Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Milkpol S.A.: Raport miesięczny za luty 2013 r. (2013-03-14)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 5/2013:Raport miesięczny Milkpol SA za luty 2013 roku.

Firma: MILKPOL
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

Zarząd \"Milkpol\" SA z siedzibą w Czarnocinie (\"Spółka\") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc luty 2013 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych \"Milkpol\" SA:
W lutym 2013 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych \"Milkpol\" SA: (1) cena skupu surowca mleczarskiego, wykorzystywanego w produkcji realizowanej przez \"Milkpol\" SA, w lutym 2013 roku zmalała, w porównaniu do okresu analogicznego dla roku 2012, o 4,1%, przy czym ilość skupowanego mleka surowego w stosunku do ilości skupionej w analogicznym okresie roku 2012 zmalała o 3,3%; (2) wartość przychodów Spółki ze sprzedaży w lutym 2013 roku, w porównaniu do okresu analogicznego dla roku 2012, zmalała o 3,9%.
W dniu 14 lutego 2013 roku Spółka opublikowała raport okresowy EBI Nr 4/2013 - Raport kwartalny Milkpol SA za IV kwartał 2012 roku, tj. za okres od dnia 1 października 2012 roku do dnia 31 grudnia 2012 roku, przedstawiający dane i wyniki finansowe Spółki za wskazany okres wraz z danymi narastająco za okres od 1 stycznia 2012 roku do 31 grudnia 2012 roku i danymi porównywalnymi za analogiczne okresy 2012 roku, co może mieć wpływ na rynkową wycenę akcji Spółki.
W miesiącu lutym 2013 roku Spółka przeprowadziła kampanię reklamową w prasie lokalnej, ogólnopolskiej prasie branżowej, a także w Radiu \"Złote Przeboje\", promującą markę \"Czarnocin\" oraz nowy produkt pod nazwą handlową \"Gusto PREMIUM\" - ser twarogowy w plasterkach w posypce smakowej (wprowadzony do sprzedaży w styczniu 2013 roku). Ponadto, w lutym 2013 roku na terenie Łodzi został otwarty pierwszy sklep patronacki, w którym można nabyć cały asortyment produktów Spółki. Przedmiotowe działania marketingowe związane są z realizacją strategii rozwoju Spółki mającej na celu zwiększenie wielkości oraz zasięgu sprzedaży wyrobów Spółki i mogą mieć wpływ na wyniki finansowe uzyskiwane przez Spółkę.
Poza wyżej wymienionymi, w okresie sprawozdawczym nie wystąpiły inne zdarzenia i tendencje w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogłyby mieć wpływ na kondycję finansową oraz wyniki finansowe Spółki.
II. Zestawienie istotnych wydarzeń korporacyjnych dotyczących Spółki, mających miejsce w miesiącu sprawozdawczym:
W lutym 2013 roku nie wystąpiły wydarzenia korporacyjne dotyczące Spółki.
III. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym (tj. w lutym 2013 roku) Spółka opublikowała, za pośrednictwem systemu EBI, dwa raporty EBI:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 3/2013 z dnia 13 lutego 2013 roku, Raport miesięczny Milkpol SA za styczeń 2013 roku,
(2) Raport Okresowy EBI Nr 4/2013 z dnia 14 lutego 2013 roku, Raport kwartalny Milkpol SA za IV kwartał 2012 roku.
W okresie sprawozdawczym (tj. w lutym 2013 roku) Spółka nie opublikowała, za pośrednictwem systemu ESPI, żadnego raportu ESPI.
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.milkpol.com.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl.
IV. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W lutym 2013 roku nie były realizowane plany wykorzystania środków pochodzących z emisji akcji Spółki.
V. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca marca 2012 roku miały miejsce wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów.
Podstawa prawna: Pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA z dnia 31 marca 2010 roku - \"Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect\".

Data
Imię i Nazwisko
Stanowisko
Podpis
2013-03-14 08:33:45 Aleksandra Świerczyńska Wiceprezes Zarządu
2013-03-14 08:33:45 Magdalena Gałwa Członek Zarządu

Cena akcji Milkpol

Cena akcji Milkpol w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Milkpol aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Milkpol.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Komunikaty EBI

Komunikaty EBI

EBI - Komunikaty ze spółek 


Reklama