Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

MIRACULUM S.A.: Prognoza przychodów ze sprzedaży oraz wyniku brutto na 2010 r. (2010-05-26)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 61:Prognoza przychodów ze sprzedaży oraz wyniku brutto na rok 2010

Firma: GRUPA KOLASTYNA SPÓŁKA AKCYJNA w upadłości układowej
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO









Raport bieżący nr 61 / 2010





Data sporządzenia: 2010-05-26
Skrócona nazwa emitenta
GRUPA KOLASTYNA S.A.
Temat
Prognoza przychodów ze sprzedaży oraz wyniku brutto na rok 2010
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zgodnie z § 5 ust. 1 pkt 25 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U. Nr 33, z 2009 poz. 259), Zarząd spółki Grupa Kolastyna S.A. w upadłości układowej ("Spółka") przekazuje do wiadomości publicznej prognozę przychodów ze sprzedaży oraz wyniku brutto na rok 2010:
Prognozowane przychody ze sprzedaży: 36.900 tys. PLN
Prognozowany wynik brutto: 1.763 tys. PLN
Prognoza dotyczy okresu od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r.
Podstawy i istotne założenia prognozy:
W założeniach stanowiących podstawę prognozy uwzględniono przychody ze sprzedaży, które zostały oszacowane zgodnie z planem sprzedaży na wszystkich markach ( Miraculum, Kolastyna, Tanita, Pani Walewska, Wars, Brutal, Być Może, Paloma, Lider), w poszczególnych kanałach dytsrybucji, zawartych w strategii rozwoju na lata 2010 - 2015. Przyjęta strategia zakłada m.in. zmianę marki wiodącej w portfolio produktów Spółki. Począwszy od drugiej połowy 2010 wiodącą marką wspieraną nakładami marketingowymi będzie asortyment pod znakiem towarowym Miraculum (produkty pielęgnacyjne oraz perfumeryjne). Zmiana strategii wiąże się z planowaną zmianą nazwy Spółki - na Miraculum S.A. w upadłości układowej.
Informujemy również, że Spółka będzie konsekwentnie kontynuowała proces optymalizacji kosztów opercyjnych oraz nie przewiduje się, aby w ramach przyjętej strategii na rok 2010 Spółka zwiększyła salda zobowiązań finansowych.
Sposób monitorowania przez emitenta możliwości realizacji prognozowanych wyników:
Monitorowanie możliwości realizacji prognozowanych wyników odbywać się będzie na bieżąco na podstawie wewnętrznych raportów Spółki.
Okresy w jakich emitent będzie dokonywał oceny możliwości realizacji prognozowanych wyników:
Emitent będzie dokonywał oceny realizacji przedstawionej w niniejszym raporcie prognozowanej wielkości przychodów ze sprzedaży oraz wyniku brutto w raportach kwartalnych.
Zarząd emitenta przekazywał będzie w formie raportu bieżącego, ewentualne korekty prognozy przychodów ze sprzedaży oraz wyniku brutto w przypadku, gdyby ich prognozowane wielkości różniły się o co najmniej 10% w stosunku do pozycji zamieszczonych w ostatniej przekazanej do publicznej wiadomości prognozie.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)






PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2010-05-26 Monika Nowakowska Prezes Zarządu
2010-05-26 Mariusz A. Roman Wiceprezes Zarządu

Cena akcji Miraculum

Cena akcji Miraculum w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Miraculum aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Miraculum.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Komunikaty ESPI

Komunikaty ESPI

ESPI - Komunikaty spółek


Reklama