Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Satis Group S.A.: Raport miesięczny za grudzień 2010 r. (2011-01-14)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 2/2011:Raport miesięczny za grudzień 2010 r.

Firma: GRUPA ADV SPÓŁKA AKCYJNA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ


Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy z dnia 31 marca 2010 r. Zarząd Grupy ADV S.A. przekazuje raport miesięczny za grudzień 2010 r.:
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.
W kontekście jednego z obszarów działalności emitenta - komunikacji cyfrowej - istotną informacją jest ta, iż najnowsze wyniki badania IAB AdEx wskazują na rekordowy, 24% wzrost wydatków na reklamę online w trzecim kwartale 2010 r. w porównaniu z rokiem ubiegłym.
Analiza porównawcza wydatków w trzecim kwartale roku przeprowadzona przez IAB AdEx potwierdza tendencję wzrostową wartości rynku reklamy internetowej. W stosunku do tego samego okresu zeszłego roku (296 milionów zł) przyrost ten wynosi niemal jedną czwartą, zamykając się kwotą 368 milionów złotych. Kwota ta w stosunku do drugiego kwartału 2010 jest o 9% mniejsza.
Biorąc pod uwagę udziały podstawowych typów reklam internetowych, najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna z 44% udziałem w rynku, choć w stosunku do trzeciego kwartału ubiegłego roku zanotowała spadek o 3 punkty procentowe na rzecz marketingu w wyszukiwarkach - SEM (30%), oraz e-mail (7%), które zanotowały wzrosty.
Biorąc pod uwagę inne klasyfikacje reklam internetowych, nieznacznie spadły udziały reklamy efektywnościowej (model CPA), natomiast wideo utrzymuje ciągłą tendencję wzrostową. Wydatki na reklamę behawioralną balansują na granicy 1%. Uwzględniając kwoty wydane w głównych segmentach rynku, największy wzrost względem trzeciego kwartału 2009 zanotowała reklama typu SEM (48%), najmniej display (9%).
Finanse, telekomunikacja oraz multimedia to sektory generujące prawie 40% wydatków. Dobra szybko zbywalne, zgrupowane na podstawie powyższej klasyfikacji, stanowią razem jedną ósmą (13%), podczas gdy dobra trwałe ponad dwukrotnie więcej (33%). W porównaniu do trzeciego kwartału 2009 roku struktura wydatków w sektorach produktowych jest zbliżona. Najistotniejsze różnice zanotowały: handel i czas wolny, których udziały spadły o około 5 punktów procentowych.
IAB AdEx jest badaniem cyklicznym służącym do monitoringu wydatków na reklamę internetową. Projekt realizuje IAB Polska wspólnie z PwC od 2007 roku.
Źródło: Mediarun.pl
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
03.12.2010 - RB EBI 82/2010 - Złożenie wniosku o zatwierdzenie Prospektu Emisyjnego
14.12.2010 - RB EBI 83/2010 - Raport miesięczny za listopad 2010 r.
15.12.2010 - RB EBI 84/2010 - Umowa spółki SMT Software z klientem z Kenii
23.12.2010 - RB EBI 85/2010 - Emisja obligacji serii A1
Raporty bieżące w ESPI w grudniu nie były publikowane.
III. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
Do 14 lutego 2011 r. Spółka planuje opublikować raport miesięczny za styczeń.

Data
Imię i Nazwisko
Stanowisko
Podpis
2011-01-14 17:08:43 Monika Skuza PR & Marketing Manager

Cena akcji Satis

Cena akcji Satis w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Satis aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Satis.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama