Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Altus S.A.: Powołanie członka Zarządu (2016-10-13)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 70:Powołanie Członka Zarządu ALTUS TFI S.A.

Firma: ALTUS TOWARZYSTWO FUNDUSZY INWESTYCYJNYCH S.A.
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr 70 / 2016
Data sporządzenia: 2016-10-13
Skrócona nazwa emitenta
ALTUS TFI S.A.
Temat
Powołanie Członka Zarządu ALTUS TFI S.A.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
ALTUS Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. (dalej „Spółka”) informuje, że w dniu 13 października 2016 r. Rada Nadzorcza Spółki podjęła uchwałę w przedmiocie powołania z dniem 13 października 2016 r. Pana Andrzeja Ladko do pełnienia funkcji Członka Zarządu Spółki w ramach aktualnej kadencji.

Pan Andrzej Ladko posiada wykształcenie wyższe. W roku 1987 obronił tytuł magistra na Wydziału Handlu Zagranicznego w Szkole Głównej Planowania i Statystyki w Warszawie.

Doświadczenie zawodowe:

2010- 2016
Bank Gospodarstwa Krajowego
• Wiceprezes Zarządu Banku odpowiedzialny za obszar finansów i inwestycji (od września 2013 roku) a w okresie przejściowym (luty 2014-luty 2015) także za obszar operacji Banku
• Wiceprezes Zarządu Banku odpowiedzialny za obszar ryzyka (od listopada 2010 do września 2013) i finansów (od września 2011) oraz za projekt Nowy Model Operacyjny Banku (od maja 2011 do września 2013 roku)
• Doradca Prezesa Zarządu ds. Projektów Strategicznych (od 15 sierpnia do 3 listopada 2010)

2009-2010 PKO TFI SA

• Doradca Zarządu, Szef Projektu, Pełnomocnik Zarządu - wsparcie w tworzeniu koncepcji przejęcia zarządzania aktywami przez PKO TFI SA, prowadzenie projektu przejęcia zarządzania aktywami przez PKO TFI SA od Credit Suisse Asset Management SA.,

2008 - 2009 Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie SA i Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A.

• Dyrektor Zarządzający ds. Finansow w Grupie PZU odpowiedzialny za inwestycje, sprawozdawczość, windykację, kontroling.

2005 - 2008 PZU Asset Management S.A.

• p/o Prezesa PZU Asset Management SA (lipiec-październik 2005), Prezes PZU Asset Management SA (od października 2005 do września 2008) odpowiedzialny za przygotowanie i przejęcia zarządzania aktywami od PZU SA, PZU Życie SA oraz TFI PZU SA; w strukturze firmy nadzorował komórki wsparcia (back office), zarządzanie ryzykiem oraz audyt,

2001 - 2005 Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie SA i Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A.

• Skarbnik Spółki/Dyrektor Biura Skarbnika odpowiedzialny za zarządzanie płynnością, zarządzanie strukturą aktywów i pasywów Spółek ubezpieczeniowych z Grupy PZU, zarządzanie ryzykiem inwestycyjnym w Spółkach ubezpieczeniowych z Grupy PZU oraz przygotowaniem wyodrębnienia działalności inwestycyjnej Grupy PZU w PZU Asset Management SA

1987- 2001 Bank Handlowy w Warszawie S.A.

• 1987-1991 dealer w Wydziale Arbitraży w Departamencie Gospodarki Pieniężnej (transakcje na rynku pieniężnym – lokaty, depozyty, certyfikaty depozytowe),
• 1991-1994 z-ca Naczelnika Wydziału Operacji Rynkowych w Departmencie Gospodarki Pieniężnej (organizacja krajowego rynku pieniężnego - lokaty, depozyty, bony skarbowe i walutowego),
• 1995-1996 Naczelnik Wydziału Operacji Klientowskich w Departamencie Gospodarki Pieniężnej (organizacja obsługi klientów w zakresie transakcji walutowych i depozytowych, organizacja obsługi klientow zagranicznych na krajowym rynku papierów wartościowych i krajowym rynku walutowym, rozpoczęcie i zakończenie projektu ogólnobankowego systemu AutoDealing służącego do zawierania transakcji walutowych i do monitorowania pozycji wymiany banku),
• 1996-1997 Naczelnik Wydziału Operacji Rynkowych w Departamencie Gospodarki Pieniężnej (organizacja komórki zajmującej się transakcjami na rynku pieniężnym i walutowym, wprowadzenie pierwszych instrumentów pochodnych),
• 1998-2000 (luty) – Dyrektor Centrum Operacji Pieniężnych (COP) odpowiedzilany za organizację komórek rynkowych i komórki klientowskiej (wprowadzenie palety transakcji pochodnych, implementacja systemu zarządzania ryzykiem – Kondor+), od 1 stycznia 1999 roku w skład COP wszedł dealing room w oddziale Banku w Londynie.
• 1999 – Leader grupy integracyjnej Treasury przy fuzji Banku Handlowego w Warszawie S.A. z BRE Bankiem S.A.
• 2000 (luty) – 2001 (luty) – Dyrektor Depatamentu Skarbu (DS) odpowiedzialny za zarządzanie ryzykiem plynnosci i stopy procentowej w Banku oraz za organizację funkcji middlle office w Banku.
• 2000 – 2001 (marzec) - Leader grupy integracyjnej Treasury przy integracji Banku Handlowego w Warszawie S.A. z Citibank (Poland) S.A.
• 2001 (marzec) – 2001 (lipiec) – Szef Pionu Skarbu odpowiedzialny za działanie i koordynację wszystkich komórek wchodzących w skład Departamentu Ryzyka i Departamentu Skarbu.

Sprawowane przez pana Andrzeja Ladko w ciągu ostatnich 5 lat funkcje w organach administracyjnych,
zarządzających lub nadzorczych spółek:

2010- 2016 BEST TFI SA

• Członek Rady Nadzorczej BEST TFI SA
2011-2015 Krajowy Fundusz Kapitałowy SA
• Członek Rady Nadzorczej a od 2013 roku Przewodniczący Rady Nadzorczej
2015 Węglokoks SA
• Członek Rady Nadzorczej
2015-2016 Giełda Papierów Wartościowych
• Członek Rady Giełdy

Sprawowane przez pana Andrzeja Ladko w ciągu ostatnich 5 lat funkcje w innych organach kontrolnych i ciałach doradczych.

2015- obecnie Fundacja CASE
• Członek Komitetu Inwestycyjnego


Zgodnie ze złożonym przez Pana Andrzeja Ladko oświadczeniem, Pan Andrzej Ladko nie wykonuje innej działalności poza przedsiębiorstwem Spółki, w tym w szczególności nie wykonuje działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Spółki, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek organu oraz nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych.

Podstawa prawna obowiązku informacyjnego: § 5 ust. 1 pkt 22 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2016-10-13 Krzysztof Mazurek
Członek Zarządu
2016-10-13 Andrzej Zydorowicz Członek Zarządu

Cena akcji Altus

Cena akcji Altus w momencie publikacji komunikatu to 15.0 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Altus aktualnie.

Reklama

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Altus.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama