Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Powody braku „zielonych inwestycji” w firmach. Dlaczego firmy nie chcą inwestować w zielone rozwiązania?

|
selectedselectedselected
Powody braku „zielonych inwestycji” w firmach. Dlaczego firmy nie chcą inwestować w zielone rozwiązania? | FXMAG INWESTOR
pexels.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Ponad połowa firm, które nie planują inwestować w termomodernizację, zadbała o to wcześniej.

Co trzecia firma, która nie planuje i nie jest w trakcie inwestycji we własne źródła energii czeka na dostępność środków na ten cel, również co trzecia oczekuje lepszych rozwiązań na poziomie państwa (np. odblokowanie możliwości budowy wiatraków, zwiększenie opłacalności zakładania paneli PV).

Przeszło 40% firm obecnie nie inwestujących w odnawialne źródła energii deklaruje, że z czasem może takie inwestycje brać pod uwagę. Ponad połowa firm przemysłowych wydaje się być gotowa modernizować linie produkcyjne, gdyby były na to środki; 30% czeka na środki finansowe pochodzące np. ze źródeł unijnych (np. KPO).

Powody braku „zielonych inwestycji” w firmach. Dlaczego firmy nie chcą inwestować w zielone rozwiązania? - 1Powody braku „zielonych inwestycji” w firmach. Dlaczego firmy nie chcą inwestować w zielone rozwiązania? - 1




***Materiał pochodzi z raportu ING: "Reakcja polskiego biznesu na szok energetyczny 2022 - podwyżki cen, cięcia kosztów i zielone inwestycje"którego pełną zawartość możesz zobaczyć i pobrać klikając w poniższy przycisk:

Reklama

Pobierz raport

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


ING Bank Śląski analizy i komentarze

ING Bank Śląski analizy i komentarze

Bank komercyjny z siedzibą w Katowicach, świadczący usługi bankowe dla klientów indywidualnych oraz firm i instytucji. Jest 5. bankiem w Polsce pod względem wartości aktywów. W II kwartale 2021 bank obsługiwał ponad 4,3 mln klientów detalicznych oraz ponad 504 tys. klientów korporacyjnych.

Obserwuj autoraTwitterLinkedInYouTube


Reklama
Reklama