA.COM S.A.
od kwietnia 2007 r. - Telewizji Polskiej S.A., jako reprezentant Skarbu Państwa.
Od 1996 r. – arbiter z listy prowadzonej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
Od 1998 r. – członek Głównej Komisji Orzekającej w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych przy Ministrze Finansów.
Autor i współautor publikacji UZP z zakresu zamówień publicznych, w tym orzecznictwa Zespołu Arbitrów.

Pan Jerzy Woźnicki, lat 60, jest profesorem nauk technicznych.
Doświadczenie zawodowe:
Pracuje na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej, gdzie przeszedł wszystkie szczeble kariery naukowej, od asystentury do stanowiska profesora zwyczajnego. Jest zatrudniony także jako profesor zwyczajny w Akademii Humanistycznej im. A. Gieysztora w Pułtusku na Wydziale Nauk Politycznych. Jego zakres działalności badawczej obejmuje elektronikę, problematykę społeczeństwa wiedzy i gospodarki opartej na wiedzy oraz zagadnienia innowacyjności w gospodarce.
W latach 1984 - 1987 pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora Instytutu Mikro- i Optoelektroniki, a od 1987 r. jest Kierownikiem Zakładu Przetwarzania Obrazu. W latach 1990 – 1996 zajmował stanowisko Dziekana Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych oraz Przewodniczącego Senackiej Komisji ds. Organizacji Uczelni.
W latach 1996 – 2002 był Rektorem Politechniki Warszawskiej.
W przeszłości pełnił także wiele innych prestiżowych funkcji. Był między innymi ekspertem rządowym ds. szkolnictwa wyższego w UNESCO, przewodniczącym Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich oraz Konferencji Rektorów Polskich Uczelni Technicznych. Był także Wiceprzewodniczącym Narodowej Rady Integracji Europejskiej, Członkiem Rady Konsultacyjnej Ministra Łączności i Rady Fundacji Centrum Innowacji FIRE, Członkiem Komitetu Elektroniki i Telekomunikacji Polskiej Akademii Nauk, Członkiem Zarządu Polskiego Komitetu Optoelektroniki oraz członkiem Komitetu Naukoznawstwa Polskiej Akademii Nauk. Przewodniczył także Zespołowi Prezydenta RP ds. przygotowania projektu ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym.
Był także Członkiem Prezydium Zarządu Sekcji Polskiej SPIE, członkiem Rady Naukowej Instytutu Technologii Próżniowej, koordynatorem Programu Reformy Szkolnictwa Wyższego i Badań Naukowych w Instytucie Spraw Publicznych.
Otrzymał wiele nagród i odznaczeń, m. in. liczne nagrody Ministra Edukacji Narodowej, Krzyż Kawalerski Francuskiej Legii Honorowej, Krzyż Komandorski oraz Krzyż Kawalerski Orderu Odrodzenia Polski.
Aktualnie pełnione funkcje:
Jest Prezesem Zarządu Fundacji Rektorów Polskich, Dyrektorem Instytutu Społeczeństwa Wiedzy, Przewodniczącym Komisji ds. Organizacyjnych i Legislacyjnych Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich i członkiem KRASP.
Przewodniczył także Komitetowi "Polska w Zjednoczonej Europie" przy Prezydium Polskiej Akademii Nauk.
Od 10 września 1999 roku do 19 stycznia 2005 roku był Wiceprzewodniczącym, a od 20 stycznia 2005 r. – jest Przewodniczącym Rady Nadzorczej Banku Pekao S.A.

Panowie Marek Drac-Tatoń, Robert Czapla, Raimondo Eggink, Zbigniew Macioszek i Krzysztof Rajczewski pełnili dotychczas funkcję członków Rady Nadzorczej PKN ORLEN S.A. Informacje o posiadanych przez tych Panów wykształceniu, kwalifikacjach oraz przebiegu pracy zawodowej zostały przekazane przez Spółkę w następujących raportach bieżących, dostępnych na stronie internetowej Spółki www.orlen.pl: nr 65/2004 z dnia 6 sierpnia 2004 roku, nr 54/2006 z dnia 12 września 2006 roku, nr 78/2006 z dnia 30 listopada 2006 roku.

Nowo powołani członkowie Rady Nadzorczej PKN ORLEN S.A. poza przedsiębiorstwem Emitenta nie wykonują innej działalności konkurencyjnej, ani też nie są wspólnikami konkurencyjnych spółek cywilnych, osobowych, nie są też członkami organów konkurencyjnych spółek kapitałowych oraz nie figurują w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Patrz także: raport bieżący nr 65/2004 z dnia 6 sierpnia 2004 roku, nr 54/2006 z dnia 12 września 2006 roku, nr 78/2006 z dnia 30 listopada 2006 roku.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)
Regulatory announcement no 31/2007 dated 31 May 2007Changes in the PKN ORLEN Supervisory BoardPolski Koncern Naftowy ORLEN S.A. ("PKN ORLEN"), Central Europe’s largest downstream oil company announces that the Ordinary General Meeting of Shareholders on 31 May 2007 appointed the following people as PKN ORLEN Supervisory Board Members for a new term of office. Ms Izabela Slepowronska was elected to the position of Chairman of the PKN ORLEN Supervisory Board. The following Supervisory Board Members were also elected: Ms. Agata Janina Mikolajczyk, Mr. Robert Czapla, Mr. Marek Drac-Taton, Mr. Raimondo Eggink, Mr. Zbigniew Macioszek, , Mr Krzysztof Rajczewski and Mr. Jerzy Woźnicki. Mr. Raimondo Eggink and Mr. Jerzy Woznicki were elected as the independent Members of the PKN ORLEN Supervisory Board.Ms. Małgorzata Izabela Slepowronska, 34, graduated from the Nicolas Copernicus University in Toruń (Poland), she has the following qualifications: - Postgraduate studies in informatics at the Warsaw University of Technology, - School for Director’s Proxies for Quality (ISO), - A master’s degree in studies for managers at the Management Faculty of Warsaw University, and an MBA (IT) from the Leon Kozminski Academy of Entrepreneurship and Management. From 2006 she has been undertaking doctorial studies at the Department of Management of Enterprise and Finance at the Warsaw School of Economics.She has received a diploma in training for supervisory board candidates of companies held by the State Treasury, a certificate in the SLA – the most important part of the outsourcing agreement issued by Firma Prawnicza Kuczek and Maruta, and a certificate in marketing research issued by the Polish-American Institute of Management. She has participated in courses in IT infrastructure management, project management and others. Professional experience:2007 – present - President of the Management Board of CHEMIA.COM2006 – present - Director of the IT Department of the Chemical Group CIECH (Grupa Chemiczna CIECH)1997 – 2006 – ZEP- Info a limited liability company – in the following positions: Administrator of the Integrated Informatics System, Manager of a company’ outlet, Marketing Specialist, Management Board Proxy for Quality (ISO), Office of the Marketing and Management Department Supervisor, Supervisor of the Marketing and Management Department, Director of Business Development, Vice President of the Management Board, and Development and Sales Director. Ms. Małgorzata Slepowronska is on the Supervisory Board of CHEMIA.COM and she is a Member of PLL LOT, a stock company, and IZCH SODA MĄTWY, a stock company. Ms. Agata Janina Mikołajczyk, 52, graduated from the Law Faculty at Warsaw University. Since 1997 she has been a legal advisor, and has completed postgraduate studies at the Warsaw School of Economics.Professional experience:1978 – 1992 - senior specialist in the Law Department, Polish Ministry of Health1992 – 1996 - Proxy for the Director responsible for agreements and public procurement, The Capital Board of City Development in Warsaw, 1996 – 2003 - Director of the Department, The Polish Public Procurement Office2003 – 2006 – Office of the City of Warsaw, Deputy Director of the Department of Public Procurement (coordinator in the City of Warsaw)From 2006 – Advisor to the President of the Management Board, coordinator of the Law Department, Ciech a stock company (Ciech S.A.)Member of the following Supervisory Boards:2004 – February 2007 - The Municipal Water Supply and Sewerage Enterprise (Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji)From December 2006 – Chemical Enterprise SODA MĄTWY in Inowroclaw, a stock company (Inowrocławskie Zakłady Chemiczne SODA MĄTWY S.A.) From January 2007 - Heat and Power Generating Plant in Kujawy, a limited liability company (Elektrociepłownie Kujawskie Sp. z o.o)From May 2007- CHEMIA.COM a stock companyFrom April 2007 – Polish Television, a stock company (Telewizja Polska S.A.), as a representative of the Polish State TreasuryFrom 1996 – an Arbiter registered on the list of the President of the Polish Public Procurement Office.From 1998 – a Member of the Principal Committee for judging in cases regarding infringements of public financial discipline performed by the Ministry of Finance.Author and co-author of publications of the Polish Public Procurement Office in the domain of public procurement, including the Arbiters Team Jurisdiction.Mr. Jerzy Woźnicki, 60, Professor in Technical Science.Professional experience: Mr. Jerzy Woźnicki works in the Faculty of Electronics and Information Technology of Warsaw University of Technology where he has achieved all levels of an academic career, from assistant to full professor. He is employed as a full professor at The Pultusk Academy of Humanities (Poland) at the Faculty of Political Science. His scope of research activity covers electronics and issues connected with the knowledge society and the knowledge-based economy. During the period 1984-1987 he was Vice-Director in the Institute of Microelectronics and Optoelectronics and, since 1987, he has been the Head of the Image Processing Division. Between 1990 and 1996 he was appointed as the Dean of the Faculty of Electronics and Information Technology and Chairman of the University Senate Committee on University Organization.In the years 1996-2002 he was the Rector of the Warsaw University of Technology.In previous years he has participated at many prestigious functions, inter alia as governmental expert designated by the Polish Government in UNESCO, as President of the Conference of Rectors of Polish Universities of Technology, and as President of the Conference of Rectors of Academic Schools in Poland. He was also the Deputy Chairman of the National Council of European Integration, a member of the Council Board for the Minister of Telecommunication and the Foundation Board of the Innovation Centre FIRE, a member of the Committee for Electronics and Telecommunications in the Polish Academy of Sciences, a member of the Presidential Board on the Polish Committee for Optoelectronics and a member of the Committee for the Advancement of Human Knowledge in the Polish Academy of Sciences. He was a leader of the Polish Presidential Team convened to prepare a project on the law on higher education. He was a member of the Presidential Board of the Polish Section SPIE, a member of the Scientific Council for the Institute of Vacuum Technology, member and then coordinator in the Program of Reforms of Higher Education and Research in the Institute of Public Affairs.He obtained many honors and awards, including many awards of the Minister of National Education, a Knight Cross of the French Legion of Honor, and Commander Cross and Knight Cross of the Order of the Rebirth of Poland.Currently Mr. Jerzy Woźnicki is the President of the Polish Rectors Foundation and Director of the Institute of Knowledge Society, the President of the Organization and Legislation Committee of the Conferences of Rectors of Polish Universities of Technology, and member of the Conference of Rectors of Academic Schools in Poland.He also chaired the Committee "Poland in a United Europe" at the Presidential Board of the Polish Academy of Sciences. From 10th September 1999 to 20th January 2005 he was Deputy Chairman, and from 20 January 2005, Chairman of the Supervisory Board of Bank Pekao S.A.Mr. Drac Tatoń, Mr. Robert Czapla, Mr. Raimondo Eggink, Mr. Zbigniew Macioszek and Mr. Krzysztof Rajczewski were previous Members of the PKN ORLEN Supervisory Board. Information regarding the education of those Gentlemen, qualifications and professional experience were provided by the Company in the following regulatory announcements, available on the Company’s web site www.orlen.pl: no 65/2004 dated 6 August 2004, no 54/2006 dated 12 September 2006, no 78/2006 dated 30 November 2006.The newly elected Members of the PKN ORLEN Supervisory Board, except for their duties in PKN ORLEN are not involved in any other activity that competes with PKN ORLEN; they are not a partner of any competing company; and they are not a member of any board of a competing incorporated company. The newly elected Members of the PKN ORLEN Supervisory Board are not on the List of Insolvent Debtors kept on record on the National Court Register Act.See also: regulatory announcements no 65/2004 dated 6 August 2004, no 54/2006 dated 12 September 2006, no 78/2006 dated 30 November 2006.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2007-05-31 Piotr Kownacki Prezes Zarządu
2007-05-31 Dariusz Grębosz Dyrektor Biura Relacji Inwestorskich

Cena akcji Pknorlen

Cena akcji Pknorlen w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Pknorlen aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Pknorlen.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Komunikaty ESPI

Komunikaty ESPI

ESPI - Komunikaty spółek


Reklama