Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

jakie są elementy pozycjonowania stron

Obecny rok przyniósł nam znacznie zwiększone zainteresowanie przedsiębiorców sferą internetową i marketingiem w sieci. Wiele firm przez obostrzenia i zamknięcie gospodarki spowodowane pandemią postanowiło na dobre przenieść się do świata wirtualnej sprzedaży. Taki stan rzeczy ma swoje przełożenie także na kształt popularnego pozycjonowania.

 

Pozycjonowanie strony poprzez treść a wnikliwe algorytmy Google

Gigant z Moutain View co jakiś czas zaskakuje nas nowymi wytycznymi dotyczącymi optymalizacji stron pod kątem działań wyszukiwarki. Roboty Google potrafią już nie tylko badać treść w oparciu o informacje na temat gramatyki i zdań (patrz algorytm BERT), dziś wraz z kodem nazywanym SMITH do ich zadań należy też swoista interpretacja pozostawianego przez nas na stronie contentu. Oczywiście oznacza to, że na dobre przeminęły dni, kiedy mogliśmy automatyzować tworzenie tekstów i produkować generyczne wpisy na firmowym blogu.

Aktualnie efektywne metody pozycjonowania wymagają bardziej wyrafinowanego podejścia do kreacji komunikacji marki. Warto zdać się w tej materii na pomoc profesjonalnych i doświadczonych agencji SEM takich jak AFTERWEB. Dzięki ich ekspertyzie i wprawnym działaniom copywriterskim na Twoją stronę zawitają nowi czytelnicy, którzy najprawdopodobniej szybko zamienią się w stałych klientów. Kluczem jest odpowiednio wczesne odgadnięcie intencji odbiorców contentu – często pomaga w tym analityka i specjalistyczne narzędzia pozycjonerskie.

Reklama

 

Postaw na lepszą interakcję z użytkownikiem mobilnym!

Oprócz kwestii profesjonalizmu w podejściu do tworzenia zawartości strony fachowa agencja zapewnia także dostosowanie serwisu do najważniejszych wymogów wyszukiwarki. Chodzi głównie o zoptymalizowanie strony ze szczególnym zwróceniem uwagi na te elementy, które wpływają na jej żywych odbiorców (UX). Już nie tylko roboty indeksujące powinny z łatwością czytać i mapować naszą witrynę, ale właśnie przede wszystkim internauta poszukujący odpowiedzi na konkretne problemy.

Nastawienie specjalistów z agencji marketingu internetowego na szybkość ładowania szablonu, jego interaktywność oraz klarowność nawigacji to tylko niektóre aspekty dzisiejszego pozycjonowania stron. Nie mniej istotne jest też przemodelowanie całości projektu tak, aby odpowiadał w głównej mierze na potrzeby użytkowników korzystających ze smartfonów. Chodzi tu jednak nie tylko o odpowiednią responsywność i czytelność strony WWW, ale także o podporządkowanie się nowym trendom związanym z komórkami, choćby wyszukiwaniu głosowemu.

Te wszystkie sprawy, a także o wiele więcej załatwi za Ciebie fachowa agencja SEM, dzięki której wespniesz się wreszcie na czoło wyników Google!

Czytaj więcej

Artykuły związane z jakie są elementy pozycjonowania stron