Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

“Króliczki” w Metawszechświecie, cyfrowy dom do wynajęcia i inne niezwykłe kryptonowości miesiąca

|
selectedselectedselected
“Króliczki” w Metawszechświecie, cyfrowy dom do wynajęcia i inne niezwykłe kryptonowości miesiąca | FXMAG INWESTOR
Materiał partnera
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Nowości ze świata kryptowalut to nie tylko nudne wyniki notowań. Mogą one być także ciekawe i fascynujące, przecież Web3 zaskakuje swoją różnorodnością. Dlatego entuzjaści z zespołu SOFTSWISS zebrali trochę niezwykłych wiadomości i chcą się nimi z wami podzielić. Międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z branży IT to znani eksperci w kwestii kryptowalut, oni jako pierwsi na świecie stworzyli rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w sferze rozrywek online. A dosłownie na dniach zespół otrzymał prestiżową nagrodę profesjonalną International Gaming Awards dla najlepszej firmy kryptowalutowej 2023 roku. Dla klientów SOFTSWISS jest już dostępnych ponad 3000 gier, zoptymalizowanych pod ponad 20 popularnych kryptowalut (Bitcoin, Ethereum, Litecoin, Dogecoin, Bitcoin Cash, Tether i inne), i na tym nie koniec, więc, zaczynamy!

 

1. ChatGPT będzie sprzedawać samochody Fiat i Kia

Giganci samochodowi Fiat i Kia zaadaptowali technologię ChatGPT do swoich metawszechświatów. Oferują klientom konsultacje i prezentacje najpopularniejszych modeli za pośrednictwem chatbota. Ułatwi to sprawę, kiedy prawdziwi sprzedawcy nie będą mogli odpowiadać na pytania. Do wejścia do rzeczywistości wirtualnej nie są potrzebne ani sprzęt VR, ani awatar. Fiat planuje zastosować chatbota nie tylko w Мetaversum, ale także w komputerze pokładowym. Odpowie on na pytania po zakupie, przykładowo, jak otworzyć maskę, lub jaki olej silnikowy będzie pasował.


“Króliczki” w Metawszechświecie, cyfrowy dom do wynajęcia i inne niezwykłe kryptonowości miesiąca - 1“Króliczki” w Metawszechświecie, cyfrowy dom do wynajęcia i inne niezwykłe kryptonowości miesiąca - 1

Screen-shot video Fiat Metaverse Store – Complete the online purchase process

Reklama

Kia Germany również otworzyła sklep w Мetaversum. Klienci będą mogli obejrzeć wirtualną salę wystawową i prezentowane tam samochody, zadawać pytania i złożyć wstępne zamówienie.

Naszym zdaniem, ChatGPT nie zdoła odpowiedzieć na wszystkie pytania. Niektóre skomplikowane niuanse trzeba omówić z prawdziwymi dilerami. Oprócz tego, przed zakupem ludzie zwykle proszą o jazdę testową. Jednak zastosowanie sztucznej inteligencji poprawi kontakt z klientami na różnych etapach.

Oprócz tego, ujawniono, że Elon Musk planuje stworzyć konkurenta ChatGPT. Czas pokaże, czy będzie on uczestniczyć w sprzedażach Tesli.



2. W Metawszechświecie odbędzie się Tydzień Mody

Decentraland przygotowuje drugi z kolei Fashion Week. W zeszłym roku w pokazach mody uczestniczyły marki Dolce & Gabbana i Tommy Hilfiger. Tym razem dołączyły do nich Coach, Adidas, DKNY i inne firmy. Impreza będzie się odbywała od 28 do 31 marca w przestrzeni wirtualnej Luxury District.

Тematem przewodnim obecnego Tygodnia Mody będzie ,,Dziedzictwo przyszłości”. Organizatorzy pokażą, w jaki sposób tradycyjne marki wykorzystują technologie Web3.

Reklama

Oprócz spacerów po wybiegu, firmy przygotowują różne imprezy i premiery. Adidas zaprezentuje pierwszą kolekcję urządzeń dla właścicieli kolekcji NFT Into the Metaverse. Dom mody Dolce & Gabbana przygotowuje wystawę swoich projektów cyfrowych Future Reward. A marka Tommy Hilfiger obiecała codziennie wprowadzać na rynek nowe urządzenie ze wsparciem NFT. Firma zapowiada także nowości na podstawie sztucznej inteligencji.

Firma DKNY otworzy galerię sztuki i zaprosi do swojej wirtualnej restauracji.


“Króliczki” w Metawszechświecie, cyfrowy dom do wynajęcia i inne niezwykłe kryptonowości miesiąca - 2“Króliczki” w Metawszechświecie, cyfrowy dom do wynajęcia i inne niezwykłe kryptonowości miesiąca - 2
Ilustracja ze strony internetowej https://themediaverse.com/event/metaverse-fashion-week-2022-decentraland/

 

My uważamy, że moda w Metaversum stanowi na razie opcję jedynie dla znanych marek, posiadających grupę docelową. Przykładowo, najmodniejsze adidasy, podobne do Nike Air Force, sprzedano za 3,1 mln dolarów. Pierwotna cena wynosiła zaledwie 3-10 tys. dolarów, ale podczas licytacji wzrosła do sumy siedmiocyfrowej.

Oprócz tego, wiele marek odzieżowych wiąże aktywa cyfrowe z realnymi ubraniami. Dlatego przy zakupie NFT nowy właściciel otrzymuje także fizyczną ,,kopię” zakupionych adidasów, sukienki lub garnituru.

Reklama

 

3. W Teksasie wystawiono na sprzedaż dom NFT

Firma Homebase wystawiła na sprzedaż dom w formie NFT, który ma odbicie w prawdziwej nieruchomości. Użytkownicy mogą zakupić w nim udział i otrzymywać z niej zyski.

W tym celu trzeba zapłacić 100$ za jeden NFT. Ogółem sprzedaje się 2 468 NFT, które są warte około 245 000$. Po zainwestowaniu kupujący będą co miesiąc otrzymywać czynsz w USDC. Wszystkie NFT zostały również zarejestrowane jako papiery wartościowe.

Dom należy do spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Naszym zdaniem, jest to sprytny schemat, ponieważ właściciele takiego przedsiębiorstwa nie ponoszą odpowiedzialności karnej w przypadku bankructwa.

To nie pierwszy przypadek, kiedy nieruchomość jest oferowana na sprzedaż w blockchainie. W 2022 roku firma Vesta Equity planowała sprzedawać udziały w domach na Algorand. Jednakże ten pomysł się nie sprawdził: platforma poinformowała, że żaden z prezentowanych domów nie dał rady przyciągnąć inwestycji. Inna firma, Roofstock onChain w październiku sprzedała dom za 175 tys. dolarów.



4. Playboy włączy do świata wirtualnego MetaMansion

Magazyn dla mężczyzn Playboy planuje wejść do świata wirtualnego. Kierująca Web3 Playboy Elisabeth Suman oświadczyła, że ma on zostać oddany do użytku do końca 2023 roku. MetaMansion zostanie oparty na już istniejących projektach Playboya w Metawszechświecie.

Reklama

 

“Króliczki” w Metawszechświecie, cyfrowy dom do wynajęcia i inne niezwykłe kryptonowości miesiąca - 3“Króliczki” w Metawszechświecie, cyfrowy dom do wynajęcia i inne niezwykłe kryptonowości miesiąca - 3
Ilustracja ze strony internetowej https://raritysniper.com/news/playboy-to-create-metamansion-in-the-sandbox/

 

Dwa lata temu magazyn oddał do użytku pierwszą kolekcję NFT, która składała się z fotografii archiwalnych i dzieł sztuki.

Potem Playboy oddał do użytku obrazki NFT Rabbitar, i na rynek weszło 11 953 NFT. Według danych platformy OpenSea, w tej chwili ogólny wolumen sprzedaży kolekcji osiągnął 2 779 ETH na ogólną sumę ponad 4,5 mln dolarów.

Reklama

Dostęp do MetaMansion otrzymają nawet ci użytkownicy, którzy nie korzystają z Rabbitar. Jednakże Suman powiedziała, że bez tego będą mieli dostępu do wszystkich ,,wspaniałych miejsc”.


Świat kryptowalut coraz ściślej przeplata się z naszym życiem. Daje nam nowe możliwości zarabiania i odpoczynku, o których jeszcze rok temu mogliśmy tylko pomarzyć. Dlatego, jeśli chcesz być na bieżąco, trzymaj rękę na pulsie kryptożycia!

Materiały zostały przygotowane przez międzynarodową firmę z branży IT, jednego ze światowych twórców oprogramowania dla iGaming i pioniera w dziedzinie tworzenia unikatowych i bezpiecznych rozwiązań do pracy z kryptowalutami w sferze rozrywek online. Oficjalne przedstawicielstwa firmy działają w Polsce, na Malcie, w Gruzji i na Białorusi.

W 2022 roku SOFTSWISS otrzymała nagrodę SIGMA Europe w kategorii ,,Miejsce pracy roku” oraz nagrodę SIGMA CIS w kategorii ,,Best affiliate tracking software”. A w 2021 roku została wyróżniona nagrodami w kategoriach ,,Najlepsza firma roku pod względem obsługi klienta” na International Gaming Awards (IGA) i ,,Najlepsza obsługa klienta roku” na Starlet Awards. Pracownicy SOFTSWISS zostali zwycięzcami w kategoriach ,,Liderstwo”, ,,Produkty i innowacje” oraz ,,Pracownik roku”.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


SOFTSWISS

SOFTSWISS

Międzynarodowa firma produktowo-technologiczna, będącą jednym ze światowych twórców oprogramowania iGaming, a także pionierem w tworzeniu unikalnych i bezpiecznych rozwiązań do pracy z kryptowalutami w rozrywce online. Na całym świecie SOFTSWISS zatrudnia ponad 2000 pracowników, a specjaliści pracują zdalnie w 26 krajach. Oficjalne przedstawicielstwa (5 biur) firmy są otwarte w Polsce, na Malcie i w Gruzji. W 2024 r. firma otrzymała certyfikat Great Place to Work®. W 2023 roku zespół SOFTSWISS otrzymał 11 różnych nagród iGaming, w tym Crypto Company of the Year, Platform Provider of the Year, Customer Service Support of the Year.


Reklama
Reklama