Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Frozen Way S.A.: Informacja produktowa: popremierowy raport sprzedażowy gry Hairdresser Simulator w wersji na komputery osobiste (2024-03-09)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB_ASO 4:Popremierowy raport sprzedażowy dotyczący gry „Hairdresser Simulator” w wersji na komputery osobiste

Firma: Frozen Way Spółka Akcyjna
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr 4 / 2024
Data sporządzenia: 2024-03-09
Skrócona nazwa emitenta
Frozen Way S.A.
Temat
Popremierowy raport sprzedażowy dotyczący gry „Hairdresser Simulator” w wersji na komputery osobiste
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd spółki Frozen Way S.A. z siedzibą w Krakowie (dalej: Emitent) niniejszym informuje, że gra wideo pod tytułem „Hairdresser Simulator” w wersji na komputery osobiste (dalej: Gra) miała swoją premierę w sklepach cyfrowej dystrybucji gier Steam i Genba Digital Limited (dalej: Platformy) w dniu 6 marca 2024 roku o godzinie 15:00.

Łączne koszty produkcji, testów, lokalizacji i marketingu Gry poniesione przez Emitenta do premiery nie przekroczyły 380 tys. PLN. Gra została wydana na koncie wydawniczym Emitenta.

Gra zajmowała maksymalnie sześćdziesiąte pierwsze miejsce w klasyfikacji sprzedaży Steam Global Bestseller. Lista życzeń Steam Outstanding Gry na dzień przed premierą wynosiła 82,5 tys. sztuk.

W okresie 72 godzin od premiery:
1. Sprzedaż Gry na Platformach: 5,0 tys. sztuk brutto (przed uwzględnieniem zwrotów), w tym:
- bezpakietowo na platformie Steam - 2,3 tys. sztuk brutto;
- w pakiecie z grą „House Flipper” - 1,1 tys. sztuk brutto;
- w pakiecie z grą „Builder Simulator” - 0,7 tys. sztuk brutto;
- w pakiecie z grą „House Flipper 2” - 0,5 tys. sztuk brutto;
- na platformie Genba Digital Limited - 0,4 tys. sztuk brutto.
2. Przychody brutto (przed uwzględnieniem podatków, prowizji Platform i zwrotów) ze sprzedaży Gry na Platformach: 77,5 tys. USD.
3. Ocena graczy na platformie Steam: 42% oparta na 156 recenzjach.
4. Liczba zakupów z listy życzeń: 3,6 tys. sztuk (4,4%).
5. Liczba refundacji Gry na platformie Steam: 0,9 tys. sztuk.
6. Podział sprzedaży Steam na kraje w ujęciu ilościowym:
- Stany Zjednoczone - 27%;
- Niemcy - 14%;
- Wielka Brytania - 10%;
- Chiny - 8%;
- Francja - 5%;
- Kanada - 3%;
- Australia - 3%;
- Turcja - 3%;
- Polska - 2%;
- Królestwo Niderlandów - 2%;
- Pozostałe kraje - 23%.

Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Emitenta notowanych w alternatywnym systemie obrotu.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2024-03-09 Mateusz Furmanik Wiceprezes Zarządu

Cena akcji Frozenway

Cena akcji Frozenway w momencie publikacji komunikatu to 53.98 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Frozenway aktualnie.

Reklama

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Frozenway.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama