RB 2/2011:Raport miesięczny za grudzień 2010 r.
Firma: GRUPA ADV SPÓŁKA AKCYJNASpis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy z dnia 31 marca 2010 r. Zarząd Grupy ADV S.A. przekazuje raport miesięczny za grudzień 2010 r.: I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta. W kontekście jednego z obszarów działalności emitenta - komunikacji cyfrowej - istotną informacją jest ta, iż najnowsze wyniki badania IAB AdEx wskazują na rekordowy, 24% wzrost wydatków na reklamę online w trzecim kwartale 2010 r. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Analiza porównawcza wydatków w trzecim kwartale roku przeprowadzona przez IAB AdEx potwierdza tendencję wzrostową wartości rynku reklamy internetowej. W stosunku do tego samego okresu zeszłego roku (296 milionów zł) przyrost ten wynosi niemal jedną czwartą, zamykając się kwotą 368 milionów złotych. Kwota ta w stosunku do drugiego kwartału 2010 jest o 9% mniejsza. Biorąc pod uwagę udziały podstawowych typów reklam internetowych, najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna z 44% udziałem w rynku, choć w stosunku do trzeciego kwartału ubiegłego roku zanotowała spadek o 3 punkty procentowe na rzecz marketingu w wyszukiwarkach - SEM (30%), oraz e-mail (7%), które zanotowały wzrosty. Biorąc pod uwagę inne klasyfikacje reklam internetowych, nieznacznie spadły udziały reklamy efektywnościowej (model CPA), natomiast wideo utrzymuje ciągłą tendencję wzrostową. Wydatki na reklamę behawioralną balansują na granicy 1%. Uwzględniając kwoty wydane w głównych segmentach rynku, największy wzrost względem trzeciego kwartału 2009 zanotowała reklama typu SEM (48%), najmniej display (9%). Finanse, telekomunikacja oraz multimedia to sektory generujące prawie 40% wydatków. Dobra szybko zbywalne, zgrupowane na podstawie powyższej klasyfikacji, stanowią razem jedną ósmą (13%), podczas gdy dobra trwałe ponad dwukrotnie więcej (33%). W porównaniu do trzeciego kwartału 2009 roku struktura wydatków w sektorach produktowych jest zbliżona. Najistotniejsze różnice zanotowały: handel i czas wolny, których udziały spadły o około 5 punktów procentowych. IAB AdEx jest badaniem cyklicznym służącym do monitoringu wydatków na reklamę internetową. Projekt realizuje IAB Polska wspólnie z PwC od 2007 roku. Źródło: Mediarun.pl II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem. 03.12.2010 - RB EBI 82/2010 - Złożenie wniosku o zatwierdzenie Prospektu Emisyjnego 14.12.2010 - RB EBI 83/2010 - Raport miesięczny za listopad 2010 r. 15.12.2010 - RB EBI 84/2010 - Umowa spółki SMT Software z klientem z Kenii 23.12.2010 - RB EBI 85/2010 - Emisja obligacji serii A1 Raporty bieżące w ESPI w grudniu nie były publikowane. III. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego. Do 14 lutego 2011 r. Spółka planuje opublikować raport miesięczny za styczeń. |
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko | Podpis | ||
2011-01-14 17:08:43 | Monika Skuza | PR & Marketing Manager |
Cena akcji Satis
Cena akcji Satis w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Satis aktualnie.
W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Satis.