Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

VR Factory Games S.A.: Umowa na dystrybucję gier Horror Bar VR i Bartender VR Simulator (2022-11-19)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB_ASO 13:Zawarcie umowy na dystrybucję Horror Bar VR i Bartender VR Simulator poprzez nowy kanał dystrybucyjny na terenie Ameryki Północnej

Firma: VR Factory Games Spółka Akcyjna
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr 13 / 2022
Data sporządzenia: 2022-11-19
Skrócona nazwa emitenta
VR Factory Games S.A.
Temat
Zawarcie umowy na dystrybucję Horror Bar VR i Bartender VR Simulator poprzez nowy kanał dystrybucyjny na terenie Ameryki Północnej
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd VR Factory Games S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: Spółka) informuje, iż w dniu 18 listopada 2022 r. (w godzinach nocnych) otrzymał informację o podpisaniu przez drugą stronę, a tym samym o zawarciu umowy z firmą z siedzibą w Stanach Zjednoczonych (dalej: Dystrybutor) na dystrybucję gier Horror Bar VR i Bartender VR Simulator (zwane łącznie Grami) w nowych kanałach dystrybucyjnych, w których Spółka do tej pory nie prowadziła sprzedaży Gier. Na podstawie tej umowy, Dystrybutor zobowiązał się do dystrybucji Gier na terytorium Ameryki Północnej, za pośrednictwem platform GameStop i Amazon (koszty związane z dystrybucją tych gier ponoszone będą przez Dystrybutora). Dystrybutor m.in. zobowiązał się do uwzględnienia Gier w kampanii marketingowej sezonu świątecznego (wraz z grami innych wydawców), której łączną wartość Dystrybutor szacuje na 500 tys. USD.

Spółka z kolei zobowiązała się udzielić Dystrybutorowi wyłączne, podlegające sublicencjonowaniu prawa i licencje na wprowadzenie do obrotu, dystrybucję i sprzedaż Gier w wyżej wymienionych kanałach sprzedaży, a także niewyłączne, podlegające sublicencjonowaniu prawa i licencje na używanie znaków towarowych Spółki, a także sublicencji na wszystkie znaki towarowe, na które udzielono licencji Spółce przez zewnętrznych dostawców, wykorzystywanych w związku z Grami, w związku z dystrybucją, sprzedażą, promocją i marketingiem Gier (Spółka zachowuje wszelkie prawa własności do Gier na całym świecie bezterminowo).

Z tytułu realizacji niniejszej umowy, Spółka będzie partycypować na zasadach określonych w tej umowie w przychodach ze sprzedaży Gier.

Umowa została zawarta na okres 6 miesięcy od daty pierwszej komercyjnej sprzedaży Gier, z automatycznym jej odnawianiem na kolejne 12 miesięczne okresy, chyba, że któraś strona nie wyrazi zgodę na to przedłużenie. Strony w umowie zawarły również postanowienia o możliwości jej rozwiązania przez każdą ze stron.
Zarząd wskazuje, iż zawarcie niniejszej umowy umożliwi Spółce dotarcie do nowych grup odbiorców – Dystrybutor szacuje zasięg na ponad 30 mln konsumentów. Ponadto, oprócz korzyści finansowej z bezpośredniej sprzedaży Gier, wartością tej umowy jest również wartość marketingowa polegająca na budowaniu świadomości zarówno produktów jak i studia VR Factory Games.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2022-11-19 Sławomir Matul Prezes Zarządu

Cena akcji Vrfactory

Cena akcji Vrfactory w momencie publikacji komunikatu to 0.9 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Vrfactory aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Vrfactory.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama