Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Games Operators S.A.: Informacja produktowa: popremierowy raport sprzedażowy gry Infection Free Zone (2024-04-25)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 8:Popremierowy raport sprzedażowy dotyczący gry Infection Free Zone

Firma: GAMES OPERATORS SPÓŁKA AKCYJNA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr 8 / 2024
Data sporządzenia: 2024-04-25
Skrócona nazwa emitenta
GAMES OPERATORS S.A.
Temat
Popremierowy raport sprzedażowy dotyczący gry Infection Free Zone
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd spółki Games Operators S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) niniejszym informuje, że gra Infection Free Zone (Gra”), która miała swoją premierę na platformie Steam w dniu 11 kwietnia 2024 r. została sprzedana w ilości 264,26 tys. sztuk w 14 dni od premiery. Łączne przychody z uwzględnieniem zaliczek od wydawców wyniosły: 12 923 tys. zł

Struktura sprzedaży w podziale na platformy przedstawiała się następująco:
Steam: 232,4 tys. sztuk
Heybox: 25,4 tys. sztuk
Strona Spółki / Xsolla: 5 tys. sztuk (formuła Super Early Access)
Kistarter: 0,93 tys. sztuk
Backerkit: 0,5 tys. sztuk

Struktura przychodów w podziale na platformy przedstawiała się następująco. Kwota netto (po odjęciu podatków), po odjęciu prowizji platform oraz zwrotów:
Zarząd spółki Games Operators S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) niniejszym informuje, że gra Infection Free Zone (Gra”), która miała swoją premierę na platformie Steam w dniu 11 kwietnia 2024 r. została sprzedana w ilości 264,26 tys. sztuk w 14 dni od premiery. Łączne przychody z uwzględnieniem zaliczek od wydawców wyniosły: 12 923 tys. zł

Struktura sprzedaży w podziale na platformy przedstawiała się następująco:
Steam: 232,4 tys. sztuk
Heybox: 25,4 tys. sztuk
Strona Spółki / Xsolla: 5 tys. sztuk (formuła Super Early Access)
Kistarter: 0,93 tys. sztuk
Backerkit: 0,5 tys. sztuk

Struktura przychodów w podziale na platformy przedstawiała się następująco: (Kwota netto (po odjęciu podatków), po odjęciu prowizji platform oraz zwrotów):

Steam: 8 806 tys. zł
Heybox (bezzwrotna zaliczka „minimum guarantee”): 1 613 tys. zł
Heybox (revenue share, powyżej minimum guarantee): 635 tys. zł

Ultimate Games („minimum guarantee” z tytułu sprzedaży na konsole): 1 100 tys. zł
Strona Spółki / Xsolla: 604,8 tys. zł
Kistarter: 94,3 tys. zł
Backerkit: 69,6 tys. zł

Łączny koszt wytworzenia i marketingu Gry nie przekroczył 3 420 tys. zł. Dodatkowo Spółka wypłaca wydawcy Heybox 40% z wpływów netto z regionu Azji obejmującego kraje zgodnie z definicją Steam. Po 14 dniach prowizja należna Heybox wynosi szacunkowo 1 577 tys. zł.

Po odjęciu prowizji z tytułu umowy dystrybucyjnej koszty Gry zostały zwrócone w 331 % w przeciągu 14 dni od premiery Gry na Steam.
Gra spotkała się z pozytywnym odbiorem graczy, o czym świadczą wystawione przez nich w sklepie STEAM oceny na poziomie „w większości pozytywne”, tj. 70% pozytywnych recenzji.
O kolejnych wynikach sprzedażowych Gry Zarząd będzie informował w raportach okresowych.

Zarząd Spółki zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Spółki oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki notowanych na GPW.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2024-04-25 Bartłomiej Gajewski Prezes Zarządu Bartłomiej Gajewski
2024-04-25 Jakub Ananicz Członek Zarządu Jakub Ananicz

Cena akcji Gameops

Cena akcji Gameops w momencie publikacji komunikatu to 25.8 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Gameops aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Gameops.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama