Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Gaming Factory S.A.: Aktualizacja strategii na lata 2023 - 2024 (2022-11-30)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB-W 17:Aktualizacja strategii na lata 2023 - 2024

Firma: GAMING FACTORY SPÓŁKA AKCYJNA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

Spis załączników:
  1. Strategia 2023-2024.pdf Gaming Factory S.A. - Strategia 2023 - 2024

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr 17 / 2022
Data sporządzenia: 2022-11-30
Skrócona nazwa emitenta
GAMING FACTORY S.A.
Temat
Aktualizacja strategii na lata 2023 - 2024
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd Gaming Factory S.A. („Emitent”, „Spółka”) informuje o przyjęciu w dniu 29 listopada 2022 roku aktualizacji założeń do strategii rozwoju Grupy Gaming Factory na lata 2023 – 2024.

Założenia strategiczne dotyczące kierunków rozwoju Grupy Emitenta pozostają niezmienne, a w ramach aktualizacji jej celów strategicznych w okresie 2023 – 2024 Spółka zakłada:
- poprawę wyników finansowych,
- dalszą budowę pozycji wydawcy gier niezależnych,
- wydawanie kolejnych produkcji na różne platformy i w nowych dla nas gatunkach
- dalszy rozwój własnego studia i zespołu QA,
- rozpoczęcie prac nad tytułami przeznaczonymi do wydania w kolejnych okresach,
- bliską współpracę z wybranymi studiami,
- budowę jej wizerunku wśród Inwestorów, Graczy i Studiów deweloperskich.

Ww. cele Spółka zamierza osiągnąć poprzez:
- koncentracje na najlepiej rokujących projektach, wstrzymanie produkcji z mniejszym potencjałem,
- utrzymanie jakości produkcji,
- wydanie ok. 8 gier w 2 lata,
- dalszy rozwój licencji Electrician Simulator,
- wydanie najważniejszych gier na wszystkie konsole (Castle Flipper, Bakery Simulator, Electrician Simulator),
- poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji i zaistnienie na nowych rynkach,
- rekrutacje doświadczonych osób,
- udział w eventach i targach branżowych, aktywne poszukiwanie nowych zespołów,
- współpracę ze społecznością graczy,
- poszukiwanie producentów i nowych tytułów do wydania,
- krótkie, intensywne kampanie marketingowe.

Podstawowym obszarem działalności Emitenta jest wydawnictwo dla niezależnych studiów gamingowych. Spółka rozwija swoje studio produkcyjne, które pracuje nad pierwszym tytułem, a także szuka nowych obszarów działalności, tj. gry VR czy NFT. Aktualizacja ww. celów strategicznych wynika m.in. z rewizji planów wydawniczych i produkcyjnych Spółki oraz rozbudowy aktualnych obszarów jej działalności. Pełna treść zaktualizowanej strategii w formie prezentacji stanowi załącznik do niniejszego raportu.
Załączniki
Plik Opis
Strategia 2023-2024.pdf
Strategia 2023-2024.pdf
Gaming Factory S.A. - Strategia 2023 - 2024

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2022-11-30 Mateusz Adamkiewicz Prezes Zarządu Mateusz Adamkiewicz

Cena akcji Gamfactor

Cena akcji Gamfactor w momencie publikacji komunikatu to 5.8 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Gamfactor aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Gamfactor.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Komunikaty ESPI

Komunikaty ESPI

ESPI - Komunikaty spółek


Reklama