Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Organic Farma Zdrowia S.A.: Raport miesięczny za luty 2013 r. (2013-03-14)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 5/2013:Raport miesięczny za Luty 2013

Firma: ORGANIC
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy z dnia 31 marca 2010 r. Zarząd Organic Farma Zdrowia S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport za Luty 2013r.:
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.
1. W lutym br. Zarząd podpisał umowę najmu na kolejny lokal pod Delikatesy sieci w Centrum Handlowym Atrium Reduta w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich. Lokal ma powierzchnię 66m2 i jest położny naprzeciwko kas hipermarketu. Otwarcie Delikatesów nastąpiło 2 marca a Delikatesy wykonano zgodnie z obowiązującymi dla całej sieci standardami pod względem architektury, koncepcji, wyposażenia i zatowarowania.
2. Zarząd podjął decyzję o nieprzedłużaniu kończącej się umowy najmu lokalu przy Al. KEN w Warszawie, w związku, z czym nastąpiło zamknięcie Delikatesów sieci tam się mieszczących.
3. Zamknięcie Delikatesów w Al. KEN i otwarcie nowych w Al. Jerozolimskich spowodowało, że ogólna liczba Delikatesów sieci się nie zmieniła i wynosi 22 sklepy stacjonarne plus Delikatesy internetowe ekosfera24.pl.
4. Rozpoczęto proces wdrażania pozyskanego know-how w postaci Strategii Produktowej. Wdrażanie przyjętej Strategii zajmie kilka miesięcy. Podstawowe cele, jakie będą osiągnięte to: maksymalizacja oferty najlepiej rotujących produktów, zwiększenie zadowolenia Klientów poprzez poprawę dostępności i ekspozycji najbardziej poszukiwanych produktów, poprawa zarządzania produktami i półką na szczeblu centralnym i na każdym sklepie, zmniejszenie zapasów magazynowych i strat.
5. Podczas dorocznych, największych targów żywności ekologicznej na świecie BioFach w Norymbergii, zostały nawiązane kontakty handlowe z kolejnymi, najlepszymi europejskimi markami na rynku ekologicznej żywności, kosmetyków i środków higieny, które to marki są w Polsce jeszcze nieobecne bądź nie posiadają odpowiednio dobrej dystrybucji.
II. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
1. Zgodnie z przyjętym harmonogramem, dnia 22 Marca opublikowany zostanie raport roczny jednostkowy za 2012 rok oraz raport roczny skonsolidowany za 2012 rok.
2. Do 14 Kwietnia 2013 roku opublikowany zostanie raport miesięczny za Marzec 2013.
III. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
1. Raporty EBI:
a. 3/2013 - Raport miesięczny za Styczeń 2013 roku - opublikowany dnia 11.02.2013
b. 4/2013 - Jednostkowy i skonsolidowany RAPORT za IV KWARTAŁ 2012 Organic Farma Zdrowia S.A- opublikowany dnia 14.02.2013
2. Raporty ESPI:
Spółka nie publikowała raportów w tym systemie.
IV. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym raportem:
1. W celu kontynuacji rozwoju sieci handlowej, po zamknięciu Delikatesów przy Al. KEN, Zarząd podpisał umowę najmu na kolejny lokal pod Delikatesy sieci w Centrum Handlowym Atrium Reduta w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich. Lokal ma powierzchnię 66m2 i jest położny naprzeciwko kas hipermarketu. Otwarcie Delikatesów nastąpiło 2 marca a Delikatesy wykonano zgodnie z obowiązującymi dla całej sieci standardami pod względem architektury, koncepcji, wyposażenia i zatowarowania.
2. Dążąc do poprawy wielkości sprzedaży i jej rentowności rozpoczęto proces wdrażania pozyskanego know-how w postaci Strategii Produktowej. Wdrażanie przyjętej Strategii zajmie kilka miesięcy. Podstawowe cele, jakie będą osiągnięte to: maksymalizacja oferty najlepiej rotujących produktów, zwiększenie zadowolenia Klientów poprzez poprawę dostępności i ekspozycji najbardziej poszukiwanych produktów, poprawa zarządzania produktami i półką na szczeblu centralnym i na każdym sklepie, zmniejszenie zapasów magazynowych i strat.

Data
Imię i Nazwisko
Stanowisko
Podpis
2013-03-14 17:06:44 Sławomir Chłoń Prezes Zarządu

Cena akcji Organic

Cena akcji Organic w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Organic aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Organic.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Komunikaty EBI

Komunikaty EBI

EBI - Komunikaty ze spółek 


Reklama