Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

ING Bank Śląski S.A.: Zmiany w RN (2006-04-27)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 14:Zmiany w składzie Rady Nadzorczej

Firma: ING BANK ŚLĄSKI SA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD









Raport bieżący nr 14 / 2006





Data sporządzenia: 2006-04-27
Skrócona nazwa emitenta
INGBSK
Temat
Zmiany w składzie Rady Nadzorczej
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy ING Banku Śląskiego S.A. w dniu 27 kwietnia 2006r. przyjęło do wiadomości rezygnację Pana Andrzeja Wróblewskiego z funkcji Przewodniczącego Rady Nadzorczej, Pana Jerzego Rokity z funkcji Sekretarza Rady Nadzorczej, oraz Panów Lecha Węclewskiego i Hansa van der Noordaa z funkcji Członków Rady Nadzorczej. Jednocześnie do Rady Nadzorczej powołani zostali Panowie Ralph Hamers, Jerzy Hausner, Mirosław Kośmider i Wojciech Popiołek.

RALPH HAMERS

Wykształcenie:

Uniwersytet w Tilburgu, Holandia
Stopień magistra w zakresie ekonometrii biznesowej/ badania naukowe w obszarze operacji
Holenderski Instytut Bankowości: Kilka modułów
Instytut Finansów w Amsterdamie: Finanse korporacyjne dla zaawansowanych
ABN Amro Bank: 5-miesięczny kurs w zakresie międzynarodowej bankowości korporacyjnej
Uniwersytet Oxford: Ekonomika finansowania sektora energetycznego
ING Barings: Finansowanie handlu zagranicznego a rynki wschodzące; Marketing oraz sprzedaż usług finansowych; Zarządzanie dla bankowców; Restrukturyzacja kredytów i kredyty zagrożone
INSEAD:4-tygodniowy program InterAlpha Banking
Szkoła Biznesu ING: Międzynarodowy kurs biznesu Grupy ING, Program podnoszenia kompeten-cji w zakresie IT, Sztuka ubezpieczeń

Doświadczenie zawodowe:

04. 2005 – nadal ING Bank Holandia
Prezes Zarządu
04.2002 - 04.2005 ING Bank Holandia
Członek Zarządu nadzorujący sieć oddziałów oraz zarządzanie ryzykiem
07.2001 - 04.2002 ING Rumunia i Jugosławia
Prezes Zarządu oraz Przewodniczący Krajowej Rady Zarządzającej
08.1999 - 07.2001 ING Barings, Rumunia
Dyrektor Generalny, Dyrektor Zarządzający, Członek Krajowej Rady Zarządzającej
12.1997 - 07.1999 ING Barings Amsterdam
Zarządzanie ryzykiem globalnym, Dyrektor, Zastępca Dyrektora Generalnego ds. Zarządzania Globalnym Ryzykiem Kredytowym

04. 1995 - 11. 1997 ING Barings, Amsterdam
Finansowanie projektów, handlu zagranicznego oraz finansowanie strukturalne
Menadżer: Grupa ds. finansowania mediów

11.1991 - 03.1995 ING (Barings), Amsterdam
Pion Klientów Globalnych / Finansowanie projektów, handlu zagranicznego oraz finansowanie strukturalne
Starszy doradca ds. finansowania strukturalnego
11.1989 - 10.1991 (ABN) Amro Bank, Amsterdam
Grupa ds. sektorów specjalnych
Stażysta / Doradca ds. finansowania projektów

01.1989 - 06.1989 Dunwoody & Company, Biegli Księgowi, Thunder Bay, Kanada

01.1988 - 07.1988 General Motors, Antwerpia, Belgia
Zarządzanie logistyką

08. 1987 - 12. 1988 Uniwersytet w Tilburgu, Holandia
Asystent naukowy

JERZY HAUSNER

Wykształcenie:
1994 profesor nauk ekonomicznych
1988 doktor habilitowany nauk ekonomicznych, Akademia Ekonomiczna w Krakowie
1980 doktor nauk ekonomicznych, Akademia Ekonomiczna w Krakowie
1972 magister ekonomii, Akademia Ekonomiczna w Krakowie

Doświadczenie zawodowe:

Stanowiska akademickie:
1998 - profesor zwyczajny, Akademia Ekonomiczna w Krakowie
1994 - kierownik Katedry Gospodarki i Administracji Publicznej, Akademia Ekonomiczna w Krakowie
1994-1998 profesor nadzwyczajny
1988-1994 docent, Akademia Ekonomiczna w Krakowie
1980-1988 adiunkt, Akademia Ekonomiczna w Krakowie
1974-1980 starszy asystent, Akademia Ekonomiczna w Krakowie
1972-1974 asystent, Akademia Ekonomiczna w Krakowie

Funkcje publiczne:
2005 społeczny doradca Prezesa Rady Ministrów ds. Narodowego Planu Rozwoju
2004-2005 Minister Gospodarki i Pracy
2004 pełniący obowiązki Ministra Zdrowia
2004 pełniący obowiązki Ministra Skarbu Państwa
2003-2005 Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Wiceprezes Rady Ministrów RP
2003-2004 Minister Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej
2001-2003 Minister Pracy i Polityki Społecznej
2001-2005 Poseł na Sejm RP
1997 podsekretarz stanu, pełnomocnik rządu ds. reformy zabezpieczenia społecznego w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
1994-1996 dyrektor generalny w Urzędzie Rady Ministrów, szef zespołu doradców wicepremiera ds. gospodarczych
1986-1989 KK PZPR, sekretarz ds. nauki i oświaty

Działalność organizacyjna:
1991-1997 European Association of Evolutionary Political Economy - member of the Steering
Committee
1993-1997 Kierownik Biura University Council for Economic and Management Educational Transfer (UCEMET)
1994-2003 zastępca redaktora EMERGO. Journal of Transforming Economies and Societies
1995-1997 Członek Rady Naukowej Zakładu Badań Statystyczno-Ekonomicznych GUS/PAN
1995-1996 Dyrektor sekretariatu Zespołu Zadaniowego ds. Rozwoju Regionalnego w Polsce
1996-1997 Dyrektor sekretariatu Zespołu Zadaniowego ds. Polityki Strukturalnej w Polsce
1996-2001 Członek Zespołu Doradców Ekonomicznych Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
1996 Członek Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju przy Prezydium PAN
1996 Członek Rady Programowej "Review of International Political Economy"
1997-2001 Przewodniczący Rady Programowej Małopolskiej Szkoły Administracji Publicznej
Akademii Ekonomicznej w Krakowie
1998 - Członek International Advisory Board University of Durham International Centre for Regional Regeneration and Development Studies
1998-2001 Członek Rady Nadzorczej PTE Nationale-Nederlanden
1999-2001 członek Rady Akademickiej Collegium Budapeszt
2000-2001 Członek Rady Polityki Regionalnej Państwa
2001 Członek Rady Nadzorczej ComArch S.A.
2002 - Członek Rady Programowej "Zarządzanie Zasobami Ludzkimi"
2002-2005 Prezes Stowarzyszenia "Kuźnica"
2003 - Członek Rady Programowej Międzynarodowego Centrum Kultury


MIROSŁAW KOŚMIDER

Wykształcenie:
1980-1985 Akademia Ekonomiczna w Krakowie,
1987-1988 Studium podyplomowe rachunkowości organizowane przy Akademii Ekonomicznej w Krakowie,
1990-1991 Polsko-Amerykańska Szkoła Biznesu - ekonomia, zarządzanie, finanse i księgowość,;
1991-1994 Szkolenie w zakresie finansów, rachunkowości i auditingu prowadzone przez Bristol Bussines Consortium,
Uczestnictwo w programach edukacyjnych i konferencjach organizowanych m.in. przez: Uniwersytet w Manchester, London Bussines School.
Biegły rewident – uprawnienia uzyskane w marcu 1999.

Doświadczenie zawodowe:

2002 – nadal

11. 2005- nadal Przewodniczący Krajowej Komisji Nadzoru Krajowej Izby Biegłych Rewidentów
Ekspert Ministerstwa Finansów w procesie organizowania systemu nadzoru publicznego nad biegłymi rewidentami oraz podmiotami audytorskimi.

Zaproszony jako ekspert do Europejskiej Grupy Organów Nadzoru nad Audytorami (EGAOB).

06.2002 -11.2005 Sekretarz Krajowej Komisji Nadzoru Krajowej Izby Biegłych Rewidentów.

08.2002 - nadal PRO AUDIT Kancelaria Biegłych Rewidentów Spółka z o.o.
Prezes Zarządu
Biegły rewident (pełny nadzór nad pracami audytorskimi i doradczymi Firmy)

1994 - 2002 Deloitte & Touche,

1995 – 2002 Dyrektor Biura Deloitte & Touche w Krakowie odpowiedzialny za całokształt funkcjonowania i rozwój biura i regionu w tym nadzór nad wykonywanymi projektami.

1990-1994 "Prodcor" Project Development and Industrial Service Corporation Sp. z o.o., Kraków
Dyrektor Zarządu d/s Finansowo-Księgowych.

1985-1990 "Naftobudowa" Przedsiębiorstwo Inwestycyjno - Remontowe Przemysłu Chemicznego, Kraków,
Kierownik Działu Księgowości i Finansów Biura Handlu Zagra-nicznego
Kierownik Działu Finansowego w biurze NB w Iraku (Bagdad) i w Niemczech (Ratingen)

WOJCIECH POPIOŁEK

Wykształcenie: - Uniwersytet Śląski w Katowicach - Wydział Prawa i Administracji

Doświadczenie zawodowe:

1972 – nadal Profesor Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach – Katedra Prawa Cywilnego i Katedra Prawa Prywatnego Międzynarodowego, doradztwo prawne. Zatrudniony na tym samym Wydziale najpierw jako asystent, a następnie jako wykładowca i profesor.

Partner w Kancelarii Prawniczej Popiołek, Adwokaci i Doradcy, Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych, Spółka Komandytowa.

Informacje dodatkowe:

Członek rady redakcyjnej następujących wydawnictw: "Rejent", "Problemy Prawne Handlu Zagranicznego" i "Przegląd Prawa Handlowego".
Współautor Komentarza do Kodeksu Cywilnego (C.H. Beck), Kodeksu Spółek Handlowych (C.H. Beck, Wydawnictwo Prawnicze), Wiedeńskiej Konwencji Międzynarodowej Sprzedaży Towarów (Zakamycze). Autor licznych monografii, wielu artykułów naukowych, publikacji i opracowań.

Uczestniczył w wielu projektach legislacyjnych, na przykład: Kodeks Spółek Handlowych, Prawo swobody prowadzenia działalności gospodarczej, Prawo bankowe i Ustawa o łączeniu banków – we współpracy z Komisją Kodyfikacyjną w zakresie reformy Prawa Cywilnego, Ministerstwem Finansów, Ministerstwem Sprawiedliwości, Ministerstwem Gospodarki i Sejmem.

Specjalizuje się w: prawie cywilnym (zobowiązania umowne), prawo spółek i prawo prywatne międzynarodowe.

Arbiter Sądu Arbitrażowego przy Polskiej Izbie Handlowej, Sądu Arbitrażowego przy Stowarzyszeniu Banków Polskich i Sądu Arbitrażowego przy Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach.

Działalność wykonywana przez powołanych Członków Rady Nadzorczej nie będzie konkurencyjna w stosunku do działalności ING Banku Śląskiego S.A.
Nie figurują również w rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.

Ponadto, na pierwszym posiedzeniu Rady Nadzorczej, które odbyło się bezpośrednio po obradach ZWZA, Rada Nadzorcza określiła swoją organizację wewnętrzną. I tak,

Przewodniczącą Rady Nadzorczej i jednocześnie Przewodniczącą Komitetu ds. Compliance i Wynagrodzeń została pani Anna Fornalczyk

Sekretarzem Rady Nadzorczej został pan Wojciech Popiołek,

Przewodniczącym Komitetu Audytorskiego został pan Mirosław Kośmider.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)






2006-04-27 Report No. 14/2006: Changes to the Composition of the
Supervisory BoardThe General Shareholders Meeting of ING Bank
Śląski S.A. acknowledged on 27 April 2006 the resignation tendered by:
Mr. Andrzej Wróblewski who resigned from his capacity as Chairman of the
Supervisory Board; Mr. Jerzy Rokita from his capacity as Secretary of
the Supervisory Board, and Messrs. Lech Węclewski and Hans van der
Noordaa who held the functions of Supervisory Board Members. At the same
time, the following individuals were appointed to the Supervisory Board:
Ralph Hamers, Jerzy Hausner, Mirosław Kośmider and Wojciech Popiołek.



RALPH HAMERS


Education:


Tilburg University, NetherlandsMasters of Science in Business
Econometrics / Operations ResearchNetherlands Institute for Banking:
Several modulesAmsterdam Institute of Finance: Advanced Corporate
FinanceABN Amro Bank: a 5 month International Corporate Banking
CourseOxford University: Economics of Power FinanceING Barings:
Trade Finance & Emerging Markets, Marketing & Selling Financial
Services, Management Skills for Bankers, Credit Structuring and Problem
LoansINSEAD: a 4 week InterAlpha Banking ProgrammeING Business
School: ING Group International Business Course, IT Competence Programme,
Art of Insurance


Professional experience:


04.2005 – present ING Bank NetherlandChief Executive Officer


04. 2002 to 04.2005 ING Bank NetherlandsMember of Board of Directors
in charge of branch network and risk management


07.2001 to 04.2002 ING Romania & Yugoslavia CEO and Chairman Country
Management Council


08. 1999 to 07.2001 ING Barings, RomaniaGeneral Manager, Managing
DirectorMember Country Management Council


12.1997 to 07. 1999 ING Barings AmsterdamGlobal Risk Management,
DirectorDeputy General Manager Global Lending Risk Management


04.1995 to 11.1997 ING Barings, AmsterdamProject, Trade & Structured
Finance, DirectorManager Media Finance Group


11. 1991 to 03.1995 ING (Barings), AmsterdamGlobal Clients Division
/ Project, Trade & Structured FinanceSenior Account Manager
Structured Finance


11.1989 to 10.1991 (ABN) Amro Bank, AmsterdamSpecial Industries Group
Management-trainee / Account Manager Project Finance


01.1989 to 06.1989 Dunwoody & Company, Chartered Accountants, Thunder
Bay, Canada


01.1988 to 07.1988 General Motors, Antwerp, BelgiumLogistics
Management


08.1987 to 12.1988 Tilburg University, NetherlandsResearch Assistant


JERZY HAUSNER


Education:


1994 Professor of Economics


1988 Habilitated Doctor (Economics), Cracow University of Economics


1980 Ph.D. (Economics), Cracow University of Economics


1972 M.A. (Economics), Cracow University of Economics


Academic Appointments:


1994- Professor, Cracow University of Economics


1993- Head of the Department of Public Economy and Administration,
Cracow University of Economics


1988-1994 Associate Professor, Cracow University of Economics


1980-1988 Assistant Professor, Cracow University of Economics


1972-1980 Assistant, Cracow University of Economics


Professional experience:


2005 Chancellery of the Prime Minister, Voluntary Adviser of the Prime
Minister for National Development Plan


2004-2005 Ministry of Economy and Labour, Minister


2003-2005 Council of Ministers, Deputy Prime Minister


2003-2004 Ministry of Economy, Labour and Social Policy, Minister


2001-2003 Ministry of Labour and Social Policy, Minister


1997 Chancellery of the Prime Minister, Undersecretary of State,
Plenipotentiary of Government for Reform of Social Security


1994-1996 Council of Ministers Office, Chief of Advisors for the Deputy
Prime Minister


1986-1989 KK PZPR, Secretary for Science


Professional service:


1991-1997 European Association for Evolutionary Political Economy -
member of the Steering Committee


1993-1997 Head of the Office of the University Council for Economic and
Management Educational Transfer (UCEMET)


1994-2003 Co-editor of “EMERGO. Journal of Transforming Economies and
Societies”


1995-1997 Member of the Scientific Board of Statistic and Economic
Research National Statistic Office/ Polish Academy of Sciences


1995-1997 Director of the Secretariat of Task Force for Regional
Development in Poland


1996-1997 Director of the Secretariat of Task Force for Structural
Policy in Poland


1996- Member of Economic Adviser Team of President of the Republic of
Poland


1996- Member of Committee for Space Economy and Regional Planning,
Polish Academy of Sciences


1996- Review of International Political Economy (RIPE) Member of
International Editorial Board


1997-2001 Chairman of the Program Board, Małopolska School of Public
Administration,


2005- Cracow University of Economic


1998-2001 Member of Supervisory Board Pension Society
Nationale-Nederlanden


1998- Member of the International Advisory Board University of Durham
International Centre for Regional Regeneration and Development Studies


1999- Academic Advisory Board, Collegium Budapest


2000- Member of National Board of Regional Policy


2001 Member of Supervisory Board ComArch S.A.


2001-2005 Member of Parliament, Sejm of the Republic of Poland


2002-2005 President of Kuźnica Foundation


2002- Member of Editorial Board ”Human Resource Management”


2003- Member of Program Board, International Cultural Centre


MIROSŁAW KOŚMIDER


Education:


1980 – 1985 Cracow University of Economics, Faculty of Industry
Economics,


1987 –1988 Cracow University of Economics, Post-graduate Programme in
Accounting,


1990 – 1991 Polish-American Business School organized by the Cracow
Industrial Society (Economics, Management, Finance and Accounting),


1991 – 1994 Course in Finance, Accounting and Auditing offered by
Bristol Business Consortium,Trainings and conferences organized by:
University in Manchester; London Business School.


03.1999 Certified Statutory Auditor


Professional experience:


2002 - present


11. 2005 - present Chairman of National Supervisory Committee of
National Chamber of Statutory Auditors


Expert of Ministry of Finance to assist in the process of setting-up the
public oversight system for statutory auditors and audit firms.
Invited as an expert to the European Group of Auditors’ Oversight Bodies
(EGAOB) – a new body established by the European Commission.


06. 2002 – 11.2005 Secretary of the National Supervisory Committee of
National Chamber of Statutory Auditors


08. 2002 – present PRO AUDIT Kancelaria Biegłych Rewidentów Spółka z o.o.



President of the Management Board


Certified Statutory Auditor (full oversight of the audit- and advisory
work of theCompany)


1994 – 2002 Deloitte & Touche


1995 – 2002 Director in charge of Cracow Office;
Responsibilities: administration of the office,regional development
of the practice, sales and marketing,Accounting and Audit
development and supervision.


1990 – 1994 “Prodcor” Project Development and Industrial Service
Corporation Sp. z o.o., CracowFinance and Accounting Director.


1985 – 1990 “Naftobudowa” Przedsiębiorstwo Inwestycyjno – Remontowe
Przemysłu Chemicznego, CracowManager of Accounting and Finance
Department in the Foreign Trade Office,


Accountant and Financier in Naftobudowa office in Ratingen, Germany and
in Baghdad, Iraq.


WOJCIECH POPIOŁEK


1972 Graduated from the Faculty of Law and Administration at the
University of Silesia in Katowice


Professional experience:


Since 1972, employed in the same Faculty – first as a lecturer, and
afterwards as a senior lecturer and professor.


Professor of the University of Silesia in Katowice in the Chair of Civil
Law and Private International Law; legal counsel.Partner of
Kancelaria Prawnicza Popiołek, Adwokaci i Doradcy, Kancelaria Adwokatów
i Radców Prawnych, Spółka Komandytowa (Popiołek, Advocates and Legal
Counsels, Office of Advocates & Legal Counsels, Limited Partnership)


Miscellaneous:


Member of Editorial Boards of the following journals: „Rejent”
(‘Notary’), "Problemy Prawne Handlu Zagranicznego" (‘Legal Problems of
Foreign Trade’) and "Przegląd Prawa Handlowego" (‘Review of Commercial
Law’).


Co-author of Comments to the Civil Code (C.H. Beck), Polish Commercial
Companies Code (C.H. Beck, Legal Publisher), Vienna Convention on the
International Sale of Goods (Zakamycze).


Author of several monographs, numerous scientific papers, publications
and published abstracts.


Participated in many legislative projects, including: Polish Commercial
Companies Code, Law on Free Economic Activity, Banking Law, and Bank
Merger Law – in cooperation with the Codifying Commission for the reform
of the Civil Law; Ministry of Finance; Ministry of Justice; Ministry of
Economy and the Sejm (Parliament).


Specialized in: civil law (contractual obligations), companies law and
private international law.


Arbiter of the Court of Arbitration at the Polish Economic Chamber, the
Arbitration Court at the Polish Banks Association and the Court of
Arbitration at the Regional Economic Chamber in Katowice.


Business activity conducted by the newly appointed members of the
Supervisory Board is not competitive with the business of ING Bank
Śląski S.A.


The new members are not listed in the Register of Insolvent Debtors
maintained under the National Court Register Act of 20 August 1997.


Furthermore, during its first meeting, which took place immediately
after the General Shareholders Meeting, the Supervisory Board
established its structure as follows:


Ms. Anna Fornalczyk became the Chairwoman of the Supervisory Board and
at the same time the Chairwoman of the Compliance and Remuneration
Committee,Mr. Wojciech Popiołek was selected the Secretary of the
Supervisory Board,Mr. Mirosław Kośmider became the Chairman of the
Audit Committee.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2006-04-27 Brunon Bartkiewicz Prezes Zarządu Banku

Cena akcji Ingbsk

Cena akcji Ingbsk w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Ingbsk aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Ingbsk.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama