Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Marek Chrzanowski

KNF idzie z duchem czasu i odświeża swoją stronę internetową wraz z nowym logiem. Komisja zauważyła konieczność ulepszenia strony nie tylko od strony zabezpieczeń, ale również wygody w użytkowaniu.

 

Wszedłeś dziś na stronę Komisji Nadzoru Finansowego – https://www.knf.gov.pl/ - i wydawało Ci się, że trafiłeś w złe miejsce? Bez obaw, to tylko nowa odsłona strony internetowej krajowego regulatora. Zdecydowanie bardziej czytelna i dużo bardziej ‘na czasie’.

 

Reklama

Strona główna została mocno uproszczona i skrócona. Już na początku w oczy rzuca się specjalny odnośnik dla rynku Forex (choć może w przypadku osób niezwiązanych z tym rynkiem na co dzień jest inaczej). W zakładce znajdziemy materiały KNF związane z rynkiem Forex: wytyczne dla brokerów, materiały edukacyjne i informacyjne, oraz inne przydatne linki.

Na stronie znajdziemy klasyczne ‘kafelki’ wyświetlające najnowsze aktualności. Tutaj minusem jest to, że opcja załadowania starszych treści wymaga przejścia na nową stronę, gdzie również mamy konieczność przewijania kolejnych stron. Podobnie jest z okienkiem ‘Komunikaty’.

 

Układ strony wskazuje, że była ona przygotowywana z myślą nie tylko o komputerach osobistych, ale również urządzeniach mobilnych. Strona jest responsywna i wygodna w korzystaniu na tablecie i smartphonie.

 

Reklama

KNF już wcześniej zapowiadał budowę nowej strony, po tym jak jej poprzednia wersja została zaatakowana przez hakerów – strona została zablokowana w lutym po tym jak wykryto, że rozsiewa złośliwe oprogramowanie.

 

KNF Alert

Kolejna nowość przygotowana przez Komisję Nadzoru Finansowego to aplikacja KNF Alert. Jej użytkownicy będą na bieżąco informowani o zmianach na liście ostrzeżeń publicznych i najważniejszych wydarzeniach z rynku finansowego.

 

Nowe logo

Obok nowej strony i aplikacji mamy jeszcze jedną niespodziankę wizualną. Jest nią nowe logo KNF, któremu najprawdopodobniej przyświecała idea – ‘w prostocie siła’. Logo jest estetyczne i zdecydowanie przyjemniejsze dla oka od przestarzałych ‘bumerangów’.

Reklama

 

Do korzystania ze strony zachęca Przewodniczący KNF Marek Chrzanowski

Czytaj więcej