Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Lokaty Budowlane S.A.: Raport miesięczny za lipiec 2009 r. (2009-08-14)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 56:Raport miesięczny - lipiec 2009

Firma: FABRDIET
Spis treści:
1. Raport Bieżący
2. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

Raport Bieżący
FABRDIET
numer: 56/2009
2009-08-14 15:16:46
Raport miesięczny - lipiec 2009

Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy z dnia
31 października 2008r. Zarząd Fabryka Diet SA przekazuje miesięczny raport dotyczący:
1) - istotnych zdarzeń w otoczeniu rynkowym Emitenta - lipiec 2009r.;
2) - raportów bieżących opublikowanych w lipcu 2009r.;
3) - informacji na temat celów emisji, jeżeli ich realizacja nastąpiła w lipcu;
4) - wydarzeń, które wystąpiły w miesiącu sierpniu oraz mają wystąpić we wrześniu.
Ad. 1).
W otoczeniu rynkowym Emitenta nie miały miejsca istotne zdarzenia.
Ad. 2).
Lista raportów opublikowanych w lipcu 2009r.
RB 41/2009 - Komunikat KDPW SA w sprawie rejestracji akcji serii D
RB 42/2009 - Złożenie Wniosku o wyznaczenie pierwszego dnia notowania PDA serii D
RB 43/2009 - Umowa z Teleaudio Sp. z o.o.
RB 44/2009 - Wyznaczenie pierwszego dnia notowań praw do akcji serii D
RB 45/2009 - Uchwała WZ Venture Incubator S.A. w sprawie realizacji procesu odwrotnego przejęcia
RB 46/2009 - Złożenie wniosku o dofinansowanie w ramach działania 8.1 przez wygrajkonkurs.pl
RB 47/2009 - Raport miesięczny - czerwiec 2009
RB 48/2009 - Umowa obsługi reklamowej strony www.dietydiety.pl
RB 49/2009 - Istotne zmiany w procesie odwrotnego przejęcia
RB 50/2009 - Dokończenie obrad WZA zwołanego na dzień 29.06.2009r.
RB 51/2009 - Raiffeisen-Leasing Polska S.A. - wezwanie do rozliczenia umowy leasingu
Ad. 3).
Spółka zrealizowała następujące cele, które przedstawione zostały w Dokumencie Informacyjnym opublikowanym w dniu 18 maja 2009 roku;
- budowa znajomości marki "Fabryka Diet" jako najważniejszego znaku na rynku towarów i usług związanych z dietą, prawidłowym odżywianiem oraz zdrowym trybem życia;
- budowa oferty towarów i usług o najwyższej jakości, sprawdzonych i polecanych przez specjalistów Emitenta;
- realizacja procesu restrukturyzacji oraz odwrotnego przejęcia Spółki przez Osiedle Poniatowskie Sp. z o.o;
- realizacja strategii marketingowo-medialnej Spółki.
Ad. 4).
W sierpniu br. Fabryka Diet S.A.:
- otrzymała od spółki zależnej wygrajkonkurs sp. z o.o. informację o ocenie formalnej wniosku o dofinansowanie złożonego w ramach programu Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.1 Wspieranie działalności;
- zawarła umowę pożyczki z Panem Markiem Kwiatkowskim wynikającą z postanowienia podpisanego w dniu 28 lipca 209 roku listu intencyjnego - RB EBI 54/2009;
- otrzymała informację o wykupie przedmiotu leasingu przez firmę Osiedle Poniatowskie
Sp. z o.o. - RB EBI 55/2009;
- przeprowadziła konkurs sms-owy "Madonna";
- uruchomiła na portalu dietydiety.pl sms-owy dział horoskopy prowadzony we współpracy
z Teleaudio Sp. z o.o.
W ramach współpracy nawiązanej z MAYFLY Sp. z o.o., Fabryka Diet S.A. objęła patronatem medialnym wydawanie filmów instruktażowych w zakresie fitnessu. Premierę pierwszego wydarzenia zaplanowano na 14 sierpnia 2009 roku. Dopełnieniem promocji tego przedsięwzięcia będzie zorganizowanie przez Spółkę konkursu dla użytkowników portalu fabrykadiet.pl
W sierpniu Spółka planuje przeprowadzenie dwóch konkursów sms-owych:
- Andrea Bocelli
- First Class
Również w sierpniu Fabryka Diet S.A. planuje zwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy, którego porządek będzie obejmował działania związane z realizacją procesu odwrotnego przejęcia.
We wrześniu 2009 r. Spółka planuje m. in.:
- przeprowadzenie trzech konkursów sms-owych;
- zlecenie przeprowadzenia badania opinii publicznej w zakresie zdrowego stylu życia dla portalu dietydiety.pl. Badanie realizowane będzie przez międzynarodową grupę badawczą TNS OBOP w ramach metody omnimas. Jest to badanie typu omnibusowego, prowadzone przez firmy wchodzące w skład grupy TNS.
- podjęcie współpracy z firmą Makroconcert w zakresie wydarzeń kulturalnych, które będą miały miejsce w 2009 roku oraz agencją eventową Sound of Music w zakresie uczestnictwa Spółki w przedsięwzięciu Women`s Day zaplanowanym na październik 2009 w Warszawie.
Podstawa prawna: Załącznik nr 1 do Uchwały nr 795/2008 Zarządu Giełdy z dnia 31 października 2008 r., pkt. 16

Data
Imię i Nazwisko
Stanowisko
Podpis
2009-08-14 15:16:46 Monika Rola Prezes Zarządu

Cena akcji Lokatybud

Cena akcji Lokatybud w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Lokatybud aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Lokatybud.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama