Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Emplocity podsumowało czwarty kwartał 2023 roku

|
selectedselectedselected

Emplocity, notowana na NewConnect spółka zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, opublikowała wyniki finansowe za czwarty kwartał bieżącego roku.

Emplocity podsumowało czwarty kwartał 2023 roku
pexels.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Spółka w ciągu dwunastu miesięcy 2023 roku wypracowała przychody na poziomie 4,06 mln zł w porównaniu do 3,93 mln zł w analogicznym okresie w ubiegłym roku. Miniony kwartał był poświęcony pracy nad wdrożeniem nowego produktu u pierwszego klienta oraz zakończeniem prowadzonego na przestrzeni całego 2023 roku projektu R&D.

W samym czwartym kwartale 2023 roku spółka wypracowała 1 mln zł przychodów w porównaniu do 1,07 mln zł w analogicznym okresie rok wcześniej. Jednocześnie spółka zanotowała 690 tys straty netto w tym okresie wobec 230 tys straty wygenerowanej w czwartym kwartale 2022 roku.

- Końcówka roku była dla nas bardzo pracowita. Pracowaliśmy nad wdrożeniem naszego nowego produktu u jednego z klientów. Udało się to zrobić o czym informowaliśmy niedawno. Nasze nowe rozwiązanie sprawdzi się w firmach, które zatrudniają pracowników, którzy nie mają dostępu do skrzynki mailowej czy telefonu służbowego. Wiążemy duże nadzieje ze wspomnianym produktem. W zeszłym roku zakończyliśmy szereg prac badawczo-rozwojowych i w tym roku chcemy się mocniej skupić na sprzedaży i pozyskiwaniu nowych klientów. Cieszy nas to, że dotychczasowi są zadowoleni z naszym usługi i polecają nasze rozwiązania innym. Jest to nalepszy marketing - skomentował Krzysztof Sobczak – prezes zarządu Emplocity S.A.

Ważnym wydarzeniem w ostatnim czasie dla spółki było wdrożenie nowego produktu EmplocityHUB. Nowe rozwiązanie powstało w ramach prowadzenia prac B+R związanych z opracowaniem Wirtualnego Asystenta wspierającego pracowników liniowych w przedsiębiorstwach produkcyjnych, które realizowano przy współpracy z NCBiR. Pierwszym klientem została firma MOWI S.A.. Celem podpisanej 20 lutego 2023 roku umowy było efektywne wdrożenie innowacyjnego rozwiązania, umożliwiającego skuteczną komunikację z pracownikami produkcyjnymi, którzy nie mieli dotychczas dostępu do służbowego komputera, maila czy telefonu. Wdrożenie tego rozwiązania okazało się sukcesem, co potwierdza aktualny etap prac optymalizacyjnych. 

Podpisanie umowy z firmą MOWI S.A. było strategicznym krokiem w rozwoju Emplocity. Komunikacja z pracownikami wykonującymi większośc swoich zadań na hali produkcyjnej stała się bardziej płynna i dostępna, co z pewnością wpłynęło pozytywnie na efektywność działań firmy. Pracownicy, którzy wcześniej byli poza zasięgiem tradycyjnych środków komunikacji, teraz mogą korzystać z nowoczesnych narzędzi, co zwiększa efektywność i precyzję działań. Rozwiązanie zostało wdrożone u klienta pod dedykowaną nazwą FirMOWI. Jak szacuje spółka nowy produkt ma potencjał do wdrożeń zagranicznych, gdzie polskie oddziały firm produkcyjnych będą mogły je przedstawiać w swoich centralach. 

Reklama

- Wprowadzenie nowego produktu bardzo nas cieszy. Świadczy to bowiem o tym, że nasza platforma AI, która stanowi bazę do tworzenia nowych rozwiązań, działa i stanowi odpowiedź na potrzeby naszych klientów. W Emplocity pracujemy od lat ze sztuczną inteligencją i pokazujemy jej praktyczne zastosowanie w przedsiębiorstwach. Komunikacja wewnętrzna z pracownikami z segmentu blue-collar jest tego doskonałym przykładem. Chcemy teraz skupiać się na kolejnych wdrożeniach tego produktu i już prowadzimy ciekawe i obiecujące rozmowy zarówno z naszymi dotychczasowymi klientami, jak i nowymi potencjalnymi  – podsumował Krzysztof Sobczak.

 

Zobacz także: Akcje Dino Polska zakończyły sesję "na plusie". Warszawska giełda jednak zniżkuje

 

O Emplocity:

Emplocity S.A. powstało 2013 roku w Warszawie. Spółka zajmuje się zastosowaniem rozwiązań z zakresu konwersacyjnej sztucznej inteligencji i automatyzacji procesów biznesowych. W swoich autorskich rozwiązaniach Spółka wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego, wykorzystując zaawansowane algorytmy data science i uczenia maszynowego.

Rozwiązanie Emplocity oferuje funkcjonalność Wirtualnego Asystenta, który prowadzi konwersację i udziela odpowiedzi w sposób naturalny, przypominający interakcję z drugim człowiekiem, funkcjonującego poprzez platformę do modułowej automatyzacji procesów i wymiany wiedzy.  Rozwiązanie działania w trybie 24/7, bez angażowania lub z minimalnym zaangażowaniem ludzkiego operatora. 

Reklama

Emplocity tworzy zespół pasjonatów, którzy czerpią wielką satysfakcję ze swojej pracy. Spółka współpracuje z ponad trzydziestoma specjalistami z których aż dziewięciu posiada tytuł naukowy doktora lub wyższy.

Wśród gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są:

●      IntraBot - rozwiązanie automatyzujące komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach: newsy, onboarding, baza wiedzy, helpdesk, sprawy pracownicze,

●      EmbloBot i HireBot - chatboty automatyzujące proces rekrutacji, selekcji, screeningu i komunikacji z kandydatami,

●      Q&A BOT - chatbot automatyzujący komunikację z klientami i potencjalnymi klientami, w obszarze produktowym, wymiany wiedzy i obsługi klienta.

Wśród klientów Emplocity są czołowe firmy z wielu branż takich jak: bankowa, ubezpieczeniowa, spożywcza, farmaceutyczna, logistyczno-spedycyjna.

Reklama

Więcej informacji o Emplocity: https://emplocity.com/pl/

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw.


Reklama
Reklama