Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

próg rentowności przykład

Drugi tytuł z portfolio wydawniczego United Label – Eldest Souls, pixel’artowy RPG bossrush, osiągnął próg rentowności w ciągu 20 pierwszych dni sprzedaży, zwracając wszelkie nakłady poniesione na produkcję i marketing gry. Według potwierdzonych danych sprzedażowych ze wszystkich platform, od dnia premiery – 29 lipca do 18 sierpnia, liczba kopii gry przekroczyła 44 tys., a przychody z jej sprzedaży wyniosły ponad 1,5 mln zł, po wcześniejszym potrąceniu prowizji dla platform dystrybucyjnych oraz współwydawcy - CI Games.

Dominującą platformą jest PC. Na Steam oraz innych platformach sprzedano blisko 28 tys. kopii gry. Na konsolach sprzedało się ok. 17 tys. sztuk (Nintendo 7 963, PlayStation 7 079 i Xbox 1 427). Na wishliscie Eldest Souls widnieje obecnie liczba ponad 236 tys. zainteresowanych.

- Osiągnięcie poziomu break even, jest dla nas fantastyczną wiadomością. Czekaliśmy z publikacją tej informacji, chcąc otrzymać od wszystkich platform potwierdzone dane sprzedażowe. Gra została przyjęta przez graczy bardzo pozytywnie, zdobywając wysokie noty w czołowych serwisach branżowych. Widzimy stały progres naszych działań wydawniczych. Debiutancki tytuł – Röki osiągnął zwrot kosztów po blisko 8 miesiącach, Eldest Souls z kolei przekroczył ten próg już po 20 dniach. To zdecydowanie dobry kierunek i liczymy na to, że Tails of Iron osiągnie podobny rezultat.
– mówi Darren Newnham, prezes United Label.

Prezes United Label dodaje, że gra jest zdecydowanie longsellerem, a Spółka zamierza sukcesywnie konwertować wishlistę na liczbę sprzedanych sztuk poprzez okresowe promocje sprzedażowe. W jego ocenie Eldest Souls będzie miał istotny wpływ na wyniki Spółki do co najmniej 2023 r. Po pokryciu nakładów na produkcję i marketing gry, Spółka będzie dzieliła się przychodami ze sprzedaży gry z deweloperem - Fallen Flag Studios, przy czym zachowa znaczący udział w przychodach ze sprzedaży.

Reklama

Obecnie United Label koncentruje się na grze Tails of Iron, której multiplatformowa premiera jest zapowiedziana na 17 września 2021 r.

***

Strona www: https://www.unitedlabelgames.com/ 

Facebook: https://www.facebook.com/UnitedLabelGames/ 

Twitter: https://twitter.com/UtdLabelGames 

Reklama

YouTube: https://www.youtube.com/unitedlabelgames/ 

O United Label

United Label to platforma wydawnicza przeznaczona dla niezależnych deweloperów gier indie. Spółka należy do Grupy CI Games, z którą aktywnie współpracuje. Spółka operuje globalnie, podpisując umowy wydawnicze z zagranicznymi deweloperami. Obecnie w jej portfolio wydawniczym znajdują się dwie wydane produkcje: Röki i Eldest Souls. United Label ma podpisane umowy licencji wyłącznej ze studiami deweloperskimi z Wielkiej Brytanii i Francji na wydanie trzech nadchodzących gier. W jej harmonogramie wydawniczym znajdują się gry: Tails of Iron – Odd Bug Studios, Horae – Lunaris Iris oraz nieogłoszony jeszcze trzeci projekt.

Więcej informacji na temat United Label znajduje się pod adresem: www.unitedlabelgames.com

Czytaj więcej