Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

FORPOSTA S.A.: Raport miesięczny za listopad 2013 r. (2013-12-13)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 21/2013:Raport miesięczny Forposta S.A. za listopad 2013 roku.

Firma: FORPOSTA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

Zarząd Forposta S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za listopad 2013 r.
1. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym spółki, które w ocenie spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych.
W listopadzie 2013 roku Forposta S.A. rozpoczęła działania w ramach pełnego wachlarza usług Poczty Miejskiej i Poczty Międzymiejskiej. Tym samym Spółka zrealizowała główne cele strategii rozwoju na lata 2012-13 przedstawione w dokumencie informacyjnym, będące celem emisji akcji serii B.
Poczta Miejska jest realizowana w 49 byłych i obecnych miastach wojewódzkich, polegająca na lokalnych odbiorach i doręczeniach korespondencji oraz przesyłek pocztowych.
Poczta Międzymiejska polega na odbiorach i doręczeniach korespondencji oraz przesyłek pocztowych pomiędzy 49 miastami wojewódzkimi realizowana przez sieć lokalnych agentów i sortowni.
Ponadto Spółka oferuje usługę dedykowanego dla klienta listonosza, który odbiera całą korespondencję oraz wszystkie przesyłki pocztowe z umówionego miejsca i o umówionym czasie. Uzupełnieniem oferty są ekspresowe doręczenia, które będą realizowane w kolejnym dniu roboczym po dniu odbioru w ramach usługi Poczty Miejskiej oraz do 3 dni od nadania w przypadku Poczty Międzymiejskiej.
Działania marketingowe oraz promocyjne wspomagające aktywność sprzedażową kilkudziesięciu konsultantów handlowych, pozwoliły na podpisanie pierwszych umów przez klientów na usługi Poczty Miejskiej i Międzymiejskiej. Wśród zainteresowanych usługami, którzy w chwili obecnej testują rozwiązania ForPOSTA S.A. są spółki z wielu branż, min.: spożywczej, konsultingowej, sanitarnej, usług ochrony i konwojowania. Duże zainteresowanie potwierdza również wielu kluczowych klientów z innych branż szacujących swoje wolumeny do doręczeń jako znaczne.
Pozytywne przyjęcie innowacyjnych rozwiązań pocztowych, oferowanych przez Spółkę jest zgodne z oczekiwaniami rynku oraz założeniami Spółki. Potwierdza to tym samym wcześniej przeprowadzone badania rynkowe. Obecna sytuacja pozwala już jednoznacznie potwierdzić właściwe ukierunkowanie strategii firmy, realizowanej konsekwentnie od momentu rozpoczęcia działań koncepcyjnych i jest ukoronowaniem kilkunastu miesięcy przygotowań nad wdrożonym modelem działania Poczty Miejskiej i Międzymiejskiej. Regularne pozyskiwanie nowych, stałych umów klienckich, zakłada stabilne budowanie wolumenów przeznaczonych do doręczeń w nadchodzącym roku.
Zaawansowane rozmowy w ramach rozszerzenia obszaru doręczeń to kolejny krok w dalszym etapie rozwoju Spółki (tj., obsługa doręczeń docelowo w ramach i pomiędzy 581 miastami). Działania te przynoszą już pierwsze efekty, umożliwiając realizację doręczeń na terenie kolejnych miast, tj., tych które nie stanowią byłych i obecnych miast wojewódzkich. Obserwowane duże zainteresowanie nowymi usługami Spółki, a także rozpoczęcie działania w ramach istniejącej siatki struktur pozwala na łatwiejsze praktyczne zobrazowanie modelu biznesowego i ukazanie kontrahentom korzyści płynących ze współpracy z ForPOSTA S.A.
2. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
Raporty bieżące i okresowe opublikowane w systemie EBI w listopadzie 2013 roku:
Raport bieżący nr 18/2013 z 4 listopada 2013 r. - Uruchomienie usługi Poczty Miejskiej i Poczty Międzymiejskiej.
Raport bieżący nr 19/2013 z 14 listopada 2013 r. - Raport miesięczny Forposta S.A. za październik 2013 roku.
Raport kwartalny nr 20/2013 z 14 listopada 2013 r. - Raport kwartalny Forposta za III kwartał 2013 r.
Raporty bieżące nie były publikowane w systemie ESPI w listopadzie 2013 roku.
Raporty Spółki są publikowane na bieżąco na stronie internetowej Spółki: www.forposta.pl, a także na stronach: www.newconnect.pl oraz www.gpwinfostrefa.pl.
3. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.
W listopadzie 2013 r. wydano 134 tys. zł ze środków pozyskanych z emisji akcji serii B na: działania promocyjno-reklamowe i na rozbudowę centrum obsługi klientów. Do końca października 2013 r. wydano łącznie 366 tys. zł ze środków pozyskanych z emisji akcji serii B.
4. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
Do 14 stycznia 2014 r. Spółka opublikuje raport miesięczny za grudzień 2013 r.
Podstawa prawna: Pkt. 16 Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect

Data
Imię i Nazwisko
Stanowisko
Podpis
2013-12-13 16:12:58 Tomasz Kuśmierski Prezes Zarządu

Cena akcji Forposta

Cena akcji Forposta w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Forposta aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Forposta.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Komunikaty EBI

Komunikaty EBI

EBI - Komunikaty ze spółek 


Reklama