Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Makarony Polskie S.A.: Zmiana warunków zawartej umowy z siecią Kaufland (2008-10-06)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 51:Zmiana warunków zawartej umowy znaczącej

Firma: MAKARONY POLSKIE SPÓŁKA AKCYJNA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO









Raport bieżący nr 51 / 2008





Data sporządzenia: 2008-10-06
Skrócona nazwa emitenta
MAKARONY POLSKIE S.A.
Temat
Zmiana warunków zawartej umowy znaczącej
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Makarony Polskie S.A. informuje, że w dniu 6 października 2008 roku Spółka uzgodniła nowe warunki współpracy w ramach umowy z siecią Kaufland Polskie Markety Sp. z o.o. Sp. k. dotyczące produkcji makaronu pod marką własną firmy Kaufland Ustalono stałe warunki cenowe kontraktu, które obowiązywać będą w okresie od dnia 7 października 2008 roku do dnia 30 września 2009 roku. Spółka szacuje, że wartość dostaw makaronu pod marką własną firmy Kaufland realizowanych w ramach umowy przekroczy 3,5 mln zł.

Jednocześnie w dniu 6 października 2008 roku analogiczne zmiany wprowadzone zostały do ramowych umów współpracy zawartych przez Spółkę z Kaufland Česká Republika i Kaufland Slovenská Republika w styczniu 2008 roku. Szacunkowe wartości tych kontraktów w okresie do 30 września 2009 roku to odpowiednio ok. 2,9 mln zł i ok. 1,2 mln zł.

Warunki na jakich zostały zawarte umowy nie odbiegają od powszechnie stosowanych dla tego rodzaju umów.

Kryterium uznania w/w umów za umowy znaczące jest fakt, że zostały one zawarte z podmiotami powiązanymi, funkcjonującymi w ramach grupy Kaufland, w okresie krótszym niż 12 miesięcy, a ich łączna wartość przekracza 10% wartości kapitałów własnych Spółki.

W ramach obowiązujących kontraktów Grupa Makarony Polskie dostarcza do sieci Kaufland makaron pod marką Sorenti i Abak oraz pod marką własną firmy Kaufland, a także dania gotowe pod marką Stoczek oraz pod marką sieci Kaufland.

Łączna szacunkowa obrotów w ramach wszystkich umów obowiązujących obecnie pomiędzy Grupą Makarony Polskie, a podmiotami powiązanymi funkcjonującymi w ramach Grupy Kaufland wynosi ok. 15 mln zł rocznie. Dla porównania obroty Spółki Makarony Polskie i podmiotów zależnych z grupą Kaufland w roku 2007 wyniosły 4,64 mln zł.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)






PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2008-10-06 Paweł Nowakowski Prezes Zarządu
2008-10-06 Krzysztof Rubak Wiceprezes Zarządu

Cena akcji Makaronpl

Cena akcji Makaronpl w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Makaronpl aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Makaronpl.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama