Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Comperia.pl S.A.: Ustalenia Zarządu ws. zapotrzebowania na środki finansowe (2018-03-29)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 23:Ustalenia Zarządu w sprawie zapotrzebowania na środki finansowe mające pochodzić z emisji nowych akcji Spółki, dla celów realizacji kierunków rozwoju działalności grupy kapitałowej Spółki w określonych obszarach biznesowych

Firma: COMPERIA.PL SPÓŁKA AKCYJNA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr 23 / 2018
Data sporządzenia: 2018-03-29
Skrócona nazwa emitenta
COMPERIA.PL S.A.
Temat
Ustalenia Zarządu w sprawie zapotrzebowania na środki finansowe mające pochodzić z emisji nowych akcji Spółki, dla celów realizacji kierunków rozwoju działalności grupy kapitałowej Spółki w określonych obszarach biznesowych
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd spółki Comperia.pl S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”), w związku z przedłożoną przez Zarząd Spółki inicjatywą podwyższenia kapitału zakładowego Spółki w drodze emisji nowych akcji zwykłych na okaziciela serii G („Emisja”) z prawem poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy (co znalazło swoje odzwierciedlenie w treści odnośnego projektu uchwały emisyjnej, proponowanego w ramach punktu 4 porządku obrad Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki zwołanego na dzień 6 kwietnia 2018 r., zgodnie z informacjami udostępnionymi na stronie internetowej Spółki pod linkiem: http://relacje.comperia.pl/walne-zgromadzenia.html), informuje o przyjęciu w dniu 29 marca 2018 r. ustaleń w sprawie szacowanego poziomu zapotrzebowania na środki finansowe mające pochodzić z Emisji, dla celów realizacji kierunków rozwoju działalności grupy kapitałowej Spółki („Grupa”) w określonych obszarach biznesowych („Ustalenia”).
Zgodnie z Ustaleniami, Zarząd przewiduje, że finansowanie zamierzeń w zakresie poniżej przedstawionych segmentów operacyjnych i projektów biznesowych wymagać będzie pozyskania z Emisji kwoty wynoszącej szacunkowo co najmniej 8 milionów złotych.
Spółka w 2018 roku zamierza dynamicznie rozwijać się w sektorze działalności ubezpieczeniowej za pośrednictwem spółki zależnej - Comperia Ubezpieczenia Sp. z o.o. („CU”). Planowana skala działania sieci dystrybucji produktów ubezpieczeniowych ma objąć swym zasięgiem obszar całej Polski; dalszy rozwój technologiczny powinien pozwolić CU na wprowadzenie kanałów bezpośredniej sprzedaży ubezpieczeń, zwłaszcza że posiadane w CU kompetencje z zakresu implementacji projektów i rozwiązań technologicznych (wdrożone unikalne rozwiązanie softwarowe w postaci aplikacji ComperiaAgent) ułatwiają nawiązywanie współpracy z ubezpieczycielami w zakresie usług on-line.
W ramach poszukiwania możliwości synergii pomiędzy głównym segmentem aktywności Spółki, jakim jest reklama efektywnościowa, a dynamicznymi potrzebami głównych klientów Spółki, tj. banków i instytucji finansowych, Spółka jest w fazie uruchamiania projektu z zakresu wspierania finansowania zakupów w formule handlu elektronicznego (ecommerce/mcommerce), dostrzegając w dynamice rozwoju rynku zakupów internetowych perspektywy znaczącego wzrostu skali tzw. sprzedaży krzyżowej (cross-selling) adresowanej do obecnych klientów. Wdrożenie w Polsce nowej dyrektywy UE regulującej rynek płatności, tzw. PSD 2 (Payment Services Directive 2) przyczyni się do zmniejszenia bariery wejścia przez Spółkę w obsługę segmentu ecommerce na bazie posiadanych relacji biznesowych z bankami i firmami pożyczkowymi, zaś nowatorskie rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji i systemów samouczących (tzw. machine learning), zrewolucjonizują w najbliższych latach obsługę procesów pozyskiwania finansowania konsumenckiego; w tym zakresie Spółka mogłaby oferować najnowsze rozwiązania na bazie posiadanych relacji biznesowych.
W dalszym ciągu prowadzony będzie rozwój platformy do obsługi segmentu sieci afiliacyjnej comperialead, z uwzględnieniem faktu, że strategia zmniejszania sieci oddziałów stacjonarnych w bankach powoduje zwiększenie wagi współpracy z sieciami afiliacyjnymi; Spółka zamierza maksymalnie wykorzystać ten proces w ramach sieci tworzonej przez Spółkę i jej partnerów, umacniając w ten sposób swą pozycję wśród klientów finansowych.
Zarząd Spółki jednocześnie wskazuje, że skala i zakres wdrożenia konkretnych, spośród wskazanych powyżej zamierzeń, będą uzależnione od faktycznej wielkości wpływów uzyskanych z Emisji, przy założeniu że zaplanowane na dzień 6 kwietnia 2018 r. Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki podejmie wzmiankowaną na wstępie uchwałę emisyjną i do Emisji finalnie dojdzie; z zastrzeżeniem powyższego, ostateczne przyporządkowanie konkretnej kwoty środków do danej inicjatywy stanowiącej cel emisyjny, nastąpi w stosownym prospekcie emisyjnym, w ramach opisu sposobu wykorzystania wpływów z Emisji.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2018-03-29 Grzegorz Długosz Prezes Zarządu Grzegorz Długosz
2018-03-29 Wojciech Małek Członek Zarządu Wojciech Małek

Cena akcji Comperia

Cena akcji Comperia w momencie publikacji komunikatu to 8.2 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Comperia aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Comperia.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama