Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Apator S.A.: Strategia Grupy na lata 2011-2013 (2010-10-05)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 41:Strategia Grupy Apator na lata 2011-2013.

Firma: APATOR SA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO









Raport bieżący nr 41 / 2010





Data sporządzenia: 2010-10-05
Skrócona nazwa emitenta
APATOR
Temat
Strategia Grupy Apator na lata 2011-2013.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
Treść raportu:
Zarząd Apator SA przekazuje do publicznej wiadomości strategię Grupy Apator na lata 2011 - 2013, opracowaną z zachowaniem realizacji wizji i misji Grupy Apator.

Aspiracją Grupy Apator jest bycie liderem w segmencie aparatury łącznikowej i pomiarowej na rynku krajowym jak i na kluczowych rynkach zagranicznych.

W perspektywie najbliższych 3 lat Grupa Apator skoncentruje się na następujących strategicznych filarach:
1. Ekspansja geograficzna - kluczowe rynki dla Grupy Apator obejmujące Europę Środkową i Wschodnią, Rosję oraz kraje bałkańskie zostaną poszerzone o Niemcy, Benelux, Wielką Brytanię i Irlandię.
2. Rynek krajowy - zdobywanie nowych obszarów i sektorów.
3. Rozwój nowoczesnych produktów i usług - w zakresie wytwarzania aparatury łącznikowej Grupa Apator stanie się wiodącym europejskim specjalistą, natomiast w segmencie aparatury pomiarowej zostanie multiintegratorem dostarczającym innowacyjne systemy opomiarowania i odczytu zużycia energii elektrycznej, wody, ciepła i gazu.
4. Realizacja polityki jednej silnej marki firmowej "Apator".


Strategiczne cele Grupy Apator do uzyskania w 2013 r. kształtują się następująco:

a) w segmencie pomiarowym:
- być w pierwszej czwórce dostawców aparatury pomiarowej w strategicznym regionie geograficznym,
- osiągnąć i utrzymać pozycję lidera w Polsce na rynku inteligentnych liczników i systemów w każdym z mediów,
- uzyskać przychody ze sprzedaży na poziomie 370 - 450 mln zł przy EBITDA 20 – 25%,
- uzyskać 50% przychodów z eksportu,
- uzyskać silną pozycję marki Apator na strategicznych rynkach zagranicznych,
- zapewniać wysoką jakość wyrobów - poziom poniżej 0,5% reklamacji w skali rocznej dla liczników i systemów wszystkich mediów.

b) w segmencie łącznikowym:
- być w pierwszej trójce dostawców aparatury łącznikowej w strategicznym regionie geograficznym,
- utrzymać pozycję lidera na rynku aparatury łącznikowej w Polsce,
- uzyskać przychody ze sprzedaży na poziomie 150 - 160 mln zł przy EBITDA 20 - 25%,
- uzyskać 25% przychodów z eksportu,
- uzyskać silną pozycję marki Apator na strategicznych rynkach zagranicznych,
- zapewniać wysoką jakość wyrobów - poziom poniżej 0,1% reklamacji w skali rocznej.

Strategia uwzględnia wyłącznie wzrost organiczny Grupy Apator, natomiast nie obejmuje potencjalnych akwizycji.


Przekazana w niniejszym raporcie bieżącym strategia Grupy Apator nie jest prognozą wyników finansowych spółki publicznej w rozumieniu §5 ust. 1 pkt 25 Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)






PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2010-10-05 Janusz Niedźwiecki Prezes Zarządu

Cena akcji Apator

Cena akcji Apator w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Apator aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Apator.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama