Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Hurtimex S.A.: Zawarcie umów franczyzowych i otwarcie nowych sklepów (2015-03-18)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 6/2015:Informacja o zawarciu nowych umów franczyzowych i otwarciach nowych sklepów

Firma: HURTIMEX SA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

Zarząd Hurtimex SA ("Spółka") informuje niniejszym i przekazuje do publicznej wiadomości informacje o nowo podpisanych umowach i nowo otwieranych sklepach franczyzowych:<br />


a. - umowa datowana na dzień 24.11.2014, gdzie jako franczyzodawca, Spółka zawarła z kontrahentem (prowadzącym działalność gospodarczą), jako franczyzobiorcą, umowę na świadczenie usług w zakresie przedstawicielstwa handlowego (umowa franczyzy) w odniesieniu do lokalizacji lokalu-sklepu, znajdującego się w Wągrowcu (województwo wielkopolskie). Spółka (franczyzodawca) powierzyła franczyzobiorcy prowadzenie składowania i sprzedaży dostarczonych przez siebie towarów, w szczególności odzieży dziecięcej marek: TUP-TUP oraz marek z portfolio KFG (Kids Fashion Group).
Przygotowanie lokalu, dostosowanie jego wyposażenia, zatowarowanie oraz uruchomienie sprzedaży nastąpi dnia 28 marca 2015 roku.

b. – umowa datowana na dzień 17.12.2014, gdzie jako franczyzodawca, Spółka zawarła z kontrahentem (prowadzącym działalność gospodarczą), jako franczyzobiorcą, umowę na świadczenie usług w zakresie przedstawicielstwa handlowego (umowa franczyzy) w odniesieniu do lokalizacji lokalu-sklepu, znajdującego się w Chełmie (województwo lubelskie). Spółka (franczyzodawca) powierzyła franczyzobiorcy prowadzenie składowania i sprzedaży dostarczonych przez siebie towarów, w szczególności odzieży dziecięcej marek: TUP-TUP oraz marek z portfolio KFG (Kids Fashion Group).
Przygotowanie lokalu, dostosowanie jego wyposażenia, zatowarowanie oraz uruchomienie sprzedaży nastąpiło dnia 19 grudnia 2014 roku.

c. - umowa datowana na dzień 11.02.2015, gdzie jako franczyzodawca, Spółka zawarła z kontrahentem (prowadzącym działalność gospodarczą), jako franczyzobiorcą, umowę na świadczenie usług w zakresie przedstawicielstwa handlowego (umowa franczyzy) w odniesieniu do lokalizacji lokalu-sklepu, znajdującego się w Legionowie (województwo mazowieckie). Spółka (franczyzodawca) powierzyła franczyzobiorcy prowadzenie składowania i sprzedaży dostarczonych przez siebie towarów, w szczególności odzieży dziecięcej marek: TUP-TUP oraz marek z portfolio KFG (Kids Fashion Group).
Przygotowanie lokalu, dostosowanie jego wyposażenia, zatowarowanie oraz uruchomienie sprzedaży nastąpiło dnia 18 lutego 2015 roku.


d. – umowa datowana na dzień 06.03.2015, gdzie jako franczyzodawca, Spółka zawarła z kontrahentem (prowadzącym działalność gospodarczą), jako franczyzobiorcą, umowę na świadczenie usług w zakresie przedstawicielstwa handlowego (umowa franczyzy) w odniesieniu do lokalizacji lokalu-sklepu, znajdującego się w Myszkowie (województwo śląskie). Spółka (franczyzodawca) powierzyła franczyzobiorcy prowadzenie składowania i sprzedaży dostarczonych przez siebie towarów, w szczególności odzieży dziecięcej marek: TUP-TUP oraz marek z portfolio KFG (Kids Fashion Group).
Przygotowanie lokalu, dostosowanie jego wyposażenia, zatowarowanie oraz uruchomienie sprzedaży nastąpi dnia 21 marca 2015 roku.

e. – umowa datowana na dzień 09.03.2015, gdzie jako franczyzodawca, Spólka zawarła z kontrahentem (prowadzącym działalność gospodarczą), jako franczyzobiorcą, umowę na świadczenie usług w zakresie przedstawicielstwa handlowego (umowa franczyzy) w odniesieniu do lokalizacji lokalu-sklepu, znajdującego się w Kołobrzegu (województwo zachodniopomorskie). Spółka (franczyzodawca) powierzyła franczyzobiorcy prowadzenie składowania i sprzedaży dostarczonych przez siebie towarów, w szczególności odzieży dziecięcej marek: TUP-TUP oraz marek z portfolio KFG (Kids Fashion Group).
Przygotowanie lokalu, dostosowanie jego wyposażenia, zatowarowanie oraz uruchomienie sprzedaży nastąpiło dnia 17 marca 2015 roku.


Spółka od wielu sezonów wykazuje aktywność w zakresie pozyskania nowych lokalizacji dla otwarcia i prowadzenia sklepów franczyzowych, podejmując szereg rozmów i negocjacji handlowych z potencjalnymi partnerami. Tym samym Spółka konsekwentnie realizuje długofalową strategię ciągłego powiększania sieci sklepów franczyzowych na terenie całego kraju.

Firma Hurtimex S.A. kontynuuje politykę sprzedaży zapoczątkowaną w 2011 roku, polegającą na zapewnieniu dostaw – szerokiego portfolio marek Kanz oraz marki własnej TUP TUP, do rozwijającej się sieci sklepów franczyzowych, pozycjonując ten kanał dystrybucji wysoko w hierarchii sprzedażowej firmy, jako model biznesowy charakteryzujący się stale rosnącym potencjałem.
Spółka, tak jak miało to miejsce w poprzednich latach, zamierza konsekwentnie rozwijać ten kanał dystrybucji, optymalizując i jednocześnie poszerzając swoją ofertę.



Data
Imię i Nazwisko
Stanowisko
Podpis
2015-03-18 13:02:48 Jarosław Kopeć Prezes Zarządu

Cena akcji Hurtimex

Cena akcji Hurtimex w momencie publikacji komunikatu to 0.24 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Hurtimex aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Hurtimex.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama