Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

getin noble bank akcje

Getin Noble Bank udostępnia swoim klientom rozszerzone zastosowanie mojeID. Od teraz klienci banku będą mogli wykorzystać usługę KIR do uzyskania zdalnego dostępu do urzędów i  systemów administracji publicznej, np. do Internetowego Konta Pacjenta, ePUAP, biznes.gov.pl, praca.gov.pl oraz założyć i wykorzystywać Profil Zaufany.

Getin Noble Bank wdrożył rozwiązanie KIR już w grudniu ubiegłego roku, w wersji umożliwiającej korzystanie wyłącznie z usług komercyjnych, oferowanych przez dostawców m.in. z branży ubezpieczeniowej, ochrony zdrowia, telekomunikacyjnej, energetycznej czy gier losowych. Aktualnie usługa została rozszerzona o możliwość uzyskania dostępu do usług administracji publicznej, dzięki integracji z Węzłem krajowym (login.gov.pl) oraz Profilem Zaufanym.

W ramach rozwoju cyfrowych usług oferowanych naszym klientom, zwracamy szczególną uwagę na wykorzystywanie nowoczesnych, bezpiecznych i powszechnych rozwiązań. Dotychczasowe wdrożenie we współpracy z KIR usługi mojeID w obszarze komercyjnym spotkało się z bardzo dobrym odbiorem przez naszych klientów. Rozszerzenie możliwości wykorzystania zdalnego potwierdzania tożsamości w  usługach administracji publicznej, w tym zakładania i wykorzystania Profilu Zaufanego, znacznie ułatwi realizację wszelkich czynności wykonywanych online w relacji z administracją publiczną. Jesteśmy przekonani, że nasi klienci docenią tę usługę i będą z niej chętnie korzystać – mówi Wojciech Tomasik, Członek Zarządu Getin Noble Banku.

mojeID umożliwia zdalne potwierdzenie tożsamości z wykorzystaniem bankowości elektronicznej. Rozwiązanie zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa oraz zgodność z obowiązującymi regulacjami w zakresie identyfikacji elektronicznej. W 2021 roku usługa została wyróżniona Godłem „Teraz Polska”.

Reklama

– Z mojeID już teraz może korzystać 14 mln użytkowników bankowości elektronicznej, a z czasem liczba ta będzie dalej rosnąć. Nasze rozwiązanie jest uniwersalne, bo może być wykorzystane w wielu przypadkach: przy przedłużaniu umowy z dostawcą energii, sprzedaży polisy ubezpieczeniowej, potwierdzaniu pełnoletniości oraz właśnie w usługach publicznych. Przykładowo, mojeID jest jedną z metod zdalnego potwierdzania tożsamości przy rejestracji na szczepienie przeciw COVID-19. Możliwie szerokie upowszechnianie tej usługi pozwala na równomierny rozwój cyfrowej gospodarki w obszarze komercyjnym, jak i w administracji publicznej – mówi Wojciech Pantkowski, Wiceprezes Zarządu KIR.

Pełna informacja o dostawcach tożsamości i firmach udostępniających możliwość korzystania z usługi znajduje się na stronie www.mojeid.pl.

****

KIR został powołany z inicjatywy Narodowego Banku Polskiego, Związku Banków Polskich i 16 banków komercyjnych
w celu elektronizacji i profesjonalizacji rozliczeń międzybankowych w Polsce. Jest kluczową firmą obsługującą infrastrukturę polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju digitalizacji gospodarki. 

Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w procesie cyfryzacji administracji publicznej.
Więcej informacji: www.kir.pl

Reklama

Getin Noble Bank jest bankiem uniwersalnym, znajdującym się w gronie dziesięciu największych w Polsce pod względem sumy bilansowej. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorządów, wspólnot mieszkaniowych i dużych korporacji. Bank dysponuje siecią ponad 250 oddziałów własnych i placówek franczyzowych. Bank regularnie zajmuje czołowe pozycje w najważniejszych rankingach oceniających jakość obsługi Klientów detalicznych. W 2021 roku Getin Noble Bank ponownie uzyskał tytuł „Złoty Bank – Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi” w prestiżowym rankingu Złoty Bankier organizowanym przez Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl.

Czytaj więcej